Inderdaad, dit ziet ik niet meer goedkomenquote:
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar tegen verdedigen?
Positivo als dat nu pas isquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad, dit ziet ik niet meer goedkomen
Ja nog ballen halen die verder niemand in de wereld zou redden, zo laf!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef kevin_ het volgende:
En maar janken dat het schema zo lang is. Vind je het gek als je je knien zo verneukt met dit laffe spel.
Aaaarghh...het maakt ook gewoon niets uit wat de vorm van Fed of Nadal is, dit is gewoon de Nadal-special: rise to the occasion... ALTIJD dat ene procentje beter op BP's (voor / tegen)...quote:
Djokovic haalt ze ook....quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Logros het volgende:
[..]
Ja nog ballen halen die verder niemand in de wereld zou redden, zo laf!
ik ook en dat hij ze nog zo goed kan plaatsen vanuit die positiesquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef Niox het volgende:
Hoe vaak ik 'm ook zie spelen, ik blijf me verbazen over de ballen die Nadal haalt.
Best vaak ook DTL, en de hoek was heel goed, hiervoor moest hij helemaal aan die kant van het net staan en dan ligt het veld helemaal open voor door het midden + de lijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.
Dat is zeer sneu inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe zielig, dat we voor de zogenaamde GOAT moeten hopen dat of Rafa geblesserd is of dat een andere tegenstander hem verslaat voordat Fed hem tegen zou komen, anders wint hij waarschijnlijk geen GS meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |