Geluid van de video is natuurlijk ruk, maar ik heb meerdere filmpjes van haar gezien (niet per se dit nummer) waarin ze prima zingt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:14 schreef MisterO het volgende:
Eindelijk een echte live optreden gevonden:
Conclusie: ik richt mijn hoop op het achtergrondkoortje
Welke filmpjes dan? Ik heb wat filmpjes gezien vd X factor en die vond ik ook niet bepaald sterk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geluid van de video is natuurlijk ruk, maar ik heb meerdere filmpjes van haar gezien (niet per se dit nummer) waarin ze prima zingt.
Gewoon op Youtube. Geen idee nu meer welke dat precies waren. Inderdaad, in sommige X Factor filmpjes is het niet geweldig die zang, maar het is ook niet alsof ze totaal niet kan zingen. En laten we niet vergeten, ook Joan is niet de meest fantastische zangeres die er nooit naast zit, maar daar hoor je niemand over.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welke filmpjes dan? Ik heb wat filmpjes gezien vd X factor en die vond ik ook niet bepaald sterk.
Vind ik wel meevallen. Een nummer dat -met wat kleine aanpassingen- Rihanna ook had kunnen zingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:14 schreef ato het volgende:
Supergoedkoop nummer, zo'n nummer wat je hoorde in de jaren 90. Maar wel aanstekelijk, dat dan weer wel.
Ik zei toch al dat ze prima kan zingenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Liveperformance... dit valt me alleszins mee... alleen vraag ik me af of het nog steeds zo klinkt als ze ook moet bewegen
Je hoort wel dat ze heel erg hard moet werken om het acceptabel te laten klinken... als ze op dans én zang moet focussen zal het wel stukken minder zijn ben ik bang... maar twee Zweedse backings die dat opvangen en klaar is Iviquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn eerste reacties was juist: 'Wat zingt ze slecht'Maar ik heb haar repetitie ook niet gezien, dus geen vergelijkingsmateriaal.
Terecht door, maar echt geen hoogvlieger. Zo ontzettend goed vond ik het niet.
quote:12 points from Penis !
jake1harper 16 minutes ago 15
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |