ik probeerde Brechtje altijd te hosselen luisterde alleen als die zei dat ze der op was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je sowieso op fok radio willen
En waarom luisteren mensen ernaar
Bestaat dat nog ja, msn.quote:
MUZ en GAM heeft soms wel 's wat interessants, maar voor de rest mis je niets neequote:Op donderdag 26 januari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben niet zeker of ik wel wat mis met het niet betreden van een subforum buiten VBL en af en toe TV om. Wat is deze. (Al vind ik die Jan stiekem wel stoer)
Dit is een typetje van hem toch... TOCH?quote:
Hij schijnt weer rond te dwalen op FOK!quote:
Haha nee zo is hij echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een typetje van hem toch... TOCH?
Misschien maar gelukkig dat het verwijderd is. Vandaag mijn dosis fucked up shit toch wel gehad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nee zo is hij echt
Er stond ook een versie op PF waar hij dronken met zijn lul liep te zwaaien in een latexpak, interesseert hem geen zier. Post die ook gewoon op FOK!:
De nieuwe video van Edwin Emanuel Posse
Dit is hem;quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij schijnt weer rond te dwalen op FOK!
1.0 of 2.0?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Sowieso ben ik de fok.rar een keer onder ogen gekomen.
Mijn god...
Is wel een flinke egoboost voor jezelf
Oh gelijk al een stoere foto als profielfoto. Die wil je niet tegenkomen in een donker steegje hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is hem;
http://nl-nl.facebook.com/Roomboterboy
Fok.rar zegt me dan weer helemaal niks, maar okquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Sowieso ben ik de fok.rar een keer onder ogen gekomen.
Mijn god...
Is wel een flinke egoboost voor jezelf
Ken hem wel ja. Apart ventje, beetje een nerd ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is hem;
http://nl-nl.facebook.com/Roomboterboy
Staan allerlei FOK!ers naakt op o.a. BrandX en zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok.rar zegt me dan weer helemaal niks, maar ok
Weet ik niet eens meer, is al een tijd geleden. Stonden allerlei foto's op van meets enzo.quote:
Ik heb ze allebei. Sowieso loont het wel de moeite om een aanvraag voor KPD te doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer, is al een tijd geleden. Stonden allerlei foto's op van meets enzo.
Echt, dat volk.![]()
Als jij ze nog hebt dan staat mijn DM-box open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |