Netjes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
U beantwoordde
0 vragen fout.
Uw score: 100%
ik ook 1quote:
Naar verluidt....quote:
Yep, type woord dat je bij twijfel niet zo makkelijk in je hoofd even kunt vervangen voor lopen of maken oid.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Instekertje? Damn, ik ga zo achter de laptop weg!
Ben er ingestonken?![]()
![]()
Wat een straf leg je jezelf weer op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Ik mag zo meteen een glaasje chardonnay van mezelf omdat ik zo lekker ben opgeschoten met mijn paper![]()
ja ben heel streng voor mezelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een straf leg je jezelf weer op.
quote:
Ook al zo'n strafquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga de studeerkamer mijn kantoor maar 's inruilen voor de bank en de laptop voor wat artikelen. Nog één middag en avond en deel van de nacht wellicht doorploeteren, dan morgenochtend nog even, dan tentamen maken, en dan: cocktails!
Hilarischquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Blijf het grappig vinden dat aan dit soort dingen door veel mensen heel veel waarde wordt gehecht maar niet kunnen rekenen, formules niet begrijpen of het verschil niet weten tussen een punt en een procent bon ton is bij zoveel mensen. Geen wonder dat Nederlanders tot hun nek in de schuld zitten en denken dat een aflossingsvrije hypotheek zo voordelig is.
Ik snap het verband even niet tussen 'niet kunnen rekenen' en een aflossingsvrije hypotheek.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Blijf het grappig vinden dat aan dit soort dingen door veel mensen heel veel waarde wordt gehecht maar niet kunnen rekenen, formules niet begrijpen of het verschil niet weten tussen een punt en een procent bon ton is bij zoveel mensen. Geen wonder dat Nederlanders tot hun nek in de schuld zitten en denken dat een aflossingsvrije hypotheek zo voordelig is.
rekentalentquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Anthraxx het volgende:
De kapper bij mijn ouders op het dorp adverteert deze week met '50% korting op uw knipbeurt. Van 17,95 voor 14,00."
hij bedoeld: 50% korting op uw knipbeurt van ¤17,95 voor 14.00 uurquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:31 schreef Anthraxx het volgende:
De kapper bij mijn ouders op het dorp adverteert deze week met '50% korting op uw knipbeurt. Van 17,95 voor 14,00."
idem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik ook 1Verluidt, bij twijfel eerste ingeving volgen, dan had ik hem goed gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |