Godsammequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Er zijn weinig vrouwen die een mooie hoofd hebben zonder make upquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Heb liever een mooi make-up-vrij hoofd dan mooie borsten.
Dat niet eens. Maar zij heeft het talent om een ongeremde weerstand jegens haar op te roepen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:15 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Ik ook niet. Te scherpe mondhoeken.
Emma Stonequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Er zijn weinig vrouwen die een mooie hoofd hebben zonder make up
Het is ook wat je gewend bent, als vrouwen steeds make up dragen dan is het logisch dat ze minder mooi zijn zonder.
Snap ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die zou ik nog raken met een Burberry motief rokje, vuilnisjas en Birkenstocks aan.
Dat moment in die supermarkt.quote:
Wat een kutargument weer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is ook weer een vrouw die dat zegt... dus jaloezie
Die kerel is wel een eindbaas ja. Maar vind hem niet lekker ofzo...quote:
Ok, man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een kutargument weer.
Ik vind haar gewoon niet zo bijzonder.
Maar dat mag je als vrouw blijkbaar niet vinden.
Ik heb overigens nooit gezegd dat Drew lelijk is hm.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja serieus. Hij is lekker en zo grappig. Ik kan best begrijpen dat jij (anderen) het niet zien.quote:
Eens, hij is sexyquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja serieus. Hij is lekker en zo grappig. Ik kan best begrijpen dat jij (anderen) het niet zien.
Hij is niet perse mooi maar, hij heeft gewoon iets vind ik.En humor maakt me wild.
Je ne sais quoi.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eens, hij is sexy![]()
![]()
Wat ik niet begrijp is wat er zo bijzonder is aan Emma Stone
Drew Barrymore is mooierquote:
Wie probeer je voor de gek te houden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja serieus. Hij is lekker en zo grappig. Ik kan best begrijpen dat jij (anderen) het niet zien.
Hij is niet perse mooi maar, hij heeft gewoon iets vind ik.En humor maakt me wild.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |