quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:30 schreef Redbaron het volgende:
daarom game ik niet..
Ik krijg de usb stick al niet eens geformatteerd
Wat lukt er niet dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef Under_Score het volgende:
net geprobeerd BF3 te installeren op de PC.
nu, 5 uur later heb ik het spel nog niet aan het draaien, heb ik hoofdpijn en ben ik zwaar chaggerijnig. goed gedaan EA games. brilliant! hoe verneuk ik PC gaming.![]()
![]()
mooiste is nog dat ik het klotespel niet kan retourneren door die kut code die er bij zit.
Doe je goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja lach maar, t ding geeft ineens aan dat ie alleen-lezen is
Ik doe niets, heb er toen muziek opgezet, wil t er nu afhalen en nieuw erop zetten krijg ik er dus niets meer afquote:
Is het metal?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:35 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik doe niets, heb er toen muziek opgezet, wil t er nu afhalen en nieuw erop zetten krijg ik er dus niets meer af
usb sticks zijn hoofdzakelijk van plasticquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
usb sticks zijn hoofdzakelijk van plastic
onder anderequote:
Hmmmquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef Redbaron het volgende:
Btw David, heb vanmiddag ff contact gehad met Start, maar er zijn een heleboel mensen die graag bij Ten Cate zouden willen werken. Dus zou dan achteraan in de rij moeten aansluiten..
Wat voor werk zoek je dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:43 schreef Redbaron het volgende:
Btw David, heb vanmiddag ff contact gehad met Start, maar er zijn een heleboel mensen die graag bij Ten Cate zouden willen werken. Dus zou dan achteraan in de rij moeten aansluiten..
Yeaaa! Nu sporten. Daarna eten. Dan rusten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Goeiendag!
Iedereen hier nog een beetje vrolijk enzo?
BIJNA WEEKEND!!
Goeie zaak!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Yeaaa! Nu sporten. Daarna eten. Dan rusten.
Internationaal chauffeur..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |