Bij steve werkt maar een ding. Goedmaakseks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou en nu??![]()
Hoe moet het nu verder??!
![]()
![]()
![]()
ewquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij steve werkt maar een ding. Goedmaakseks.
Iets van chocola met caramel is vergelijkbaar, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Netzi = Cavalinho, denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee die Nehtzi die hier opeens best vaak is, die is fél tegen onze hardop uitgesproken twijfels over het verhaal en laat dat duidelijk blijken. Ik ben alleen de daadwerkelijke username even kwijt.Sorry Na... eh Nethzi.
Ja, nou lijkt het net alsof hij een of andere bronstige eland is, op zoek naar... naar... Sodom en Gomorra...quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En maar bewust ruzie zoeken...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou lijkt het net alsof hij een of andere bronstige eland is, op zoek naar... naar... Sodom en Gomorra...
Slaap lekker man! Binnenkort weer Pasen, eieren schilderen enzo en de kids daarbij coachen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen
Morgen weer fijn een dagje een andere klas draaien... Dit keer hopelijk geen bron van kinkhoest
Sorryquote:
Ik heb net een chocoladereep op, ik kan er wat chocolade betreft weer een jaar tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Iets van chocola met caramel is vergelijkbaar, toch?
Ik dacht het niet... Dan doen ze maar lekker zelf... moest vorige week ook opeens papier maché maskers maken met de kinders... ewquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Slaap lekker man! Binnenkort weer Pasen, eieren schilderen enzo en de kids daarbij coachen!
Ik heb nooit iets goed te maken bij Steve, dus geen idee hoe ew het is.quote:
Een jaar zonder chocolade...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb net een chocoladereep op, ik kan er wat chocolade betreft weer een jaar tegen.
Niet alle seksquote:
Dat is toch keileuk??quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht het niet... Dan doen ze maar lekker zelf... moest vorige week ook opeens papier maché maskers maken met de kinders... ew
Ja leuk een klas vol kinderen die je niet kent die tot hun ellebogen in het behangplaksel zitten en rustig door de klas rennen en weet ik veel watquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch keileuk??
Maar misschien zie ik dat verkeerd.Jengelen en zeuren en hoesten zonder hand voor de mond en snottebel en ruzie....
Cyberquote:
Wat zoek je?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
Ow.
MBO functie.
Aaaaach what the fack.
Nou, als het tot een climax komt mag je wel het een en ander schoonmaken.quote:
Wat leuk dat het net zo werkt als bij ouders of bijv homo's!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja leuk een klas vol kinderen die je niet kent die tot hun ellebogen in het behangplaksel zitten en rustig door de klas rennen en weet ik veel wat![]()
Als het nou mijn eigen klas geweest was, was het een ander verhaal...
Sociale zekerheid.quote:
Hej...quote:
Ik liep altijd langs PABO leslokalen tijdens colleges, leren bordschrijven en dit-datquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej...![]()
Of bedoel je de catalogus?
Normaal valt het reuze mee hoor maar ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan papier maché...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat leuk dat het net zo werkt als bij ouders of bijv homo's!Vreemde kinderen zijn allemaal vies en niet leuk!
Hahahaha!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja leuk een klas vol kinderen die je niet kent die tot hun ellebogen in het behangplaksel zitten en rustig door de klas rennen en weet ik veel wat![]()
Als het nou mijn eigen klas geweest was, was het een ander verhaal...
En ja hoesten zonder hand voor de mond en zo is in de klas van vandaag ook een risicotje omdat er dus kinkhoest heerst... en het blijkt dat de DKTP inentingen die we als kind gehad hebben op het gebied van kinkhoest hun uitwerking al hebben gehad en dat alle hoestende kindjes dus besmettingsbronnen zijn... ik heb nog nooit mijn handen zo vaak gewassen als vandaag
Goed bordschrijven is hatske lastig hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik liep altijd langs PABO leslokalen tijdens colleges, leren bordschrijven en dit-dat!!! GYMLOKALEN!!!?
Man man man...
Ik vond het lach-wekkend.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goed bordschrijven is hatske lastig hoor
Alleen leerde ik het op echte krijtborden en moet ik de eerste school nog tegenkomen waar die nog hangennet als bordtekeningen maken, gaat ook niet zo goed op whiteboards...
Overspannen? Daar ben ik niet zo bang voorquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha!Straks raak je nog overspannen!
![]()
"Nou en hier ligt Sexbie..." *UCHE*
Probeer het eens zou ik zeggenquote:
Ja klopt! vooral omdat sommigen donders lastig te kalibreren zijn...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijtborden schreven heerlijk. Whiteboards zijn kut om op te schrijven.
Je moet ergens beginnen. Ik vind het ook niet zo heel erg om straks op een hbo-functie te beginnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
Ow.
MBO functie.
Aaaaach what the fack.
Daarom kun je nog wel op een schoolbord schrijven?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Renesite het volgende:
sowieos niet aan mij besteed. Ik ben een linkspoot.
Daarom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Ik vind het ook niet zo heel erg om straks op een hbo-functie te beginnen.
Oh nee sorry ik las digibordquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef wonderer het volgende:
Whiteboard is toch met een stift, die hoef je toch niet te calibreren?
Ik veeg de helft uitquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom kun je nog wel op een schoolbord schrijven?
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef wonderer het volgende:
Whiteboard is toch met een stift, die hoef je toch niet te calibreren?
Daar mag je alleen dan weer niet met whiteboardstiften op schrijvenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Maar je hebt tegenwoordig ook van die moderne computerborden.
Ja, die zag ik toen ik rondliep op mijn ouwe middelbare school met de open dag. Best handig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Maar je hebt tegenwoordig ook van die moderne computerborden.
dan hoor ik dat vrijdag graag van jequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar gaan we het niet meer over hebben
sorry
nee ook niet in de PM of de DM
Ik kan er hooguit vrijdag IRL iets over kwijt
Waarom kan zoiets wel persoonlijk maar niet in een DM of PMquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar gaan we het niet meer over hebben
sorry
nee ook niet in de PM of de DM
Ik kan er hooguit vrijdag IRL iets over kwijt
En het feit je bewust bent van je ademhaling?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:45 schreef Steve het volgende:
'Probeer je ogen niet te bewegen en je kaak te ontspannen.'
Nou, het bewust worden van het bewegen van je ogen helpt niet met het proberen niet te bewegen van je ogen..
Daar hoefde ik niet op te letten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En het feit je bewust bent van je ademhaling?.
Wijn? Wat een homoquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:55 schreef Renesite het volgende:
Straks ff bier halen voor de stoere mannen onder ons. En wijn voor mijn menneke
Ligt het dus niet aan mij alleen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:58 schreef Steve het volgende:
In mijn hoofd spreek ik René altijd uit zoals in 'Allo 'Allo..
Oh rrrrrrené!
Dan moeten ze het lang ophoudenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef Renesite het volgende:
Morgen komt alle visite eigenlijk pas
Pat heeft tentamen morgen en moet vanavond werken. Ik had (op de universiteit, maar ben gestopt) ook een tentamen morgen.quote:
Ooohh, ok.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pat heeft tentamen morgen en moet vanavond werken. Ik had (op de universiteit, maar ben gestopt) ook een tentamen morgen.
Yesquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ben je jarig?
Indien ja, dan gefeliciteerd.
Waarom ben je gestopt eigenlijk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef Renesite het volgende:
Pat heeft tentamen morgen en moet vanavond werken. Ik had (op de universiteit, maar ben gestopt) ook een tentamen morgen.
Omdat hij wil kunnen kiezen met wie hij dat wel en niet deelt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom kan zoiets wel persoonlijk maar niet in een DM of PM
Nou zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:39 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Je cadeautjes, ik hoop dat er iets tussen zit wat je leuk vindt:
Pakje 1
Pakje 2
Pakje 3
Pakje 4
Pakje 5
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:40 schreef Waxxer het volgende:
Jij gaat vast nog wel een keer promoveren.
Toch?
Ben MBO > HBO dus erg praktisch ingesteld. Werd een beetje vervelend van de hoeveelheid theoriequote:
Wat doe je me aaaaaanquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:39 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Pakje 1
Pakje 2
Pakje 3
Pakje 4
Pakje 5
Je kiest bij een DM of PM toch ook iemand persoonlijk uitquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat hij wil kunnen kiezen met wie hij dat wel en niet deelt?
Oh.quote:
Daar ben ik niet goed genoeg voor. En ik heb een hekel aan dat soort onderzoek doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:57 schreef Waxxer het volgende:
Oh.
Ja ik denk die ehh...
Die vindt het vast leuk om eeehhh...Met deehhh... promo..eehh..
Zo van we gooien er nog eens vijf jaar tegenaan...
Ja maar ik denk dat de redenatie dan is dat het zo hier in het topic gepost kan worden of doorgePM't kan worden...quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kiest bij een DM of PM toch ook iemand persoonlijk uit
Nee precies, ik blijf ook sceptischquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat de redenatie dan is dat het zo hier in het topic gepost kan worden of doorgePM't kan worden...
Ik zeg ook niet dat ik het logisch vind he
Sssssssssssssssssst...quote:
Hoi bzzw bzzw avond bzzw bzzw Wie is de mol bzzw bzzw Waar is De Mol bzzw bzzw verwarrend bzzw bzzw fluisteren...quote:
quote:
Mag ik pakje 4 reserveren voor mijn verjaardag, die is 3 augustus?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:39 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Pakje 1
Pakje 2
Pakje 3
Pakje 4
Pakje 5
Ik zie KB.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ego.
Ik moet overgeven.
Dat was toch gericht aan G_E?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Mag ik pakje 4 reserveren voor mijn verjaardag, die is 3 augustus?
Wat vond je van het grote mannen kleine broekjes filmpje van gisteren?
ja maar ik dacht misschien vind jij ze ook wel leuk, jullie hebben een beetje dezelfde smaakquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:45 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat was toch gericht aan G_E?
Maar ik vond het leuk.
En ik had ze al gezien.
Beetje maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar ik dacht misschien vind jij ze ook wel leuk, jullie hebben een beetje dezelfde smaak
Ik kom waterpoloërs ook wel eens tegen in het zwembad (bij de douchesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar ik dacht misschien vind jij ze ook wel leuk, jullie hebben een beetje dezelfde smaak
Moet het een coherent verhaal zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog 1000 woorden voor mijn essay schrijven en ik heb nog iets minder dan 5 uur. Moet te doen zijn toch?
Of pak een bestaande tekst en gooi die door de N+7 machine (http://www.spoonbill.org/n+7/) in de traditie van http://nl.wikipedia.org/wiki/Oulipo. Het levert je in ieder geval inspiratie op voor een tekst.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Het liefst wel, maar dat zal in de praktijk tegenvallen.
Ik vind zoiets grappig.quote:Bijvoorbeeld:
N+0: Twitter has refined its technology so it can censor messages on a country-by-country basis.
N+1: Twitter has refined its tee so it can censure messengers on a countryman-by-countryman basket.
N+2: Twitter has refined its teenager so it can census messiahs on a countryside-by-countryside bas-relief.
N+3: Twitter has refined its teeter so it can cent mess-ups on a countrywoman-by-countrywoman bass.
N+4: Twitter has refined its teetotaller so it can centaur metabolisms on a county-by-county bassoon.
N+5: Twitter has refined its telecast so it can centenarian metals on a coup-by-coup bastard.
N+6: Twitter has refined its telecommunication so it can centenary metallurgists on a coupe-by-coupe baste.
N+7: Twitter has refined its telegram so it can centennial metamorphosiss on a couple-by-couple bastion.
N+8: Twitter has refined its telegraph so it can centilitre metaphors on a couplet-by-couplet bat.
N+9: Twitter has refined its telephone so it can centimetre metes on a coupon-by-coupon batch.
N+10: Twitter has refined its telephonist so it can centipede meteors on a courage-by-courage bath.
N+11: Twitter has refined its teleprinter so it can centre meteorites on a courgette-by-courgette bather.
N+12: Twitter has refined its telescope so it can centrepiece meters on a courier-by-courier bathrobe.
N+13: Twitter has refined its television so it can centrifuge methods on a course-by-course bathroom.
N+14: Twitter has refined its telex so it can centrist methodologies on a court-by-court bathtub.
N+15: Twitter has refined its teller so it can centurion metiers on a courtesan-by-courtesan batik.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
goed ik moet nog veel leren, maar mijn eerste filmrecensie voor FOK! is online en ik ben er trots op
Black Out
Hey Vlarpquote:
En wij willen alle details horen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Have fun op Friso iedereen... dat er maar weer flink geslettebakt mag worden
Ga er dan naar toe..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
En wij willen alle details horen!
yes I'm bored
Ik ga morgen lunchen in Wassenaar en shoppen in Den Haag met mijn vriend, dus erg laat mag ik het vandaag niet makenquote:
Krijg je anders billenkoek?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga morgen lunchen in Wassenaar en shoppen in Den Haag met mijn vriend, dus erg laat mag ik het vandaag niet maken
Ja, en jouw vriend gaat de mijne daarbij helpenquote:
Sletterig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, en jouw vriend gaat de mijne daarbij helpen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, en jouw vriend gaat de mijne daarbij helpen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef De_Directeur het volgende:
Ha, de singles zijn op stap, de homo's met een vriend zitten thuis.
Oh?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef De_Directeur het volgende:
Overnachtingsproblemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:06 schreef De_Directeur het volgende:
Oh, toch niet?
Wat weerhoudt jullie dan?
Wát heb je aan je neus?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 05:30 schreef Steve het volgende:
Wat een gezellige Friso zeg, lekker druk.
Ik had een verjaardag van mijzelfquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:48 schreef De_Directeur het volgende:
Ga eens ontbijt voor mij maken!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had een verjaardag van mijzelf
Trippel trappel trippel traaaaap op de traaaaapquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga eens ontbijt voor mij maken!
Meisjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Trippel trappel trippel traaaaap op de traaaaap
Nog iets gemist?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 05:30 schreef Steve het volgende:
Wat een gezellige Friso zeg, lekker druk.
Gezellig! Ga je toch weer naar je jongen??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben op weg naar diemen zuid, want ik zie er lekker uit.
Ha, volledig in kostuum neem ik aan?quote:
Nope, feestje van een vriendin. Die jongen bleek geen toekomst te zien tussen ons op liefdesgebied, dus die heeft het afgebroken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gezellig! Ga je toch weer naar je jongen??
heb liever een big americanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is weer full house in casa di mama, wat heerlijk
ik bedoel te zeggen dat het weer gezellig druk is in mijn huis nu tijdens de winterbarbecuequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb liever een big american
Nee. Die trend zet ik niet door.quote:
Zie, moest vanochtend ontbijt maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ga eens ontbijt voor mij maken!
Jankerd...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Die trend zet ik niet door.
Meneer heeft tentamens en shizzle. Was alleen afgelopen nacht hier. Huillie de buillie
[..]
Zie, moest vanochtend ontbijt maken.gaat door de maag
oeps volgens mij ging ik toen pas slapenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:02 schreef Steve het volgende:
Ik lig ook alleen in bed nu. Ik ben niet gemaakt voor weinig slaap.. Vorige nacht 2 uur slaap maar.
Wanneer is toen?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeps volgens mij ging ik toen pas slapen![]()
huh?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen was om 7.30 uur toen ik hotel binnen ging, en het personeel daar appels ging uitdelen
Dat is wel heel erg weinigquote:Op zondag 29 januari 2012 00:02 schreef Steve het volgende:
Ik lig ook alleen in bed nu. Ik ben niet gemaakt voor weinig slaap.. Vorige nacht 2 uur slaap maar.
Dick had een afterparty :>)quote:Op zondag 29 januari 2012 00:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
huh?
waar ben je tussen 5.30 uur en 7.30 uur geweest dan?
quote:
correct, mijn zaterdagplanning is een beetje in het 100 gelopenquote:Op zondag 29 januari 2012 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]jij bent nog 2 uur bij Dick thuis geweest!!!!
waar en wanneer heb je die gesproken, Gijs heeft een mooi plaatsje in mijn hartquote:
Jij wilderbras!quote:Op zondag 29 januari 2012 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
correct, mijn zaterdagplanning is een beetje in het 100 gelopen![]()
dus maar morgen naar moeders toe
vanmiddag wel maar direct de appels bij Bas gebracht en hem op het hart gedrukt om op 13 feb daar appeltaart van gemaakt te hebben :>)
Vanmiddag in Amsterdam bij de mannengroep. Ik wist helemaal niet dat hij jou kende, of hoe hij wist dat ik jou kende, maar hij vroeg me of ik je de groeten wilde doen en ik ben volgens mij de enige in Nederland die dat ook echt doet tegenwoordigquote:Op zondag 29 januari 2012 00:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar en wanneer heb je die gesproken, Gijs heeft een mooi plaatsje in mijn hart
ik heb het met hem wel eens over jou gehad, natuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vanmiddag in Amsterdam bij de mannengroep. Ik wist helemaal niet dat hij jou kende, of hoe hij wist dat ik jou kende, maar hij vroeg me of ik je de groeten wilde doen en ik ben volgens mij de enige in Nederland die dat ook echt doet tegenwoordig
Ja, maar dat ie mij dan in een groep transmannen eruit weet te pikken...quote:Op zondag 29 januari 2012 01:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb het met hem wel eens over jou gehad, natuurlijk
coma kloon?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat woord dat hier nogal eens valt als mensen het niet vertrouwen
gaaf he ?quote:Op zondag 29 januari 2012 02:06 schreef Ang3l het volgende:
O. En ik heb gezwommen met een zee schildpad. Een wilde. Waren aan t snorkelen en hij zwom heel vreedzaam en gracieus meenet alsnog ze vliegen.
dat vond ik zo fijn om te horenquote:
Ik geef ook altijd groeten doorquote:Op zondag 29 januari 2012 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vanmiddag in Amsterdam bij de mannengroep. Ik wist helemaal niet dat hij jou kende, of hoe hij wist dat ik jou kende, maar hij vroeg me of ik je de groeten wilde doen en ik ben volgens mij de enige in Nederland die dat ook echt doet tegenwoordig
Heb je een passerende hunk gezegd wat je met hem wilde doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was zat gisteren. Heb me ook weer grandioos voor paal gezet met mijn uitgeflap
.
Had je jezelf in coma gedronken?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was zat gisteren. Heb me ook weer grandioos voor paal gezet met mijn uitgeflap
.
Nee joh, nog lang niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Had je jezelf in coma gedronken?
Oh ik zeg dan gewoon vanalles wat in me op komt, en mijn intelligentie lijkt dan wel naar een absoluut minimum te zakken.quote:Maar vertel.Het leed is nu toch al geschied.
Best een leuke vraag eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee joh, nog lang niet.
[..]
Oh ik zeg dan gewoon vanalles wat in me op komt, en mijn intelligentie lijkt dan wel naar een absoluut minimum te zakken.
Zoals vragen aan iemand die doventolk is van beroep of ze wel eens mensen op straat met hun armen ziet bewegen en dan per ongeluk iets stoms zeggen in gebarentaal. Niet eens hele beschamende dingen, maar gewoon domme dingen. Die ik dan op dat moment best grappig vind.
.
Dat ze er nooit zo op let, dat gebarentaal wel iets anders gaat dan een beetje je armen bewegen en dat ze er vanaf nu wel op zou gaan lettenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best een leuke vraag eigenlijkWat zei ze?
Je hebt haar dus op een idee gebracht, die opmerking is dus best nuttig geweest dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ze er nooit zo op let, dat gebarentaal wel iets anders gaat dan een beetje je armen bewegen en dat ze er vanaf nu wel op zou gaan letten.
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, daar leef ik voor, nuttig zijn in mijn dronken buien!
En als je niet dronken bent?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef Steve het volgende:
En dan doe/zeg ik regelmatig ook vreemde dingen..
Zegt ie bijna niks, arm ding.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als je niet dronken bent?
Ja praten met je tong buitenboord is en blijft een onsmakelijk gezicht.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hij zegt niks omdat ie constant met z'n tong in een mond van een ander hangt! Baas!
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar hij zegt niks omdat ie constant met z'n tong in een mond van een ander hangt! Baas!
Nope. Nou ja, misschien, maar ik weet nog niks zeker, dus ik zeg maar gewoon neequote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je al weer werk gevonden trouwens?
Snel, hang je tong erin!quote:
Succes iig! Lijkt me niet echt het meest makkelijke wereldje.. redactioneel, copywriting etc. qua werk.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope. Nou ja, misschien, maar ik weet nog niks zeker, dus ik zeg maar gewoon nee
Thanks. Als jullie nou allemaal mijn boeken zouden kopen voor jezelf en al je vrienden, zou dat al een hoop schelen ookquote:Op zondag 29 januari 2012 18:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Succes iig! Lijkt me niet echt het meest makkelijke wereldje.. redactioneel, copywriting etc. qua werk.
Oh, jij weet die datum ook nog gewoonquote:Op zondag 29 januari 2012 18:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Over 15 dagen hebben we een jubileum te vieren. [ afbeelding ].
Kun je niet iets doen met schrijven voor het web? Teksten die goed gevonden worden door Google, dat soort dingen?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thanks. Als jullie nou allemaal mijn boeken zouden kopen voor jezelf en al je vrienden, zou dat al een hoop schelen ook
Ik ben niet zo goed in nonfictie zonder opdracht, maar dat kan ik ook proberen ja. Alle beetjes helpenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:54 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Kun je niet iets doen met schrijven voor het web? Teksten die goed gevonden worden door Google, dat soort dingen?
Oh wacht het was de 15e. Na Valentijn i.p.v. ervoor (wat we godzijdank nooit vierden overigens). Het was op een dinsdag namelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, jij weet die datum ook nog gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |