Ik hoop niet dat het nu over hoe egoīstisch het allemaal wel niet is gaat gaan want dan ben ik ff weg en kom wel terug als we het weer over nagellak hebben...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Bah zeg.... ik vind het echt altijd zo bizar als mensen geen andere uitweg zoeken...
Behalve van mijn schoonzusje dan, die loopt zich nogal aan te stellen... oh het is nu ex schoonzusje want ze heeft vanmiddag haar relatie met de liefste jongen die er is na 13 jaar beëindigd.
Waar lees je dat uit dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het nu over hoe egoīstisch het allemaal wel niet is gaat gaan want dan ben ik ff weg en kom wel terug als we het weer over nagellak hebben...
Was altijd zo op traject Rijswijk-Rotterdam, zķ vaak "gedoe" op de rails...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik merk het wel altijd bij de NS
Neh, dat geloof ik niet. Is ook beter voor hem hoor, maar nu voelt dat natuurlijk niet zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar het is dus ook serieus? En niet zoiets van ooh volgende week heeft ze haar gedachten weer op een rijtje en komt ze weer terug?
Uit het 'bizar' gedeelte. En dat wil niet zeggen dat jij die mening hebt maar meestal lopen gesprekken over zelfmoord uit op dat het egoistische acties zijn en blahblahblah...quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neh, dat geloof ik niet. Is ook beter voor hem hoor, maar nu voelt dat natuurlijk niet zo.
En hij is niet mijn broer, maar broer van meneer BBQ-kip.
Even heel iets anders, ik kan een ietsie pietie Spaans wel en neem gewoon een woordenboekje mee, komt goed in Madrid
Bijna goed dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik mis hem ook...![]()
![]()
![]()
Volgens mij ging het vooral om die vriendin van den broer van kip (en daar dan de melkboer van en die z'n broer). Die dus geen zelfmoord heeft gepleegd, maar gewoon psychisch enorm in de war is en dat is heel sneu, maar ook heel zwaar voor haar broer.
(Kip, correct me even als ik het wrong heb)
Daar gaan we het niet over hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uit het 'bizar' gedeelte. En dat wil niet zeggen dat jij die mening hebt maar meestal lopen gesprekken over zelfmoord uit op dat het egoistische acties zijn en blahblahblah...
Dus in dat geval ben ik dan ff weg. Mkay?
Een patiënt wilde me vandaag zoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Yup, mijn broertjequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet over hebben
No problem.
Maar je hebt dus persoonlijke ervaring daarmee (denk ik?) en dat maakt het natuurlijk nog wel even anders
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Een patiënt wilde me vandaag zoenenHeb je hem geschopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
En om in tieten onderwerpen te blijven, iemand heeft me onvrijwillig haar sexy kanten BH laten zien![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jongens, het was weer zķ'n dag![]()
Dat mag dan helaas weer niet hehehe.quote:
Hoezo, ik heb mijn buren nogquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb mijn buren nog![]()
Ik ging de kerstboom in stukken zagen, binnen anderhalve minuut (ik heb geteld) stond mijn buurman "toevallig" buiten
Niet uitgeschoten met een stukje kerstboom?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb mijn buren nog![]()
Ik ging de kerstboom in stukken zagen, binnen anderhalve minuut (ik heb geteld) stond mijn buurman "toevallig" buiten
Deze is ook lelijkquote:Jessica, says:
25/01/2012 at 21:49
Ik persoonlijk kleed me heel bedekt, althans als in kont en borsten altijd bedekt. Ik heb er echt een hekel aan op mijn uiterlijk beoordeelt te worden. Ik denk dat vooral onzekere meiden dit ook doen, omdat ze blijkbaar bevestigd moeten krijgen dát ze mooi/sexy/aantrekkelijk zijn.
Ik zeg niet dat iedereen zich nu moet bedekken, maar ik zie bijvoorbeeld erg vaak meiden met leggings en slechts een tshirt(ik zie een legging niet als broek). Dan denk ik, waar is dit voor nodig?
En inderdaad, vrouwen onderling merken het al snel als het een slijmerige manier van aandacht trekken is en dat vind ik ook al snel goedkoop..
Ik moet meteen denken aan "Buurman, wat doet u nu???"quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Zeg je dan niet gewoon: Buurman, wat doet u nou buiten? Het is toch veel te koud!
Ik was niet de enige.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan "Buurman, wat doet u nu???"![]()
waarom zeggen jullie dit soort nuttige dingen als het voorval allang geschied is
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan "Buurman, wat doet u nu???"![]()
waarom zeggen jullie dit soort nuttige dingen als het voorval allang geschied is
En dom, gezien het aantal fouten in de tekstquote:
quote:Shadia says:
25/01/2012 at 20:45
Marscha waarom zijn er zo allemaal erotisch artikels vdaag? ik bedoel gewn dat ik nu zo voorzichtig moet zijn dat mijn moedur niet binnenkomt want die ene madam was dus wel een EX-PONROSTER!!!!!!! jee moet ik nu egt kippefilets gaan kopen in delhais om in mijn bh te steke?! vind ik heel erg bizar straks zitte me borshten tot aan mijn kin haha hoef ik geen sjaal meer. doeii xoxox
laat ik het zķ zeggen, het is echt een mental image waarvan ik heel hard roep NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Da's vast Lin vanuit La Douce Francequote:
25/01/2012 at 21:12
nou zeg is die comment nou zo erg.. jullie zijn wel heel erg hard op jullie tenen getrapt (de marscha fans) ik heb toch niejmand vermoord jonges. volges mij durven jullie niet eens een eigen mening te hebben
25/01/2012 at 21:55
snap nog steeds je punt niet,kmoet leestekens gebruiken terwijl deze site vol dt fouten staat? wat doet het ertoe jeetje heb je iemand nodig om je frustraties uit te werken? je houd echt geen steek wat een gemene comment:”(
Emoslinger.gifquote:Mascha says:
25/01/2012 at 22:18
Nu ben ik er klaar mee, ciao
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
laat ik het zķ zeggen, het is echt een mental image waarvan ik heel hard roep NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Zo eng is die man![]()
En zijn vrouw is net zo eng eigenlijk
Het mķet een troll zijn inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's vast Lin vanuit La Douce France
Ik ben voor minder geband manquote:
En haar comments blijven ook gewoon staanquote:
Misschien doet Masjajajajaja wel wat met onzen commentaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En haar comments blijven ook gewoon staan
Omdat ze niet kenne spellequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom schrijft iedereen express met dubbel s?![]()
Ze was te dom om te snappen dat dit een dikke troll was. Schijnbaar niet de eerste comment geweest als je de reacties van mevrouw zietquote:
Misschien is het een garp? Dan doen ze dat dan expressquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom schrijft iedereen express met dubbel s?![]()
Dat vind (zelfs) ik een beetje teveel eerquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef BGTes het volgende:
Kunnen we niet bij de database een checklijst maken met wie er hier allemaal al geband (of "gebannen" zoals Masja als een mooie contemplatie zegt) zijn?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vind (zelfs) ik een beetje teveel eer![]()
Maar dit artikel heeft mijn avond wel weer erg gezellig gemaakt
Goeden projectquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:24 schreef princess-a het volgende:
Ladiieeees,nog bijzondere dingen gebeurt vandaag? Kusjekroel in de aanbieding voor wie het nodig heeft
SQ wat sneu om te horen van je buurtgenoot
Sjaan hoe gaat het met jou vandaag?
Check het make up topic voor mijn project van vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |