abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107353046
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:20 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Haha, ja aan alles komt een eind. Helaas blijf je met het feit zitten dat de meerderheid zich niets aantrekt van zulke ontwikkelingen, logisch want iedereen is bezig zijn eigen schip drijvende te houden. Dus zulke zaken zijn niet acuut van belang.
Helaas wordt men daar ook een beetje ingeduwd door de scheve verhoging van lasten tov salarissen, lange werkdagen en niet-inspirerend werk.

Men is blij om na een werkdag met verstand op nul naar 22 man in een korte broek te kijken, of het turbulente leven van een schijnbaar bekende vlaamse familie, ipv zich te richten op belangrijke maatschappelijke kwesties als waar de vele miljarden naar de Europese bank nou echt terecht gaan komen.
pi_107353063
Juist, dat is de tragiek van het huidige leven.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_107353182
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:01 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Juist, dat is de tragiek van het huidige leven.
Me no likey! :N
pi_107353343
Nee hier nog één. Ik zie zeer veel mogelijkheden waarbij mensen vrij zijn van veel zaken. Zelfs een bijna idyllisch plaatje zou kunnen werken als er maar genoeg tijd en energie in zou gaan. Maar ik vrees dat het allemaal bij dromen zal blijven, zoals altijd met zulke onrealistische ideeën. :)
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_107621018
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Nee hier nog één. Ik zie zeer veel mogelijkheden waarbij mensen vrij zijn van veel zaken. Zelfs een bijna idyllisch plaatje zou kunnen werken als er maar genoeg tijd en energie in zou gaan. Maar ik vrees dat het allemaal bij dromen zal blijven, zoals altijd met zulke onrealistische ideeën. :)
Ideeën zijn nooit realistisch, daarom zijn het ideeën. :P

De vraag is of ze uitvoerbaar zijn. En ik zeg: ja!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')