Je bent verzekerd voor debiele acties?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef Omniaer het volgende:
hallo,
Ik was in het bezit van een samsung galaxy s2 die eergisteren vanaf 10 meter hoog in de gracht is gevallen, nu ben ik hem dus kwijt...
Ik heb er ook geen factuur of iets meer van omdat ik hem van iemand had overgekocht, kan ik hiervoor mijn verzekering aanspreken of heeft dit geen zin??
En er zat geen garantie meer op anders had je wel een factuur gevraagd? Ik geef het weinig kans..quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef Omniaer het volgende:
hallo,
Ik was in het bezit van een samsung galaxy s2 die eergisteren vanaf 10 meter hoog in de gracht is gevallen, nu ben ik hem dus kwijt...
Ik heb er ook geen factuur of iets meer van omdat ik hem van iemand had overgekocht, kan ik hiervoor mijn verzekering aanspreken of heeft dit geen zin??
Moet gewoon toen al lachenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef Omniaer het volgende:
hallo,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Hij ligt plat op de bodem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wel knap trouwens dat jij een telefoon van 10 meter niet terug kunt vinden in de gracht.
Ja sorry, moet af en toe ook echt werken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef Lienekien het volgende:
Je bent wel mooi te laat met 'storneren', kaptein.
Nee jij bedankt voor dit vermakelijke topic!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:55 schreef Omniaer het volgende:
Bedankt allen voor uw goeie adviezen, er zaten een aantal nuttige tussen!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ja sorry, moet af en toe ook echt werken.
Hoe storneer je een telefoon van 10 meter?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:48 schreef jeroen25 het volgende:
Dit verlies is het gevolg van een ontwerpfout.
Doordat de telefoon massa heeft wordt hij door de aarde aangetrokken zodat ie in de gracht kon vallen.
Als de telefoon massaloos was geweest dan was hij niet gevallen.
Je kunt je dus gewoon op de garantie beroepen.
En anders gewoon het voor de telefoon betaalde bedrag storneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |