Dit was(is?) een hit in Japanquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
Atsragon maakt pas kutspellen. Echt de Davilex van deze tijd![]()
http://www.gamespot.com/street-cleaning-simulator/platform/pc/ Site geeft het een 1,5 users een 9,1quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt![]()
Er stond een hele zieke review online waar je echt hardop om moest lachen, maar die is er helaas afgehaald . Dat spel is echt zooooo gaar
Doen ze ook, Wat er nog van ze over is na die nederlaag neemt de wind zo meequote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leven is soms zo oneerlijk. Zolang Ajax zondag maar windt.
Zieke shit dat filmpje, ook gewoon keihard doorrijden bij die stationsquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit was(is?) een hit in JapanIs een langlopende franchise
Het heeft een eigen franchise met veel fans. Zo heb je ook Farming Simulator, dat is wereldwijd gewoon 1,5 miljoen keer verkocht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/street-cleaning-simulator/platform/pc/ Site geeft het een 1,5 users een 9,1
Tja... met dat hoge zelfmoordcijfer in Japan willen ze de trein ook een keer van de binnenkant van de cabine zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Raad hem Animal Crossing aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het heeft een eigen franchise met veel fans. Zo heb je ook Farming Simulator, dat is wereldwijd gewoon 1,5 miljoen keer verkocht.
Mijn zwager is boer en rijdt op tractors en die is helemaal gek van dat spelZijn ook allemaal mods voor en zo.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... met dat hoge zelfmoordcijfer in Japan willen ze de trein ook een keer van de binnenkant van de cabine zien.
omgquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... met dat hoge zelfmoordcijfer in Japan willen ze de trein ook een keer van de binnenkant van de cabine zien.
Kan ze geen ongelijk geven danquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het heeft een eigen franchise met veel fans. Zo heb je ook Farming Simulator, dat is wereldwijd gewoon 1,5 miljoen keer verkocht.
Mijn zwager is boer en rijdt op tractors en die is helemaal gek van dat spelZijn ook allemaal mods voor en zo.
Jappen zijn sowieso gestoordquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:12 schreef msnk het volgende:
In de PU stond ooit een keer een artikel over Japanners die terwijl ze in de metro zitten een metro simulator spelen op de DSMja.
Teh fuck.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Soort van jeugdheld,quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jappen zijn sowieso gestoord.
Behalve deze baas
[ afbeelding ]
Goede teksten ook hoe komt hij erbij wat ontzettend ad rem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is dat
Die gozer klinkt echt als een autist
U bent echt gestoorrrrrrrrdquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede teksten ook hoe komt hij erbij wat ontzettend ad rem.
Echt hequote:Op donderdag 26 januari 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is dat
Die gozer klinkt echt als een autist
Doe het dan goed inderdaad, dat filmpje dat zo'n gozer 2 pizzarias met elkaar had verbonden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wordt U dement ik kijk ook Barca... Ik vind hem leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |