Like!quote:Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef problematiQue het volgende:
Exploding Fruits and Vegetables
[ afbeelding ]
Gesleuteld of niet, de compositie is al geniaalquote:Op maandag 30 januari 2012 20:52 schreef problematiQue het volgende:
De laatste boston big picture is weer om van te schmüllen: http://www.boston.com/bigpicture/2012/01/coal.html
[ afbeelding ]
was een grapje.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Valt nog mee hoor, dan moet 't iets van -30 zijn voordat je ijsklontjes pist.
Lekker contrast! Ik zou wel de vouwen in je achtergrond even eruit soepen (rechtsboven).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gesleuteld of niet, de compositie is al geniaal
Hier mijn Nijmegen Big Picture. Zonet Black Bottle Riot geportretteerd
[ afbeelding ]
Nee. Is MP geen leuke referentie?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maareh: mensen dus geen idee wat de waarde van mijn Nikon 50mm AF 1:1.4 is?
[ afbeelding ]
Thanks, maar dat is gewoon slecht stucwerkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker contrast! Ik zou wel de vouwen in je achtergrond even eruit soepen (rechtsboven).
Pfft,... hmm de D versie is zo rond de 250-270 Eur nieuw en wat jij aanbiedt is een wat ouder model... dus ergens tussen de 125-150 misschien?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja ik dacht zo van: hier hebben mensen er meer verstand van
In dat geval zou ik het stucwerk wat gladstrijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Thanks, maar dat is gewoon slecht stucwerk
Probleem is dat je met di schaduwpartijen zit. 'Strijk' je het glad, dan komt het ook zo bewerkt over en op zich vind ik het rauwe niet verkeerd staan. Valt het je gewoon op of is het storend?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef freud het volgende:
[..]
In dat geval zou ik het stucwerk wat gladstrijken.
Mwoah, het is even klooien, maar je schaduw lijdt er niet onder denk ik. Het stoort niet echt, maar het haalde bij mij wel ietsje de aandacht. Het blijft jouw foto he, en ik ben een enorme zeikerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Probleem is dat je met di schaduwpartijen zit. 'Strijk' je het glad, dan komt het ook zo bewerkt over en op zich vind ik het rauwe niet verkeerd staan. Valt het je gewoon op of is het storend?
Hier iemand interesse wellicht?!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pfft,... hmm de D versie is zo rond de 250-270 Eur nieuw en wat jij aanbiedt is een wat ouder model... dus ergens tussen de 125-150 misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |