SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
nee ik faalde ik dacht bank(rekening)nummer is 7 cijferigquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ING heeft last van storing popje.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:59 schreef Furdinand het volgende:
Wil je vlinders in je buik?
Duw een rups in je reet.
- Henk&Ingrid
Nee jij trekt volgeboekte zaelenquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Bloempje. het volgende:
Hihi, stinkui.
/slechtehumorikgaalsslapen
Neequote:Op donderdag 26 januari 2012 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee jij trekt volgeboekte zaelen
Die leventjequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:36 schreef Henkie94 het volgende:
Ik moest om half 10 tot half 11 op school zijn. Sta ik om 9 uur op het station in de stad waar in naar school ga (twee keer 15 min reizen + 30 min wachttijd). Loop ik het station uit, word ik gebeld. Leraar is ziek, dus ik kan optieven. Ik teruglopen naar het station, vertrekt de trein terug net. Halfuur wachten op de volgende, daarna 45 min op de laatste. Nog 10 minuten naar huis lopen.
Jottem.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben nog 6 bekenden tegengekomen die mij niet herkenden.En een Chinees wijf vroeg naar welk spoor ze moest. In het Engels dan. Bietje Engels praten.
Ik ben toch geen homo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wanneer dopen we ARG7 om tot [HOMO]²?
Alle mannen hier zijn homo in mijn optiek. Alleen die Furdinand is een twijfelgeval.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef HappyBob het volgende:
Er zijn nog altijd meer hetero's dan homo's hierLaten we er [HETERO] van maken.
Huh? Hoezo zie je mij als homo dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alle mannen hier zijn homo in mijn optiek. Alleen die Furdinand is een twijfelgeval.
Pruikfoto's en naaktfoto's.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huh? Hoezo zie je mij als homo dan?
Dit staat volkomen los van mijn geaardheid. Hoe ik mij in het weekend gedraag komt door de invloeden van alcohol. Ik ben dan gewoon niet mezelf..quote:
Waarom haten op hoeren? Zonder hoeren zal ik altijd alleen en maagd blijven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter een homo zijn dan een hoer op de wallen.
Daarom keek die ene zo pisnijdig gisteren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom haten op hoeren? Zonder hoeren zal ik altijd alleen en maagd blijven.
Ik ben jouw hoertje?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nonsens. De hoer gebruikt je even en daarna ben je weer alleen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik gebruik die hoer om mijn eenzaamheid op te vullen. Win-winsituatie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nonsens. De hoer gebruikt je even en daarna ben je weer alleen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alle mannen hier zijn homo in mijn optiek. Alleen die Furdinand is een twijfelgeval.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Longcat.jpg?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAD ANDERS NOG EEN GROTER PLAATJE GEPOST JOH.![]()
![]()
![]()
Wat ben je nu aan het doen dan? Wat erg voor jequote:Op donderdag 26 januari 2012 15:36 schreef Doerieee het volgende:
Pffff kloteweer buitenJan pakte de stofzuiger dus ik ben maar gevlucht
...
Verstuurd vanaf mijn HTC
Ja ik ben alweer binnen maar ben nog wel vet boos op hemquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen dan? Wat erg voor je
Hoi
Krab hem danquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:44 schreef Doerieee het volgende:
[..]
Ja ik ben alweer binnen maar ben nog wel vet boos op hem
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, kutschool ook
En moet voor morgen iets van 70 pagina's samenvatten en leren
Ai, da's zwaar balenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik heb iig wel een 1.4 voor Nederlands(spelling)
Trolol, ik ben lekker vrij.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Morgen 3 toetsen ja
En les van 08:15-16:50
Ik gister, vandaag en morgen maar 1 uurtje. Gelei?quote:
Ik was vorige week donderdag en vrijdag, afgelopen maandag en dinsdag en vandaag vrij. En morgen ook. Boos?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik gister, vandaag en morgen maar 1 uurtje. Gelei?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik was vorige week donderdag en vrijdag, afgelopen maandag en dinsdag en vandaag vrij. En morgen ook. Boos?
I ain't even mad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik was vorige week donderdag en vrijdag, afgelopen maandag en dinsdag en vandaag vrij. En morgen ook. Boos?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja man, moet je zeker doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
I ain't even mad.
Maar mensen zeg op. Jedi Consular of Sith Inquisitor?
Er staat of, dus jouw opmerking slaat nergens op.quote:
Inderdaad, snap er niks van wat, ik dacht ligt aan mij zeker :Squote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er staat of, dus jouw opmerking slaat nergens op.
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, snap er niks van wat, ik dacht ligt aan mij zeker :S
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me begrijpt
Ik wist niet dat je er was toch.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:13 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mij zomaar overslaan met begroeten. Boeler.
Leugens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er was toch.
Hoi Spank.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef JanPiraat het volgende:
Dit is geen hallo topicslotje aangevraagd
Lijkt mij ook super mooi jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:10 schreef HappyBob het volgende:
Dit wil ik ook meemaken
[ afbeelding ]
Ergens lijkt het me wel supertof, maar ook eng.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:10 schreef HappyBob het volgende:
Dit wil ik ook meemaken
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het eerste half uur met een blik van 'What the fuck happened here' zit. En het zijn dolfijntjes.. die doen niemand kwaadquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me wel supertof, maar ook eng.
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerste half uur met een blik van 'What the fuck happened here' zit. En het zijn dolfijntjes.. die doen niemand kwaad
Scumbag Jan vindt dat toch niet erg, die flirt met andere lelijke meiden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En dan je hele droom scumbag Jan in je droom en echte Jan hier gebroken achter laten
Wat is er loos mang?quote:
Nettekes, wel minstens 20% vragen heh.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:58 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben de sound engineer van de band van een vriend van me.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is het probleem, hij vertelt niks.
sorryquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:14 schreef 2Happy4U het volgende:
kut, backspace ging niet helemaal goed
Zo verbazingwekkend ben ik toch ook weer niet?quote:
Is gewoon voor matties mangquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nettekes, wel minstens 20% vragen heh.
Minder blowen jij.quote:
Terechte reactie!quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo verbazingwekkend ben ik toch ook weer niet?
Nooit gezien tot vandaag.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawel.ZOMAAR heb je niet in mn vriendenboekje geschreven.
Als ik thuis ben zal ik er schrijven.quote:
Tofquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zal ik er schrijven.
Nice baka, wanneer optreden dan niqqa?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Zit je met je laptop op schoot beetje tv te kijken. En terwijl je naar de tv kijkt, zie je in je ooghoeken ineens het scherm van de laptop op blauw springen.. Gelijk begint mijn hart sneller te kloppen en breekt mij het zweet uit.. mijn gedachten gingen gelijk uit naar het blauwe scherm des doods. Vol paniek draai ik mijn hoofd in slow-motion bij, om te kijken of mijn laptop nog te redden valt.. En tot je verbazing zie je het.. Je hebt per ongeluk op ctrl+A gedrukt.
Zit je met je laptop op schoot beetje tv te kijken. En terwijl je naar de tv kijkt, zie je in je ooghoeken ineens het scherm van de laptop op blauw springen.. Gelijk begint mijn hart sneller te kloppen en breekt mij het zweet uit.. mijn gedachten gingen gelijk uit naar het blauwe scherm des doods. Vol paniek draai ik mijn hoofd in slow-motion bij, om te kijken of mijn laptop nog te redden valt.. En tot je verbazing zie je het.. Je hebt per ongeluk op ctrl+A gedrukt.
Kweenie mang, eerst opnemen in de studio jwt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nice baka, wanneer optreden dan niqqa?
Geen idee, doe es.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ZOIETS ZET JE TOCH NIET IN JE FOTOBOEK KOM AAN
Zal ik weer actief zijn op FB?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef HappyBob het volgende:
Ik weiger hier aan mee te doenLaatste tijd staat Facebook vol met dat soort onzin. Ik wil sexy foto's en ongemakkelijke berichten zien.
Ik dacht dat je sexy foto's van jezelf ging postenquote:
Ik heb geen pruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht dat je sexy foto's van jezelf ging posten
Wie je niet kent is nu overtuigd dat je homo bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HihiWat vind je van m'n profielfoto
Too much?
Ze kunnen gewoon mijn mannelijkheid niet aanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wie je niet kent is nu overtuigd dat je homo bent..
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Bobo, stuur je feestboek eens door, ik wil die foto zien![]()
Die is er met de tang uitgetrokken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef Henkie94 het volgende:
Die dude rechts heeft een raar hoofd, of ligt dat aan mij?
quote:
Dankje, hoor ik vakerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef Henkie94 het volgende:
Zeg Bobo, over die profielfoto van jou hè. Jij kunt het best hebben om zo verwijfd te zijn.![]()
![]()
Zie je niet in de balk rechts dat ik op iemands status heb gereageerd?quote:
Alsof je aan een berichtje kunt zien dat je bij Bobo hebt gereageerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zie je niet in de balk rechts dat ik op iemands status heb gereageerd?
Alstu.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die is er met de tang uitgetrokken.
[..]
[..]
Dankje, hoor ik vaker
ik kreeg pijn in mn buik hiervanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:35 schreef Henkie94 het volgende:
En maar zeuren over plaatjesspam.
[ afbeelding ]
dome zet
Hoezo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kreeg pijn in mn buik hiervan
Ik heb geen gevoel sorry.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat pijnlijkkijk hoe hij valt auw
Nee, bedanktquote:
Ik zeg toch ook: ik gebruik het nooitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omfghgodg!!!
maar je hebt kesh niet eens op fb
kuskuskusquote:
Probeer het gewoon eens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:59 schreef Beach het volgende:
Ik vraag me af als ik mn tv als main pc monitor ga gebruiken, of dat leuker is met spelletjes dan met mn gewone monitor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar met 60hz is de resolutie slechts 720p
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
De enige smileys die ik nodig heb zijnen [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DIE MAAR DAN IN HET GEEL IS :B
Je hand ziet geel, laat er iemand naar kijken man.quote:
geelzuchtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hand ziet geel, laat er iemand naar kijken man.
stomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:41 schreef Henkie94 het volgende:
Elke bekende smiley is wel door mij verkracht door middel van Paint.
En de rest van de maand methanol?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik drink hooguit één keer per maand alcohol.
Anoewar had altijd Hitler smileys, die zijn nu doodquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:41 schreef Henkie94 het volgende:
Elke bekende smiley is wel door mij verkracht door middel van Paint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |