quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef kevin_ het volgende:
Mensen tegen Federer zijn geen echte tennisliefhebbers.
Eens!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef kevin_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef kevin_ het volgende:
Wanneer gaat Federer een dubbelhandige backhand slaan vraag ik me af..
Ze zijn mooi Kevinquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef kevin_ het volgende:
Denk niet dat die twee dagen veel uitmaken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef danusz1986 het volgende:
Een voordeel zit er wel aan dat Federer er nu uit ligt. De kans is groter dat hij zich niet afmeldt voor Rotterdam. Bij een eventuele finale was die kans groter geweest.
Nou mentaal is een finale verliezen erger dan een semi-final.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk niet dat die twee dagen veel uitmaken.
Ik zie Federer graag een stap vooruit zetten. Zou toch geniaal zijn als de volgende keer dat Nadal en Federer tegen elkaar moeten, Federer ineens dubbelhandig slaat.quote:
Haha, dat zou wel meevallen jojomen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef jojomen4 het volgende:
Het zal natuurlijk wel een groot verschil uitmaken of hij dit toernooi had gewonnen of niet. Nu wil hij vast en zeker Rotterdam winnen omdat hij anders tot Basel geen prijs meer pakt.
Nou vorig jaar pakte ie ook geen toernooi tussen Doha en Basel....En dat jaar daarvoor geloof ik ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:25 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel meevallen jojomen!
In 2010 won ie Australian Open, eerst toernooi wat ie daarna won was Cincinatti.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou vorig jaar pakte ie ook geen toernooi tussen Doha en Basel....En dat jaar daarvoor geloof ik ook niet.
Murray wordt de goat met de CYGGS dit jaar en in 2016quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel toernooi die nou wel of niet pakte is natuurlijk maar een detail. Feit is dat het treurig gesteld is met de GOAT, die pas 30 is! Mijn god, andere grote spelers gingen door tot de 36ste.. ik zou de grote GOAT niet nog 6 jaar willen zien worstelen en verliezen. Dan zou hij met pension gaan en al 8 jaar geen GS meer hebben gewonnen.
GOAT unworthy bijna...
Niet zo zeuren joh. Ik ben ook altijd voor Rafa hoor, maar hier doe je Federer toch echt tekort. Federerquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel toernooi die nou wel of niet pakte is natuurlijk maar een detail. Feit is dat het treurig gesteld is met de GOAT, die pas 30 is! Mijn god, andere grote spelers gingen door tot de 36ste.. ik zou de grote GOAT niet nog 6 jaar willen zien worstelen en verliezen. Dan zou hij met pension gaan en al 8 jaar geen GS meer hebben gewonnen.
GOAT unworthy bijna...
Pas 30?? Genoeg grote spelers die op hun 30e helemaal uitgeblust waren hoor, sampras bv?!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
GOAT unworthy bijna...
http://www.tennis28.com/slams/agerecords_winners.html#oldestquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef Salamando het volgende:
Sampras was toch 31 toen ie US Open nog won?
Har, nu voel ik me slimquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:56 schreef Autobandje het volgende:
[..]
http://www.tennis28.com/slams/agerecords_winners.html#oldest
Pete Sampras 2002 US Open 31y 0m 27d
Andre Agassi 2003 Australian 32y 8m 28d
De meest recente 30+ winnaars. Federer kan best nog wel wat GSes pakken met een beetje mazzel.
ohja dat klopt!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef Salamando het volgende:
Sampras was toch 31 toen ie US Open nog won?
En je punt is?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
TennisReporters Matt Cronin
Nadal d Federer 67(5) 62 76 (5) 64 in 3 hrs, 42 min. Now has 18-9 record v Fed, 8-2 in Slams. Objectively, Fed's GOAT label debatable 4 now.
1 hour ago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |