the incredible machine Google afbeeldingen bied uitkomt. Die heb ik ook veel gespeeld ja, en zeggen ze dat de huidige generatie tevel gamedquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Ik speelde op de PC ook TIM (the incredible machine) en lemmings
Dat was ook baas.
Nee...het grafisch nog iets simpeler en het spel oogde wat duister op een of andere manier. Je had van die 2-potige grote robots met lasers of raketten geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets Kapiteintjuh?
Ha, ik speel nu lemmings op m'n xbox. Vet spel idd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Ik speelde op de PC ook TIM (the incredible machine) en lemmings
Dat was ook baas.
Baas ! ik heb deeltje 2 hier gewoon liggen,quote:
Beetje flauw, maar ik heb ze hier ook allebei. Nooit gespeeld...is het wat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Baas ! ik heb deeltje 2 hier gewoon liggen,
Lost Vikings is een bazen spel.![]()
[ afbeelding ]
Nee, Happel is boos op mij, omdat ik boos werd op zijn gedrag, en dat maakte hem bozer. Sommige woorden gebruiken als mod zou gewoon verboden moeten worden..quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat slecht, nu begrijp ik waarom Happel een hekel aan je heeft!
Lost Viking is(was?) echt fucking goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje flauw, maar ik heb ze hier ook allebei. Nooit gespeeld...is het wat?
Dat doe ik dan ook niet meer. Leverde me alleen maar gezeik op. Iets waar ik op Fok! geen zin in heb om tijd in te stekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Happel is boos op mij, omdat ik boos werd op zijn gedrag, en dat maakte hem bozer.
Ik probeer sommigen hier gewoon op te voeden. Ook Happel, ook al is hij mod.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet meer. Leverde me alleen maar gezeik op. Iets waar ik op Fok! geen zin in heb om tijd in te steken
Dat vind ik mooi van je. Nu ik erover nadenk jij probeerd mij ook af en toe te beleren... eikel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik probeer sommigen hier gewoon op te voeden. Ook Happel, ook al is hij mod.
He, zulke woorden accepteer ik niet. Pas op!quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook nog Warcraft 2 gespeeld trouwens. Jammer dat ik zo slecht ben in strategy spellen want dat vind ik dan wel weer leuk.
[..]
Dat vind ik mooi van je. Nu ik erover nadenk jij probeerd mij ook af en toe te beleren... eikel.
Daar heb ik over gehoord ja, en mensen zitten het spel zo te trollen dat het op grote gamesites door users gemiddeld een 9+ krijgt is het niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
Atsragon maakt pas kutspellen. Echt de Davilex van deze tijd![]()
Ik mocht jongere meisjes niet schattig en lief vinden in het DWDD topic.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, zulke woorden accepteer ik niet. Pas op!
En hoe probeer ik dat?
Inderdaad. Probeerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, zulke woorden accepteer ik niet. Pas op!
En hoe probeer ik dat?
Ja is echt vet...quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje flauw, maar ik heb ze hier ook allebei. Nooit gespeeld...is het wat?
quote:
En terecht, gedraag je!quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mocht jongere meisjes niet schattig en lief vinden in het DWDD topic.
Echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik over gehoord ja, en mensen zitten het spel zo te trollen dat het op grote gamesites door users gemiddeld een 9+ krijgen is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |