echte fans hequote:
Gloryhunterquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als er geen geweldig spel te zien is lijkt me dat niet meer dan logisch?
Jij stond de 2e helft tegen VVV ook op de banken te springen van genot?quote:
Barca natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wie is er bij deze stand door?
barca.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Barca won 1e wedstrijd he slimboquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
fc Barcelona uit Barcelona.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Eventjes niet de stand paraat hebben is direct een reactie met een naam. Grote knul. Ga naar bed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Barca won 1e wedstrijd he slimbo
Modjes kunnen niet bannen, fa's slapen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom heeft deze troll geen ban?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Firefox supporter af is als Real zo 2-3 maakt.
Ga er dan niet op in. Man man man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom heeft deze troll geen ban?
Waarom geven ze modjes geen fa rechten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen, fa's slapen.
Hopelijk is het melden van de valse tussenstand je niet ontgaan, ik geloofde het echt namelijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in. Man man man.
Is genoteerd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk is het melden van de valse tussenstand je niet ontgaan, ik geloofde het echt namelijk
Dan had Happel alle Ajaxsupporters hier al gebannedquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom geven ze modjes geen fa rechten?
Dan kunnen straks modjes als Jojoortje opeens bans gaan uitdelen. Zou een zooitje worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, unibet heeft me toch veel geld bespaard:Pquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu toch blij dat je niet ingezet hebt op die handicap?
Tot volgende week he
omdat modje dan elke user bant waarmee die ruzie heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anders zijn wij ook FA's, maar dan alleen met een ander kleurtje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak ze ff wakker dan..quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen, fa's slapen.
truequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat modje dan elke user bant waarmee die ruzie heeft.
Is dat ein crewbash?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]waarom denk je.. heb je ooit gezien wie hier allemaal mod zijn? Wees blij dat ze dat niet kunnen
Ja oke. Happel kan er niet mee omgaan. GGMM wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan had Happel alle Ajaxsupporters hier al gebanned
mag het hopenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Laatste wedstrijd van Groenendijk neem ik aan?
Idd. Zeker elke 4e week van de maand.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kunnen straks modjes als Jojoortje opeens bans gaan uitdelen. Zou een zooitje worden.![]()
Je loopt 2 minuten achterquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef NumberSeven het volgende:
pff, ik zag die bal van messi er al in gaan.
Ik ben voor, maar dam zou ik, als ik jou was, wel een ander forum gaan zoeken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hey!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]waarom denk je.. heb je ooit gezien wie hier allemaal mod zijn? Wees blij dat ze dat niet kunnen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben voor, maar zou als ik jou was dan wel een ander forum gaan zoeken.
Zo kun je het zien, geef me maar een note .. wist niet je niet mocht zeggen dat hier dwazen werken.quote:
Heerlijk, gehaat worden door een mod.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben voor, maar dam zou ik, als ik jou was, wel een ander forum gaan zoeken.
Je mag kloten in ONZ, niet in VBL. En een crewbash is geen note, maar 2 weken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo kun je het zien, geef me maar een note .. wist niet je niet mocht zeggen dat hier dwazen werken.
Je mag ook steeds minder hieral die kut regels helpen Fok! nog een keer om zeep.
Ik geloofde zijn valse tussenstand. Mijn stream was nog aan het opstarten na de Africa cup. Best wel teleurstellend hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in. Man man man.
Fok! is geen democratie. Je hebt geen afdwingbare rechten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerlijk, gehaat worden door een mod.het leuke is dat je niks kan doen omdat ik me zeer netjes gedraag.
* Quisho geeft Geo4kant een Notequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo kun je het zien, geef me maar een note .. wist niet je niet mocht zeggen dat hier dwazen werken.
Je mag ook steeds minder hieral die kut regels helpen Fok! nog een keer om zeep.
Echt waar ja?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Je mag kloten in ONZ, niet in VBL. En een crewbash is geen note, maar 2 weken.
Het nobele ambt der moderators is daarmee bezoedeld. Niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Zelfs de_boswachter is ooit mod geweest. Moet je nagaan.
tis maar goed dat steven geen mod wordtquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Zelfs de_boswachter is ooit mod geweest. Moet je nagaan.
Nou fantastisch hoor die Messi.....quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
messi messi messi messi messi messi
We zien je graag tegemoet in VBL FB.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt waar ja?Wat een trieste bedoeling.
Kun je ook zeggen van Raul, alleen was die te oud en te langzaam geworden. Voor een keeper is leeftijd niet zo erg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef NumberSeven het volgende:
Wel grappig om te zien dat Casillas gewoon alle revoluties bij Real heeft overleefd. Er zijn honderden spelers gekomen en gegaan, voor honderden miljoenen euro's en casillas heeft nooit concurrentie gehad daar.
Toen Raul is "weggestuurd" ben ik wel sympathie af geraakt. Nu heb ik niks met beide clubs.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef NumberSeven het volgende:
Wel grappig om te zien dat Casillas gewoon alle revoluties bij Real heeft overleefd. Er zijn honderden spelers gekomen en gegaan, voor honderden miljoenen euro's en casillas heeft nooit concurrentie gehad daar.
Suarez speelt niet bij Barcaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou fantastisch hoor die Messi.....
Kleine paardenbek met 100 schwalbes en jankpartijen per wedstrijd.
Ze zien het allemaal verkeerd die ex-wereldvoetballers.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
ik ben zelf zeker geen messi-fan, maar eerlijk is eerlijk de man is momenteel de beste. Hoewel Ronaldo niet veel minder is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Grappig.. dat is net zo effectief als discussiëren met een agent.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zien je graag tegemoet in VBL FB.
woefquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zien je graag tegemoet in VBL FB.
Ze zullen allereerst balen dat ze het het eerste halfuur niet hebben afgemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Real Madrid zal wel blij zijn met een gelijkspel.
Mourinho wilde dat Raul juist bleef. Hij kon hem alleen geen speeltijd garanderen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Raul is "weggestuurd" ben ik wel sympathie af geraakt. Nu heb ik niks met beide clubs.
En dan langs het publiek rennenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Zou mooi zijn als Pepe de winnende 2-3 maakt.
Figuren zoals jij zijn een gezwel op dit forum. Gedragen zich als 8-jarige verongelijkte koters die denken dat de wereld van hun is, maar beginnen te janken als een klein kind wanneer ze op de vingers getikt worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt waar ja?Wat een trieste bedoeling.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen van Raul, alleen was die te oud en te langzaam geworden. Voor een keeper is leeftijd niet zo erg.
Klopt ja, Raul is nog steeds een icoon maar de club had niet echt reden om hem weg te sturen, draaide nog steeds goed. Maar goed, Real staat erom bekend dat ze spelers weinig credits geven en heel makkelijk doorverkopen. Vooral Perez zijn beleid is absurd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Raul is "weggestuurd" ben ik wel sympathie af geraakt. Nu heb ik niks met beide clubs.
Mag jij dat zeggen? Ja dat mag jij zeggen.quote:
Ik zeg niets over zijn voetballende kwaliteiten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zien het allemaal verkeerd die ex-wereldvoetballers.
Zie bovenstaande wat ik daar typequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik ben zelf zeker geen messi-fan, maar eerlijk is eerlijk de man is momenteel de beste. Hoewel Ronaldo niet veel minder is.
+1quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik niks met beide clubs.
True. Vooral Barcelona vind ik er vaak debet aan. Als ik moet kiezen tussen theater of houthakken ga ik sowieso voor het tweede.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
En toch vind ik deze wedstrijden niet meer zo bijzonder.
Theatraal neergaan alsof ze iets hebben gebroken, schwalbes, opgefokt gedoe, elkaar kaarten aannaaien...
Spanje
Meer specifiek: Barcelonaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Theatraal neergaan alsof ze iets hebben gebroken, schwalbes, opgefokt gedoe, elkaar kaarten aannaaien...
Spanje
Stel je niet zo aan man. Messi zeikt bijna nooit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg niets over zijn voetballende kwaliteiten.
Ik zeg wat over zijn gedrag op het veld, iedereen zeurt altijd wel over Ronaldo maar die Messi![]()
En heel Barca is gewoon een walgelijk team. Stel kaartennaaiers, jankerds en schwalbe koningen. En voetbal bestaat bij hun uit 1000 passen om bij andere kant te komen.
[..]
Zie bovenstaande wat ik daar type
heeft steeds minder met voetbal te makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Spanje
Doen ze in Engeland toch ook?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Spanje
Hoeveel geld ben je anders kwijt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
BARCA MOET NOG EEN KEER SCOREN!!
en daarom heb ik niks met beiden clubs, t liefst zie ik ze beiden falen maar dat gaat nu niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg niets over zijn voetballende kwaliteiten.
Ik zeg wat over zijn gedrag op het veld, iedereen zeurt altijd wel over Ronaldo maar die Messi![]()
En heel Barca is gewoon een walgelijk team. Stel kaartennaaiers, jankerds en schwalbe koningen. En voetbal bestaat bij hun uit 1000 passen om bij andere kant te komen.
[..]
Zie bovenstaande wat ik daar type
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
en daarom heb ik niks met beiden clubs, t liefst zie ik ze beiden falen maar dat gaat nu niet.
Ooit wedstrijd van hem gezien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Messi zeikt bijna nooit.
nee dat was diarra.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef MRN89 het volgende:
Ramos had al eerder rood moeten krijgen..
Zoals Realquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ooit wedstrijd van hem gezien?
Schijnbaar niet.
Hij is net zo walgelijk als heel Barca![]()
Ik hou het lekker bij clubs die ten minste beetje normaal blijven.
Zoals?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ooit wedstrijd van hem gezien?
Schijnbaar niet.
Hij is net zo walgelijk als heel Barca![]()
Ik hou het lekker bij clubs die ten minste beetje normaal blijven.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Snap ook niet waarom ik deze wedstrijden nog kijk, moet me ook gewoon bij Engels en Nederlands voetbal houden.
Spanje
Spaans voetbal.
zelfde hier, maar als voetballiefhebber wil je toch kijken, je verwacht nou eenmaal veel spektakel maar krijgt alleen veel gevechten en gebitch over en weer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Snap ook niet waarom ik deze wedstrijden nog kijk, moet me ook gewoon bij Engels en Nederlands voetbal houden.
Spanje
Spaans voetbal.
Zuid-Amerikanen zijn eerder semi-Spanjaarden(/Italianen)quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
tja het blijven semi zuid amerikanen he.
Als je dat met Ajax doet worden ze 17e.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef Ascendancy het volgende:
Als je Barca in de Engelse competitie worden ze echt 7e ofzo
Die spelen nooit een wedstrijd uit, de hele tijd op de grond liggenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef Ascendancy het volgende:
Daar lopen ook wat tjappies rond, maar daar is het echt lang niet zo erg als in Spanje.quote:
wat jij wiltquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zuid-Amerikanen zijn eerder semi-Spanjaarden(/Italianen)
Dit is toch wel een aardige wedstrijd hoor. Zeker qua spanning en beleving.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
zelfde hier, maar als voetballiefhebber wil je toch kijken, je verwacht nou eenmaal veel spektakel maar krijgt alleen veel gevechten en gebitch over en weer.
Haal die stront eens uit je ogen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Confetti het volgende:
Real speelt echt weer schandalig. Echt schandalig.
![]()
In deze wedstrijden mag nog veel. In andere Spaanse wedstrijden zijn er net zoveel schwalbes, maar werkt het wel altijd. Waardoor het spel om de zoveel seconde stilligt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Spanje
Spaans voetbal.
Maar bij ajax is het een gebrek aan kwaliteit. Bij Barca is het dat ze dat soort spel niet aankunnen. Al dit theatrale gejank is in engeland gewoon een kaart voor de jankbal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je dat met Ajax doet worden ze 17e.
Voorstellen 95k Feyenoordersquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens valt dat publiek me toch altijd weer een beetje tegen. Als je dan bedenkt dat daar 95.000 man in dat stadion zit.
zullen veel dagjes mensen zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens valt dat publiek me toch altijd weer een beetje tegen. Als je dan bedenkt dat daar 95.000 man in dat stadion zit.
Tja Nederlands voetbal is pas interessant...... Spanning wellicht maar kwalitatief niet om aan te zien. Geen enkele club.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Spanje
Spaans voetbal.
Ik heb helemaal niets met Real, maar liever Real dan dat walgelijke fap fap rot spel Barca.quote:
Juventus bv, blijft lekker wat het is! Trouwe aanhang en geen succes mensjes zoals bij Barca.quote:
is t ook wel, maar irriteer me echt aan dat gebitch en genaai over en weer. sissyboysquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is toch wel een aardige wedstrijd hoor. Zeker qua spanning en beleving.
Successupporters. Als Barcelona een tijdje niets wint zitten ze allemaal thuis soapseries te kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef kapiteintje het volgende:
Het gaat over en weer nergens over. Het theatrale gejank van Barcelona is eveneens om te kotsen. Schande voor het voetbal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze hadden al 3x rood moeten hebben. Net weer die aanslag van Pepe. Gaat nergens meer over.
Tokusje tikt weer driftig tegen m'n bureaublad aan ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voorstellen 95k FeyenoordersKom je al?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tokusje tikt weer driftig tegen m'n bureaublad aan ja.
Je gaat vanzelf janken als je elke 2 minuten neergemaaid wordt door een stel criminelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat over en weer nergens over. Het theatrale gejank van Barcelona is eveneens om te kotsen. Schande voor het voetbal.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spanje.Spaanse economie.
Spaans voetbal.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf janken als je elke 2 minuten neergemaaid wordt door een stel criminelen.
Ik zag Iniesta met een hamstringblessure eraf gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
Zou Cruijff daar nog geweest zijn?
johan is een echte he.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Stokstaart het volgende:
Zou Cruijff daar nog geweest zijn?
Idd ergerlijk maar eigenlijk kunnen ze niet anders omdat de tuchtcommissie van Spanje hun werk niet doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat over en weer nergens over. Het theatrale gejank van Barcelona is eveneens om te kotsen. Schande voor het voetbal.
Ach, het zijn godverdomme volwassen mannen. Ook al worden ze niet geraakt, gaan ze nog janken en doorrollen. Ik kots daar op.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf janken als je elke 2 minuten neergemaaid wordt door een stel criminelen.
Precies!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef Ascendancy het volgende:
idd..geld kwijt ;pquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
Had ik maar ingezet, gelijkspel + 2-2.. had het nog voorspelt
Ze kunnen niks anders dan kaarten vragen, doorrollen en schwalbes maken door de tuchtcommissie? Huh, die mag je me even uitleggen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef eight het volgende:
[..]
Idd ergerlijk maar eigenlijk kunnen ze niet anders omdat de tuchtcommissie van Spanje hun werk niet doen.
Precies, het kutte is dat zowel ronaldo als messi in spanje spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies!
Ik snap ook niet waarom Spanje zo lang als top competitie beschouwd is man.
Walgelijk voetbal bij Barca, 2 ruim boven uitstekende clubs terwijl rest niet veel is.
Saai.......
Maar vooral de fap Barca scheidsrechters overal![]()
Zo win ik ook alles wel in me 1-tje, als scheids me beetje helpt.
Je vergeet even dat Diarra allang eruit gestuurd moest worden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies!
Ik snap ook niet waarom Spanje zo lang als top competitie beschouwd is man.
Walgelijk voetbal bij Barca, 2 ruim boven uitstekende clubs terwijl rest niet veel is.
Saai.......
Maar vooral de fap Barca scheidsrechters overal![]()
Zo win ik ook alles wel in me 1-tje, als scheids me beetje helpt.
Wat is er nou? Hij post toch alleen maar feiten?quote:
Viel me ook al op ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een rare lichaamsbouw heeft Puyol.
Als die stopt ontploft die man echt.
4-3 is geen feit?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is er nou? Hij post toch alleen maar feiten?
Hij lijkt op een naaktslakquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een rare lichaamsbouw heeft Puyol.
Als die stopt ontploft die man echt.
ga maar lekker paga slaan, tostitomaatkaas erachteraan!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Het was weer gezellig mannen! Tot de volgende keer.
De eredivisie is een stuk vermakelijker en spannender dan die Spaanse liga.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom kijken jullie danIk vond het wel een lekkere wedstrijd.
Snelheid en techniek van die spelers is een factor 10 van wat je hier in die klote-eredivisie te zien krijgt
Stokstaart helemaal met je eens.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Snelheid en techniek van die spelers is een factor 10 van wat je hier in die klote-eredivisie te zien krijgt
mensen die naar de eredivisie kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Over twee wedstrijden welquote:
Doei liefje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Jojoortje het volgende:
Zo, dat ook weer gehad. Tot zondag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha een kleine baby Barca fapperquote:
Oh ik dacht toch echt dat hij al een tijd weg is of niet dan?quote:
Deze reactie verklaart wel een hoop stellingen over Ajax van jequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mensen die naar de eredivisie kijken
liga is alleen geen donder aan. van te voren weet je al wie er gaat winnen; barcelona of real. Hier in de ere maken ajax,az,psv en twente gewoon kans. Hoe mooi is da?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
true, maar de eredivisie compenseert dat weer met veel merkwaardige/grappige momenten. Panna van martens bij janssen was ook buitengewoon hard.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ben ik niet met je eens Johan. Genoeg goede clubs, alleen 2 die elk jaar kampioen worden en het meeste geld hebben. Is in Nederland niet anders.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De eredivisie is een stuk vermakelijker en spannender dan die Spaanse liga.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ha een kleine baby Barca fapper
Leer eens wat voetbal is man, beide ploegen kunnen dat niet.
Real fappers.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zelfs de commentatoren en schelvis vinden dat er met 2 maten gemeten word.
Ja tochquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef MRN89 het volgende:
Man wat een heerlijke wedstrijd was dit..
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mensen die naar de eredivisie kijken
het gaat zo goed bij Ajaxquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze reactie verklaart wel een hoop stellingen over Ajax van je
Ik heb gewoon een hekel aan die klote spanjaarden met hun schuld van een half miljard. Maak het voetbal maar lekker kapot johquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens Johan. Genoeg goede clubs, alleen 2 die elk jaar kampioen worden en het meeste geld hebben. Is in Nederland niet anders.
Mwah, laatste 5 jaar 4 verschillende kampioenen ofzo? Spannend tot het eind bovenin. Spanje is gewoon het tweede Schotland, maar dan met meer geld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens Johan. Genoeg goede clubs, alleen 2 die elk jaar kampioen worden en het meeste geld hebben. Is in Nederland niet anders.
Grapje zeker? Ze waren duidelijk voor Barcaquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Real fappers.
Ze vergeten voor het gemak al die schandalige overtredingen van Real. Ze hebben geen recht van spreken.
Laat hem man..quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
Waar is InZanity wanneer je hem nodig heb?
geef mij maar de Bundesliga of de Serie Aquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt.
Maar mensen die naar Barca kijkenen mensen die er ook nog op fappen
![]()
Kleine kindertjes(de barca fans) die met de groep meegaan en zelf geen mening hebben![]()
Successupporters
Hij zei dat Real zou winnen jij Barcelona dus jullie hebben allebei ongelijk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
Lassana Diarra.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grapje zeker? Ze waren duidelijk voor Barca
Jij hebt wel een beetje down of niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Real fappers.
Ze vergeten voor het gemak al die schandalige overtredingen van Real. Ze hebben geen recht van spreken.
Deze manquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
geef mij maar de Bundesliga of de Serie A
Omdat de tuchtcommissie Real te vaak de hand boven het hoofd houdt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen niks anders dan kaarten vragen, doorrollen en schwalbes maken door de tuchtcommissie? Huh, die mag je me even uitleggen.
Ga jij nou niet zo bijdehand doen, meneertje "ik ben hierbij Ajax fan af"quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
Precies. Beide kanten zijn smerig bezig. Barca jankt en maakt teveel schwalbes, Real maakt keer op keer schandalige overtredingen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef Confetti het volgende:
[..]
Real fappers.
Mensen die op Juventus fappen zijn pas erg!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Klopt.
Maar mensen die naar Barca kijkenen mensen die er ook nog op fappen
![]()
Kleine kindertjes(de barca fans) die met de groep meegaan en zelf geen mening hebben![]()
Successupporters
Ja idd in Nederland ook ja idd........quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze gedachtekronkel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef eight het volgende:
[..]
Omdat de tuchtcommissie Real te vaak de hand boven het hoofd houdt.
Spelers zoals pepe worden niet geschorst en blijven grove overtredingen maken.
Dan is het niet gek dat Barcelona bij het minste of geringste gaat liggen.
En in welk opzicht onderscheiden die Engelsen zich dan? Elk jaar Man Utd kampioen en schulden die nog extremer zijn dan in Spanje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, laatste 5 jaar 4 verschillende kampioenen ofzo? Spannend tot het eind bovenin. Spanje is gewoon het tweede Schotland, maar dan met meer geld.
Exact. En daarom zijn Barcelona en Real Madrid de aids onder het huidige voetbal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Beide kanten zijn smerig bezig. Barca jankt en maakt teveel schwalbes, Real maakt keer op keer schandalige overtredingen.
Dat was niet terecht nee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:01 schreef MRN89 het volgende:
Wel grappig dat Ramos zijn 2e geel kreeg voor de enigste normale duel tijdens deze wedstrijd haha..
Ik ben hierbij Barcelona fan af.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij nou niet zo bijdehand doen, meneertje "ik ben hierbij Ajax fan af"
Omdat zo'n clown van Barcelona deed alsof ie in z'n gezicht geschoten werdquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:01 schreef MRN89 het volgende:
Wel grappig dat Ramos zijn 2e geel kreeg voor de enigste normale duel tijdens deze wedstrijd haha..
Idd, Casillas lijkt me trouwens een goede gozer opzich.. beste keeper op dit moment.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:00 schreef NumberSeven het volgende:
kan me wel voorstellen hoe gefrustreerd ronaldo, higuain en casillas zijn. allemaal altijd keihard werken en niets ervoor terugkrijgen (naast de miljoenen)
Jammer voor je fap ik daar niet op!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Mensen die op Juventus fappen zijn pas erg!
Het huidige, moderne voetbal is gewoon aids.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. En daarom zijn Barcelona en Real Madrid de aids onder het huidige voetbal.
Dit was mijn spreekbeurt.
Serie A is inderdaad echt het saaiste voetbal ooit, dan is het volgens mij in Zweden nog leukerquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
Serie A is echt Aids. Zelden zulke gare wedstrijden gezien. Kun je betere Frans voetbal kijken of Belgisch
Klopt.. maar daarvoor had die al een paar keer geel kunnen hebben hoor.. Ramos kan totaal niet tegen zijn verlies.. dat is zijn allergrootste zwakte.. beetje jammerquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat zo'n clown van Barcelona deed alsof ie in z'n gezicht geschoten werd
Hij bedoelt: Je kan beter al gaan liggen bij een kleine tik van Pepe, als je blijft staan dan wordt je namelijk echt hard onderuit getrapt, terwijl Pepe er dan zonder schorsing of kaart vanaf komt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van deze gedachtekronkel.
Heeft die Real Madrid speler zijn neus al teruggevonden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat zo'n clown van Barcelona deed alsof ie in z'n gezicht geschoten werd
Puur voetballend gezien is het absolute wereldtop. Kan dat geen aids noemen, hooguit de blaf-tyfus vanwege het gejank en geschop.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact. En daarom zijn Barcelona en Real Madrid de aids onder het huidige voetbal.
Dit was mijn spreekbeurt.
Mwha, ik kijk liever naar een pot waar er niet zoveel wordt aangesteld, maar dat zal wellicht een rare gedachte zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
Is toch heerlijk man al die acteurs en dramaqueens.
Dat dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef NumberSeven het volgende:
idd. hoe kunnen mensen clubs respecteren die voor honderden miljoenen schulden hebben? Zo kunnen we van een excelsior ook wel een CL winnaar maken. En die bolle kutBlatter wilt maar niets veranderen samen met zn bilmaat platini.
haha, begin er niet over. forgetaboutitquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
Serie A is echt Aids. Zelden zulke gare wedstrijden gezien. Kun je betere Frans voetbal kijken of Belgisch
Jezelf tegen spreken, waar heb je dat geleerd?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jammer voor je fap ik daar niet op!
Ook al zijn de wedstrijden van Juve vele malen interessanter dan bv een wedstrijd van Barca of Real.
Dan moet je geen Spaans voetbal kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mwha, ik kijk liever naar een pot waar er niet zoveel wordt aangesteld, maar dat zal wellicht een rare gedachte zijn.
Wat lul je over de Serie A nou dan? Tja als je naar Ac of Inter kijkt vrij logisch, das boring.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
Het was op een gegeven moment net het zwanenmeerquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Handheld het volgende:
Barcelona speelt het mooiste voetbal van heel de wereld, niet normaal meer!
Ach, de heertjes bij Barcelona en Real Madrid kunnen ook normaal doen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan moet je geen Spaans voetbal kijken.
Ik ben juist voor op het scherpst van de snede spelen. Helemaal bij dergelijke wedstrijden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Puur voetballend gezien is het absolute wereldtop. Kan dat geen aids noemen, hooguit de blaf-tyfus vanwege het gejank en geschop.
Nee, dat lijkt me inmiddels toch wel duidelijk ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, de heertjes bij Barcelona en Real Madrid kunnen ook normaal doen toch?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben juist voor op het scherpst van de snede spelen. Helemaal bij dergelijke wedstrijden.
Maar dit theater gaat nergens meer over. Ze kunnen die wedstrijd beter in het carré gaan spelen.
Mensen die nog in het Italie van 5 jaar geleden levenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Serie A is inderdaad echt het saaiste voetbal ooit, dan is het volgens mij in Zweden nog leuker.
Tsja, verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me inmiddels toch wel duidelijk ?
Dan komen Barcelonafans met het argument 'ja wij moeten dan wel voor salarissen lenen, maar zoveel jeugdspelers' Ja als Ajax 150 miljoen leent kunnen ze ook al hun talent aan zich binden voor een lange tijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef NumberSeven het volgende:
idd. hoe kunnen mensen clubs respecteren die voor honderden miljoenen schulden hebben? Zo kunnen we van een excelsior ook wel een CL winnaar maken. En die bolle kutBlatter wilt maar niets veranderen samen met zn bilmaat platini.
Real Madrid had al met 10 moeten staan, dat was de scheids zijn enigste fout in de eerste helft.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, de heertjes bij Barcelona en Real Madrid kunnen ook normaal doen toch?
Nou ja. Granero had er ook af gemoeten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Real Madrid had al met 10 moeten staan, dat was de scheids zijn enigste fout in de eerste helft.
Juventus fappersquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mensen die nog in het Italie van 5 jaar geleden leven![]()
Probeer eens bij te blijven man, wereld staat echt niet stil meer hoor.
Kijk voor de gein maar eens wedstrijdje Juve, zeker thuis. Als je het dan nog saai noemt
Wegens een iets te opzichtige duw. Tenminste zo ik het zag.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef jakees het volgende:
Waarom werd nou die goal afgekeurd van Ramos. Mijn stream klapte eruit toen. Zag niet veel verkeerds eigenlijk in eerste instantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |