Wat denk je zelf met weken lang dezelfde kleren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:53 schreef wise het volgende:
boeie wat iemand draagt. Zolang die persoon maar niet vervelend gaat doen of stinkt.
Hoezo dat? Jij modder worstelt iedere dag totdat je doordrenkt bent met zweet?quote:
staat niet bij of het gewassen wordtquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat denk je zelf met weken lang dezelfde kleren?
Scherp.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
staat niet bij of het gewassen wordt
eh na 2 dagen 's na thuis komst in de wasmachine. Uurtje later eruit. In de droger of ophangen en de volgende ochtend weer aanżquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat denk je zelf met weken lang dezelfde kleren?
Niet, maar ik snap wel wat ts bedoelt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:56 schreef JoeyTenowii het volgende:
ik kan ook makelijk elke dag zelfde kleren aan, wasmachine --> droger ---> dragen --->wasmachine ---> droger ---> o my god where does it stop
ik ook had zon apart gozertje in de klas, maar je kan ook overdrijven met kleren aantrekken zoals ik na school meteen andere outfit aan..quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, maar ik snap wel wat ts bedoelt.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:59 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
ik ook had zon apart gozertje in de klas, maar je kan ook overdrijven met kleren aantrekken zoals ik na school meteen andere outfit aan..
Dat is niet echt omkleden na school. Dat doe je omdat je anders je tokkiewijk uitgeschopt wordtquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Gewoon lekker in mijn trainingsbroek dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |