Ik hoop niet dat het nu over hoe egoïstisch het allemaal wel niet is gaat gaan want dan ben ik ff weg en kom wel terug als we het weer over nagellak hebben...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Bah zeg.... ik vind het echt altijd zo bizar als mensen geen andere uitweg zoeken...
Behalve van mijn schoonzusje dan, die loopt zich nogal aan te stellen... oh het is nu ex schoonzusje want ze heeft vanmiddag haar relatie met de liefste jongen die er is na 13 jaar beëindigd.
Waar lees je dat uit dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het nu over hoe egoïstisch het allemaal wel niet is gaat gaan want dan ben ik ff weg en kom wel terug als we het weer over nagellak hebben...
Was altijd zo op traject Rijswijk-Rotterdam, zó vaak "gedoe" op de rails...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik merk het wel altijd bij de NS
Neh, dat geloof ik niet. Is ook beter voor hem hoor, maar nu voelt dat natuurlijk niet zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar het is dus ook serieus? En niet zoiets van ooh volgende week heeft ze haar gedachten weer op een rijtje en komt ze weer terug?
Uit het 'bizar' gedeelte. En dat wil niet zeggen dat jij die mening hebt maar meestal lopen gesprekken over zelfmoord uit op dat het egoistische acties zijn en blahblahblah...quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neh, dat geloof ik niet. Is ook beter voor hem hoor, maar nu voelt dat natuurlijk niet zo.
En hij is niet mijn broer, maar broer van meneer BBQ-kip.
Even heel iets anders, ik kan een ietsie pietie Spaans wel en neem gewoon een woordenboekje mee, komt goed in Madrid
Bijna goed dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mis hem ook...![]()
![]()
![]()
Volgens mij ging het vooral om die vriendin van den broer van kip (en daar dan de melkboer van en die z'n broer). Die dus geen zelfmoord heeft gepleegd, maar gewoon psychisch enorm in de war is en dat is heel sneu, maar ook heel zwaar voor haar broer.
(Kip, correct me even als ik het wrong heb)
Daar gaan we het niet over hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uit het 'bizar' gedeelte. En dat wil niet zeggen dat jij die mening hebt maar meestal lopen gesprekken over zelfmoord uit op dat het egoistische acties zijn en blahblahblah...
Dus in dat geval ben ik dan ff weg. Mkay?
Een patiënt wilde me vandaag zoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Yup, mijn broertjequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben
No problem.
Maar je hebt dus persoonlijke ervaring daarmee (denk ik?) en dat maakt het natuurlijk nog wel even anders
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een patiënt wilde me vandaag zoenenHeb je hem geschopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
En om in tieten onderwerpen te blijven, iemand heeft me onvrijwillig haar sexy kanten BH laten zien![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jongens, het was weer zó'n dag![]()
Dat mag dan helaas weer niet hehehe.quote:
Hoezo, ik heb mijn buren nogquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb mijn buren nog![]()
Ik ging de kerstboom in stukken zagen, binnen anderhalve minuut (ik heb geteld) stond mijn buurman "toevallig" buiten
Niet uitgeschoten met een stukje kerstboom?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb mijn buren nog![]()
Ik ging de kerstboom in stukken zagen, binnen anderhalve minuut (ik heb geteld) stond mijn buurman "toevallig" buiten
Deze is ook lelijkquote:Jessica, says:
25/01/2012 at 21:49
Ik persoonlijk kleed me heel bedekt, althans als in kont en borsten altijd bedekt. Ik heb er echt een hekel aan op mijn uiterlijk beoordeelt te worden. Ik denk dat vooral onzekere meiden dit ook doen, omdat ze blijkbaar bevestigd moeten krijgen dát ze mooi/sexy/aantrekkelijk zijn.
Ik zeg niet dat iedereen zich nu moet bedekken, maar ik zie bijvoorbeeld erg vaak meiden met leggings en slechts een tshirt(ik zie een legging niet als broek). Dan denk ik, waar is dit voor nodig?
En inderdaad, vrouwen onderling merken het al snel als het een slijmerige manier van aandacht trekken is en dat vind ik ook al snel goedkoop..
Ik moet meteen denken aan "Buurman, wat doet u nu???"quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Zeg je dan niet gewoon: Buurman, wat doet u nou buiten? Het is toch veel te koud!
Ik was niet de enige.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan "Buurman, wat doet u nu???"![]()
waarom zeggen jullie dit soort nuttige dingen als het voorval allang geschied is
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan "Buurman, wat doet u nu???"![]()
waarom zeggen jullie dit soort nuttige dingen als het voorval allang geschied is
En dom, gezien het aantal fouten in de tekstquote:
quote:Shadia says:
25/01/2012 at 20:45
Marscha waarom zijn er zo allemaal erotisch artikels vdaag? ik bedoel gewn dat ik nu zo voorzichtig moet zijn dat mijn moedur niet binnenkomt want die ene madam was dus wel een EX-PONROSTER!!!!!!! jee moet ik nu egt kippefilets gaan kopen in delhais om in mijn bh te steke?! vind ik heel erg bizar straks zitte me borshten tot aan mijn kin haha hoef ik geen sjaal meer. doeii xoxox
laat ik het zó zeggen, het is echt een mental image waarvan ik heel hard roep NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Da's vast Lin vanuit La Douce Francequote:
25/01/2012 at 21:12
nou zeg is die comment nou zo erg.. jullie zijn wel heel erg hard op jullie tenen getrapt (de marscha fans) ik heb toch niejmand vermoord jonges. volges mij durven jullie niet eens een eigen mening te hebben
25/01/2012 at 21:55
snap nog steeds je punt niet,kmoet leestekens gebruiken terwijl deze site vol dt fouten staat? wat doet het ertoe jeetje heb je iemand nodig om je frustraties uit te werken? je houd echt geen steek wat een gemene comment:”(
Emoslinger.gifquote:Mascha says:
25/01/2012 at 22:18
Nu ben ik er klaar mee, ciao
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
laat ik het zó zeggen, het is echt een mental image waarvan ik heel hard roep NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Zo eng is die man![]()
En zijn vrouw is net zo eng eigenlijk
Het móet een troll zijn inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's vast Lin vanuit La Douce France
Ik ben voor minder geband manquote:
En haar comments blijven ook gewoon staanquote:
Misschien doet Masjajajajaja wel wat met onzen commentaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En haar comments blijven ook gewoon staan
Omdat ze niet kenne spellequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom schrijft iedereen express met dubbel s?![]()
Ze was te dom om te snappen dat dit een dikke troll was. Schijnbaar niet de eerste comment geweest als je de reacties van mevrouw zietquote:
Misschien is het een garp? Dan doen ze dat dan expressquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom schrijft iedereen express met dubbel s?![]()
Dat vind (zelfs) ik een beetje teveel eerquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef BGTes het volgende:
Kunnen we niet bij de database een checklijst maken met wie er hier allemaal al geband (of "gebannen" zoals Masja als een mooie contemplatie zegt) zijn?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vind (zelfs) ik een beetje teveel eer![]()
Maar dit artikel heeft mijn avond wel weer erg gezellig gemaakt
Goeden projectquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef princess-a het volgende:
Ladiieeees,nog bijzondere dingen gebeurt vandaag? Kusjekroel in de aanbieding voor wie het nodig heeft
SQ wat sneu om te horen van je buurtgenoot
Sjaan hoe gaat het met jou vandaag?
Check het make up topic voor mijn project van vanavond
Moet dat zo dichtbij?quote:
Net een DM gestuurd maar ik krijg ook niet meer terugquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Is UNF er nog? Ik lees net je blogje over die Dermalogica en die kun je op interwebs goedkoper krijgen dan in de winkel als je zou willen.
ENG!!!!quote:
Doe eens copy pasten in een spoiler als je wilt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef BGTes het volgende:
Also lulz drama op beautyscene facebook en volgens mij een SHJN'er die er aan meedoet
Dank voor de tip! Ik ga er zeker even naar kijken als deze op is, ik vind hem wel fijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe eens copy pasten in een spoiler als je wilt?
Ik heb die feestboek niet, vandaar
Unf is slapen denk ik
https://www.facebook.com/(...)0770904667807&type=1quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Doe eens copy pasten in een spoiler als je wilt?
Ik heb die feestboek niet, vandaar
Unf is slapen denk ik
Ik vind wel dat ze een beetje een punt heeft hoor. De beautybloggers gaan de laatste tijd wel vaker zo te werk om discussies op te wekken. Een goed verhaal of onderbouwd artikel zit er niet meer bij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef BGTes het volgende:
Also lulz drama op beautyscene facebook en volgens mij een SHJN'er die er aan meedoet
Ah, daar ben je weerquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Ik ga er zeker even naar kijken als deze op is, ik vind hem wel fijn
Volgende foto was precies hetzelfde maar dan met een lading lipbalsem eroverheenquote:
Ja ik ben het ook totaal met haar eens. Sowieso die hele beautyscene twitter vol met onderhuidse steken, ik word er zo moe vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze een beetje een punt heeft hoor. De beautybloggers gaan de laatste tijd wel vaker zo te werk om discussies op te wekken. Een goed verhaal of onderbouwd artikel zit er niet meer bij.
* BGTes writes downquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer
Via jerseybeautycompany of iets dergelijks, als je googlet op dermalogica en jersey kom je er wel
Scheelt ongeveer 50% met de Nederlandse prijzen, is echt te zot voor woorden hoeveel ze er hier voor vragen.
Had jij die daily microfoliant ook? Die is echt briljant!![]()
Je kunt ook proefjes vragen daar, ze hebben een hele leuke klantenservice
50%!! Wauw. En nee die heb ik niet, ik wilde sowieso verder gaan kijken qua gezichtsverzorging, vind dit wel een interessantequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer
Via jerseybeautycompany of iets dergelijks, als je googlet op dermalogica en jersey kom je er wel
Scheelt ongeveer 50% met de Nederlandse prijzen, is echt te zot voor woorden hoeveel ze er hier voor vragen.
Had jij die daily microfoliant ook? Die is echt briljant!![]()
Je kunt ook proefjes vragen daar, ze hebben een hele leuke klantenservice
Ja en ze zijn al best op een leeftijd dat je denktquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik ben het ook totaal met haar eens. Sowieso die hele beautyscene twitter vol met onderhuidse steken, ik word er zo moe van
Nou ja, dan is het nóg duur spul hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
50%!! Wauw. En nee die heb ik niet, ik wilde sowieso verder gaan kijken qua gezichtsverzorging, vind dit wel een interessante![]()
Dafuq.quote:
Oh dat is wel een hele goede van die toner enzo. Daar had ik nog bij stil gestaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het nóg duur spul hoor
Ik had de "Sensitized Skin Set" gekocht en ik vind sommige dingen prettig, andere te duur. Toner enzo is wel fijn, maar te duur, want gaat te snel op.
Cleanser heb ik inmiddels ook goedkoper, is ook prima. Dagcreme vind ik van de body shop fijn en die is niet duur. Maar de Microfoliant is bijv. echt briljant
Is dat niet omdat ze dan optisch langer zijn enzulks?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dit een nieuwe manier om nagellak te besparen ofzo? Gewoon maar de helft van je vingers doen
[ afbeelding ]
Goeden vermaeck wel.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze dan optisch langer zijn enzulks?
Daar ben ik in het verleden ook ingetrapt, maar dan helpt het niet als je ze ook nog ongeveer een halve meter van je nagelriemen laat startenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, maar dat dat de insteek was zeg maar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar ben ik in het verleden ook ingetrapt, maar dan helpt het niet als je ze ook nog ongeveer een halve meter van je nagelriemen laat starten.
En het idee is dat je het van boven niet ziet, hooguit een beetje vanaf de zijkanten
Ik gebruik als toner Rozenwater van Kruidvat merkquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is wel een hele goede van die toner enzo. Daar had ik nog bij stil gestaan.
Het gaat hier gewoon om nagels waarbij de bovenkant recht in gevijld. Net zoals amygracequote:Even naar aanleiding van mijn tweet over "square" of vierkante nagels, hierbij een voorbeeld van die nagelvorm die ik echt helemaal niet mooi vind. Maar niet alleen ik trouwens, vierkante nagels zijn gewoonweg niet elegant en vrouwelijk, ze kunnen soms zelfs wat trashy ogen....vind ik dan. Meningen verschillen natuurlijk, want vind jij ervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik heb het idee dat een paar mensen zichzelf ietsjes te serieus nemenquote:Begrijp mij goed, als redactie van een website over beauty maken wij nu eenmaal statements.
83 lakjes in anderhalf jaar, waarvan 90 procent meuk. Wat een eindbaasquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kijk die bazenstash
http://glorious-ladies.bl(...)llak-stash.html#more
Miss sporty![]()
![]()
(tevens is dat het faalblog)
Algemeen probleem bij beautybloggersquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat een paar mensen zichzelf ietsjes te serieus nemen
Ik ga denk ik die dinges wat jij net zei kopen en misschien nog een backup van die ik nu heb. Verder nog maar even goed naar alternatieven zoeken tot dat ik milionaires benquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik gebruik als toner Rozenwater van Kruidvat merk
Dat vind ik prima spul
Ik heb nog wel monstertjes van Dermalogica liggen van cremes en zonnefilters, die ga ik binnenkort eens proberen, voor de zomer
De dagcreme vond ik ook fijn, maar ik heb een goedkoper alternatief
Wat ik wel ook af en toe gebruik is Kalmerend serum, voor als ik een hele rode huid heb. Dat gebeurt nog weleens na gewoon scrubben of ineens de warmte instappen of door bouwstof, daar heb ik altijd veel last van in mijn gezicht. Dat spul werkt echt heel goed, kalmeert het heel erg en dan zijn de rode vlekken gewoon weg
Ik ben fan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
83 lakjes in anderhalf jaar, waarvan 90 procent meuk. Wat een eindbaas
Ik vind dat ook niet mooi, maar hoe zij het omschreven heeft, iemand keihard beledigt en dan erachter zet "vind ik dan"quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
Over beautyscene, ook laatst dat berichtje over "vierkante" nagels. Zoals ze het omschreven,
[..]
Het gaat hier gewoon om nagels waarbij de bovenkant recht in gevijld. Net zoals amygrace
[ afbeelding ]
^^Dit is toch ook recht gevijld aan de bovenkant?
rare mensen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
helaasch wel ja...quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Algemeen probleem bij beautybloggers
Caroteen creme dagcreme van Originals serie van the Bodyshop is echt geweldig spulquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga denk ik die dinges wat jij net zei kopen en misschien nog een backup van die ik nu heb. Verder nog maar even goed naar alternatieven zoeken tot dat ik milionaires ben
EN IEDEREEN MOET LEKKER ZELF WETEN WATTIE DOET!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Nagelvormen zijn simpel: HET MOET BIJ JE VINGERS PASSEN.
</endrant>
Ga ik ook doen, volgens mij zit ik dan meteen over de 300.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind het ook zo slim dat ze d'r top- en basecoats meetelt!
Hangt van m'n bui af.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben jij ook zo lekker droog en gevat irl Ijs?Heerlijk vind ik dat altijd
Dat heb ik anders vorige keer ook gedaan ja, JONGUHHHHH@@@@@!!!!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vind het ook zo slim dat ze d'r top- en basecoats meetelt!
Goeden plan!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, volgens mij zit ik dan meteen over de 300.
[..]
Hangt van m'n bui af.
Ik ook.quote:
Misschien denkt ze dat dupes namaak zijn. Net zoals Louis vuitton en fake Louis Vuittonquote:
En hoerentietenquote:
Ik heb worstklauwen, wat past daarbij?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Nagelvormen zijn simpel: HET MOET BIJ JE VINGERS PASSEN.
</endrant>
Dank! Ik schrijf alles opquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Caroteen creme dagcreme van Originals serie van the Bodyshop is echt geweldig spul
En het kost bijna niks, zeker niet als je het in de angebot kauft
Dupe wordt nog wel eens gedefinieerd als een goedkopere variant van een erg dure lak.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat dupes namaak zijn. Net zoals Louis vuitton en fake Louis Vuitton
goeden conclusiequote:
Ketchup!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb worstklauwen, wat past daarbij?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, volgens mij zit ik dan meteen over de 300.
[..]
Hangt van m'n bui af.
Langer dan afgekloven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb worstklauwen, wat past daarbij?
Wat is een boogje?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden conclusie
overigens vind ik vierkante nagels alleen smerig bij van die french manicure gelklauwenvan die platte tips
recht vijlen is erg mooi bij een nagel met een boogje, zoals amygrace
Nee maar wel ingepakt in lekker strakke kledij om op te vallen, mega sletterig dus eigenlijk want als vrouw mag je alleen soeppan vormige boerka's aanquote:
jep!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat is een boogje?Gewoon de ronding in de breedte?
Ik moest heel erg lollerenquote:
En de mijne, en de mijne?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeden conclusie
overigens vind ik vierkante nagels alleen smerig bij van die french manicure gelklauwenvan die platte tips
recht vijlen is erg mooi bij een nagel met een boogje, zoals amygrace
Boogjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jep!
Ik had ze ook niet, omdat ik knaagde, maar na twee jaar knaagvrij heb ik nu ook een boogje
Mijnes ook, maar toen ik dat hier vertelde zeiden Lindy en nog iemand dat ik minder in mijn neus moest peuterenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boogjes.
Alleen die stomme wijsvingers van mij wijken af. Etterbakken.
mijn wijsvingernagel groeide vroeger plat, en dan in een heksenklauwkrommingquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boogjes.
Alleen die stomme wijsvingers van mij wijken af. Etterbakken.
Heksenklauw, check.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn wijsvingernagel groeide vroeger plat, en dan in een heksenklauwkromming
+1quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://glorious-ladies.bl(...)ig-gastblog-van.html
Jouwne?quote:Jup Semir behoort zeker tot mijn favorieten bloggers en misschien ook wel tot de jouwne na jou bezoek want zeg nou zelf.
bwehehehehehequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijnes ook, maar toen ik dat hier vertelde zeiden Lindy en nog iemand dat ik minder in mijn neus moest peuteren
Ohja kloptquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee maar wel ingepakt in lekker strakke kledij om op te vallen, mega sletterig dus eigenlijk want als vrouw mag je alleen soeppan vormige boerka's aan
na jou bezoek?quote:
Da's omdat je te weinig zelfvertrouwen hebtquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja klopt. Ik ben ook een hoer zeg. Jeetje, dat besef ik me nu pas.
That's it, ik ga ook een kutblog opzetten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij krijgen ze nog extragratisch spullen opgestuurd ook
http://glorious-ladies.bl(...)or-opi-swatches.html
En een domme hoer dus ook nog! Met financiële problemen dan ook nog neem ik aan, want als je je nu past realiseert dat je ene dame van lichte zede bent, heb je vast ook geen geld ervoor gevraagd!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja klopt. Ik ben ook een hoer zeg. Jeetje, dat besef ik me nu pas.
Wijsvingers, check.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef Mss het volgende:
Ik heb enkele nagels die scheef op mijn vingers staan
Ik heb een scheven duimnagelquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wijsvingers, check.
Mijn wijsvingers, ze zijn niet chill.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
That's it, ik ga ook een kutblog opzetten.
net als mizziej!quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef Mss het volgende:
Ik heb enkele nagels die scheef op mijn vingers staan
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En een domme hoer dus ook nog! Met financiële problemen dan ook nog neem ik aan, want als je je nu past realiseert dat je ene dame van lichte zede bent, heb je vast ook geen geld ervoor gevraagd!
Wie was dat ook alweer?quote:
Ik heb 2 kiezen met een extra stukje kies eraan!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb wel scheven kiezen. En een kalkteennagel
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die ene met die scheve nagels!
Ik moet dan altijd denken aan een vriend van me, die stiekem wel gek is op dames met grote borsten. En dan het geluid nadoet van hoe je er met je gezicht tussen gaat en dan heen en weer beweegt, je weet wel wat ik bedoelquote:
WIEquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut jonge, ik volg Miezziej
Dat zijn inderdaad heul scheve nagels
MOTORBOATEN!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan een vriend van me, die stiekem wel gek is op dames met grote borsten. En dan het geluid nadoet van hoe je er met je gezicht tussen gaat en dan heen en weer beweegt, je weet wel wat ik bedoel
Whehehehe
vetzakkiezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb 2 kiezen met een extra stukje kies eraan!
Ik heb scheven tenen. Vroeger had ik een tenenbeugeltjequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef megamandy het volgende:
Mijn teennagels zitten gewoon scheef op mijn tenenNouwja niet allemaal maar wel aan beide kanten precies dezelfde
Ah, weer wat geleerd.quote:
thefuck?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb scheven tenen. Vroeger had ik een tenenbeugeltje![]()
![]()
Maar die heeft dus ook flinke jetsers?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd.
Maar zijn vriendin moet er altijd een beetje om lachen als een boer met kiespijn als hij het nadoet
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een scheve gedachtegang
Nee die vriendin heeft juist geen tetten, ik dus wel, maar hij vindt eigenlijk maat "huge knockers" het leukstquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar die heeft dus ook flinke jetsers?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef Stormqueen het volgende:
bb ligt nu den slekten blog te lezen
Ook best lullig danquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee die vriendin heeft juist geen tetten, ik dus wel, maar hij vindt eigenlijk maat "huge knockers" het leukst
Nee, dat doe ik nu. De naam alleen al.quote:
quote:Vierkant (square)
Deze nagels hebben twee rechte zijkanten waarvan de punten aan beide zijden redelijk scherp zijn. Deze vorm zien we veel terug bij een French Manicure. Nagels die in deze vorm orden gevijld zijn vaak stevig en kunnen wel tegen een stootje. De nagels van redactrice Charlotte zijn een mooi voorbeeld van square nagels.
Maar die had ik echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nu. De naam alleen al.
Die grote nagelquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is net kauwgom.
[ afbeelding ]
Comfortabel zal anders wezen inderdaad.quote:
Wauwquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Buitenboordmotor voor je voet.![]()
[ afbeelding ]
Ja die zijn een beetje engquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zie nergens een grote nagel? Alleen maar hele zielige kleine.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker Schaar en SQ!
Is het iemand al opgevallen dat ze met het afzeiken van vierkante nagels ook hun mede-redactrice afzeiken?
[..]
Ooh, ja dan kan het opeens wel natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar volgens mij werkt die daar niet meer ivm school.
Dat was de stagiair toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar volgens mij werkt die daar niet meer ivm school.
Goeden naam.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind een voet-teen-whatever-orthese niet gek klinken
Maar goed, het klinkt blijkbaar grappig
Ik ben al jaren geleden verdorven geraakt.... zeker toen ik hoorde dat een rolstoelleverancier Beekhakker heette
Ik was voordat ik ging internetten al verpest vrees ik.quote:
True story!quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was voordat ik ging internetten al verpest vrees ik.
Ach ja, wat boeit het ook...quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Die ginger in ieder geval.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach ja, wat boeit het ook...
Ik erger me er kapot aan.... en toch hersenloos aanklikken en elke dag bekijken he
+1quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach ja, wat boeit het ook...
Ik erger me er kapot aan.... en toch hersenloos aanklikken en elke dag bekijken he
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:18 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan lach ik soms hardop hiero achter mijn laptopje en dan vraagt meneer hier wat er is en dan leg ik het uit en dan kijkt hij alleen maar zo:en vraagt of ik niet iets slimmers heb, want hij verwacht wel meer van mij en dat ik niet zo dom ben
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe, met 82 posts op nummer 82 van vandaag. Epic.
Wacht, ik ging.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe, met 82 posts op nummer 82 van vandaag. Epic.
Wacht, ik ging.
voor mij ook, heerlijk vind ik hetquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]Voor mij is het gewoon een vorm van leedvermaak
Financiële problemen, bla bla bla, huis verkocht in openbare verkoop... bla bla bla cruiseschip Costa Concordia....quote:'Justine Pelmelay ziet dochters niet meer'
van onze redactie
AMSTERDAM - Justine Pelmelay onthult dat haar drie kinderen haar een slechte moeder vinden. De zangeres heeft al een jaar geen contact meer met haar dochters.
De ellende begon vorig jaar toen Justine haar toenmalige partner Fred Colijn verliet. Hij weigerde de helft van de hypotheek te betalen, waardoor hun appartement de openbare verkoop in ging. Haar financiële problemen waren zo groot, dat Justine geen andere oplossing zag dan bij haar nieuwe vriend Ronald in te trekken. De oudste dochter van de zangeres nam haar twee zussen in huis.
"Toen ik de kinderen vertelde dat we weer terug naar huis konden, wilden ze opeens niet meer", vertelt Justine, die in 1989 Nederland vertegenwoordigde op het Eurovisie Songfestival, aan het weekblad Story. "Ze verweten mij dat ik ze in de kou had laten staan en aan hun lot had overgelaten. Ik was in shock."
De zangeres weet zeker dat haar ex Fred zit te stoken. "Op deze manier neemt hij wraak op me. Maar ik begrijp niet dat ze daar intrappen."
Justine, die twee weken geleden op het nippertje het gekapseisde cruiseschip Costa Concordia kon verlaten, hoopt dat haar dochters op een dag weer bij haar voor de deur staan. "Ik ben en blijf hun moeder, wat ze ook van mij zeggen."
Van de Telegraaf.nl
Misschien een cadeautjequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Financiële problemen, bla bla bla, huis verkocht in openbare verkoop... bla bla bla cruiseschip Costa Concordia....
WAIT, WHUT???? Volgens mij waren die cruise-reisjes áárdig aan de prijs. Waar betaalt ze dát dan van???
Vage shit als je het mij vraagt
Yeah rightquote:
Pas op voor blessures!quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Maar goed, ik ga de sport nestduiken weer eens uitoefenen
quote:HB says:
26/01/2012 at 01:13
Waarom geef je dan in het filmpje van die perspresentatie inv Londen een tips om door middel van make-up je borsten groter te laten lijken?
quote:Reply
Mascha says:
26/01/2012 at 01:27
Deed ik dat seksueel dan?
Mooi bericht om de dag mee te beginnen!quote:
Waarheen ook alweer?quote:
Canarische eilandon!quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning
[..]
Waarheen ook alweer?
Wat vervelendquote:
Dus eigenlijk kan iedereen mailenquote:OPI Nederland
Zoals we beloofd hebben bieden we graag een oplossing voor de productiefout in de OPI Nicki Minaj minipack. Wanneer jij een minipack hebt gekocht en graag alsnog de Metallic-4-Life minilak ontvangt. Stuur dan jouw persoonlijke gegevens én de gegevens van de winkel (naam/adresgegevens) waar je deze hebt gekocht naar marketing@opi.nl. OPI zorgt er dan voor dat je de
Metallic-4-Life mininagellak zo snel mogelijk ontvangt. Wij danken jullie voor jullie geduld.
Met vriendelijke groet,
OPI Nederland
Ja dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:14 schreef BGTes het volgende:
En ja Joysa, volgens mij ookVooral als je zegt dat je hem bij een Sephora hebt gekocht ofzo, die hebben geen klantenbestand met adres en al
quote:
Jaaaa.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:53 schreef PriemGirl het volgende:
Als dat wijf samples toegestuurd krijg; moet ik met mijn fugly nails dat best ook kunnen.
Ijs; wil jij niet mijn mede 'glorious lady' zijn??
Ok ok ik ga maar eens beginnen werken![]()
True, maar als je naar een zon-eiland gaat moet je ook in bikini badpak kunnen vind ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Beter dan het vriezen en regenen van hier
Ik heb er veul.quote:
Student jonguh, elke week een ander!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook geen pandapunten. Wel schraal dat het feit of je wel of geen relatie hebt niet wordt meegeteld
Telt seks met uzelf nou wel of niet?quote:
neequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Telt seks met uzelf nou wel of niet?
Ja maar masturbatie is toch altijd met jezelf?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee
Voor dit doeleinde is seks gedefinieerd als het krijgen of toepassen van elke seksuele handeling door of bij een ander persoon dan jezelf. Honk 2, 3 of 4 moet daarbij zijn behaald: masturbatie, vaginaal / anaal, of oraal.
Ze falen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar masturbatie is toch altijd met jezelf?
Ónwaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar masturbatie is toch altijd met jezelf?
quote:zelfbevrediging of bevrediging van een ander door prikkeling van de geslachtsorganen met de hand
Jonge, dat telt toch niet vanaf geboorte.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeveel weken ben je oud?
je bent 20? En je studeert zegge 2 jaar...quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent 20? En je studeert zegge 2 jaar...
216 + 104 = 320 pandapunten
Maar dat staat zo weer op nul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |