Dan heb je ijspegels aan je haar als je teruglooptquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Centrale verwarming in da house!
Alleen het naar zee gaan wordt koud.
Naar het subtropisch zwembad ga ik uiteraard met de auto, das zeker 500 meter!
die had ik vanmorgen al met de hond rondschoppen..quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan heb je ijspegels aan je haar als je terugloopt
ga lekker zelluf!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:37 schreef -moppie- het volgende:
jonge het is keimooi weer. dikke jas aan, handschoenen aan en lekker naar buiten!
ik haat schaatsenquote:
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:47 schreef FUFR het volgende:
kind afpakken en afslaan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_peuter__2___.html
jawel, zelf een helm op doen slaat nergens op.quote:
das overal!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:29 schreef FUFR het volgende:
daar is dan ook een overschot aan kinderen levi
Wat is die nieuwe quotemanier?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:44 schreef Levitation het volgende:
Ik vind dit beter weer dan +1 en van die snijdende regen! Gewoon warm aankleden en dan is het prima.
Alleen krijg ik wel altijd kouwe poten (vrouw, ja, sorry).En ik heb nog geen schoenen gevonden waarin ik én niet op mijn bek ga én ik warme voeten hou.
Erg stom en irritating inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat is die nieuwe quotemanier?Raar venstertje...
Maar het viel me inderdaad gisteren ook al op, was helemaal warm, behalve mn tenen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:17 schreef -moppie- het volgende:
ik heb een toe, toe, toeter op mijn waterscooter tralalalalala
Skiën zei ik he, niet randdebielig zuipen in je skipakquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef FUFR het volgende:
zal ik anders hier wat skihut muziek plaatsen Inu?
i can draw you onequote:Op woensdag 1 februari 2012 14:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Skiën zei ik he, niet randdebielig zuipen in je skipak
En nee, geen kast te bekennen hier
wehehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |