Vrouwen kijken echt heel anders naar andere vrouwenquote:
quote:I'm from a little village called lickinzidickin hmmm.
Vrouwen kijken ook naar de tieten en het lichaam, maar letten daarnaast ook op alle details.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrouwen kijken echt heel anders naar andere vrouwen
Vrouw: 'Wow glanzend haar, goeie nagels ze is best mooi'
Man: 'Goeie tieten, leuk koppie, mooi lichaam'
Ik wil wel zien hoe jij er over 35 jaar uitziet. Een vies ranzig moddervet viswijf zonder persoonlijkheid en enige humor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie probeer je voor de gek te houden?
Hij is een tering lelijke hork. Echt tantoe ranzig. Heeft hij een gezichtsverlelijking laten doen ofzo?
Oja en je kunt hem niet lekker vinden, want hij is dik.
Hahaha.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe jij er over 35 jaar uitziet. Een vies ranzig moddervet viswijf zonder persoonlijkheid en enige humor.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik wil wel zien hoe jij er over 35 jaar uitziet. Een vies ranzig moddervet viswijf zonder persoonlijkheid en enige humor.
lolquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:11 schreef Aliana het volgende:
[..]
mena suvariquote:
Speelt zij eigenlijk in nog meer harde films als American Beauty?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
mena suvari
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dunno, das het laatst waar ik haar in gezien hebquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Speelt zij eigenlijk in nog meer harde films als American Beauty?
Zij is ook mooi ja, ondanks grote voorhoofd. Maar vind dat wel mooiquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
mena suvari
Goeie smaakquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is ook mooi ja, ondanks grote voorhoofd. Maar vind dat wel mooibij Rihanna ook.;
Ik val op voorhoodfen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
mena suvari
ze is dun maar toch een uitzonderingquote:
rihannaquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is ook mooi ja, ondanks grote voorhoofd. Maar vind dat wel mooibij Rihanna ook.;
Ik val op voorhoodfen
Ja die snap ik ook niet echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[quote]Op donderdag 26 januari 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat? Serieus?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
rihanna1 van de weinig donkere vrouwen die knap en
zijn.
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef wise het volgende:
[..]![]()
doe beyonce dan maar. De knappe donkere vrouw zijn op 1 of misschien 2 handen te tellen
meh, val niet op donker, dus is het al snel neequote:Op donderdag 26 januari 2012 16:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Er zijn genoeg prachtige donkere vrouwen. Al moet ik zeggen dat het in de regel wel donkere vrouwen zijn met westerse features.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |