Trusten kearltie!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
hmja maar eh ik heb morgen 1 of andere training @ the job.
Dus ik ga toch maar eens op dat matras liggen met een deken ON THE SIDE. Slaap lekker strax Noessie X
Echt...quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt...![]()
En ik ben me suf aan het zoeken op YT naar een clip van een heerlijk fout 80's-nummer, waaraan die clip die jij hebt gepost me doet denken... Weet de naam van de band niet meer, lastig
Die eerste hoort een kek dansje bijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een lekker fout 80s plaatje is is deze
Nu echt slapen
Geen idee, tijdens SR lees ik hier wel vaak jubelverhalen over StuBruquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hoe vergelijkbaar is StuBru met 3FM? Heb soms wel eens zin om tijdens Domien/Paul/Roosmarijn iets anders te luisteren. Iemand die kan zeggen of het dan op StuBru leuk is?
van Jelmer zul je bedoelen.quote:
Hoe laat ben jij morgenvroeg weer wakker?quote:
ligt eraan waar mijn lichaam zin in heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:33 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij morgenvroeg weer wakker?
Ik zag dat je gisteren ook tot laat postte en ook weer vroeg op was.
Oké, en wat doe jij eigenlijk voor werk/studie?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ligt eraan waar mijn lichaam zin in heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |