Bij steve werkt maar een ding. Goedmaakseks.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou en nu??![]()
Hoe moet het nu verder??!
![]()
![]()
![]()
ewquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij steve werkt maar een ding. Goedmaakseks.
Iets van chocola met caramel is vergelijkbaar, toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Netzi = Cavalinho, denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee die Nehtzi die hier opeens best vaak is, die is fél tegen onze hardop uitgesproken twijfels over het verhaal en laat dat duidelijk blijken. Ik ben alleen de daadwerkelijke username even kwijt.Sorry Na... eh Nethzi.
Ja, nou lijkt het net alsof hij een of andere bronstige eland is, op zoek naar... naar... Sodom en Gomorra...quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En maar bewust ruzie zoeken...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou lijkt het net alsof hij een of andere bronstige eland is, op zoek naar... naar... Sodom en Gomorra...
Slaap lekker man! Binnenkort weer Pasen, eieren schilderen enzo en de kids daarbij coachen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga slapen
Morgen weer fijn een dagje een andere klas draaien... Dit keer hopelijk geen bron van kinkhoest
Sorryquote:
Ik heb net een chocoladereep op, ik kan er wat chocolade betreft weer een jaar tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Waxxer het volgende:
Iets van chocola met caramel is vergelijkbaar, toch?
Ik dacht het niet... Dan doen ze maar lekker zelf... moest vorige week ook opeens papier maché maskers maken met de kinders... ewquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Slaap lekker man! Binnenkort weer Pasen, eieren schilderen enzo en de kids daarbij coachen!
Ik heb nooit iets goed te maken bij Steve, dus geen idee hoe ew het is.quote:
Een jaar zonder chocolade...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb net een chocoladereep op, ik kan er wat chocolade betreft weer een jaar tegen.
Niet alle seksquote:
Dat is toch keileuk??quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht het niet... Dan doen ze maar lekker zelf... moest vorige week ook opeens papier maché maskers maken met de kinders... ew
Ja leuk een klas vol kinderen die je niet kent die tot hun ellebogen in het behangplaksel zitten en rustig door de klas rennen en weet ik veel watquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is toch keileuk??
Maar misschien zie ik dat verkeerd.Jengelen en zeuren en hoesten zonder hand voor de mond en snottebel en ruzie....
Cyberquote:
Wat zoek je?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
Ow.
MBO functie.
Aaaaach what the fack.
Nou, als het tot een climax komt mag je wel het een en ander schoonmaken.quote:
Wat leuk dat het net zo werkt als bij ouders of bijv homo's!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja leuk een klas vol kinderen die je niet kent die tot hun ellebogen in het behangplaksel zitten en rustig door de klas rennen en weet ik veel wat![]()
Als het nou mijn eigen klas geweest was, was het een ander verhaal...
Sociale zekerheid.quote:
Hej...quote:
Ik liep altijd langs PABO leslokalen tijdens colleges, leren bordschrijven en dit-datquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej...![]()
Of bedoel je de catalogus?
Normaal valt het reuze mee hoor maar ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan papier maché...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat leuk dat het net zo werkt als bij ouders of bijv homo's!Vreemde kinderen zijn allemaal vies en niet leuk!
Hahahaha!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja leuk een klas vol kinderen die je niet kent die tot hun ellebogen in het behangplaksel zitten en rustig door de klas rennen en weet ik veel wat![]()
Als het nou mijn eigen klas geweest was, was het een ander verhaal...
En ja hoesten zonder hand voor de mond en zo is in de klas van vandaag ook een risicotje omdat er dus kinkhoest heerst... en het blijkt dat de DKTP inentingen die we als kind gehad hebben op het gebied van kinkhoest hun uitwerking al hebben gehad en dat alle hoestende kindjes dus besmettingsbronnen zijn... ik heb nog nooit mijn handen zo vaak gewassen als vandaag
Goed bordschrijven is hatske lastig hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik liep altijd langs PABO leslokalen tijdens colleges, leren bordschrijven en dit-dat!!! GYMLOKALEN!!!?
Man man man...
Ik vond het lach-wekkend.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goed bordschrijven is hatske lastig hoor
Alleen leerde ik het op echte krijtborden en moet ik de eerste school nog tegenkomen waar die nog hangennet als bordtekeningen maken, gaat ook niet zo goed op whiteboards...
Overspannen? Daar ben ik niet zo bang voorquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahahaha!Straks raak je nog overspannen!
![]()
"Nou en hier ligt Sexbie..." *UCHE*
Probeer het eens zou ik zeggenquote:
Ja klopt! vooral omdat sommigen donders lastig te kalibreren zijn...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijtborden schreven heerlijk. Whiteboards zijn kut om op te schrijven.
Je moet ergens beginnen. Ik vind het ook niet zo heel erg om straks op een hbo-functie te beginnen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Renesite het volgende:
Ow.
MBO functie.
Aaaaach what the fack.
Daarom kun je nog wel op een schoolbord schrijven?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Renesite het volgende:
sowieos niet aan mij besteed. Ik ben een linkspoot.
Daarom.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Ik vind het ook niet zo heel erg om straks op een hbo-functie te beginnen.
Oh nee sorry ik las digibordquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef wonderer het volgende:
Whiteboard is toch met een stift, die hoef je toch niet te calibreren?
Ik veeg de helft uitquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom kun je nog wel op een schoolbord schrijven?
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef wonderer het volgende:
Whiteboard is toch met een stift, die hoef je toch niet te calibreren?
Daar mag je alleen dan weer niet met whiteboardstiften op schrijvenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Maar je hebt tegenwoordig ook van die moderne computerborden.
Ja, die zag ik toen ik rondliep op mijn ouwe middelbare school met de open dag. Best handig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.. Maar je hebt tegenwoordig ook van die moderne computerborden.
dan hoor ik dat vrijdag graag van jequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar gaan we het niet meer over hebben
sorry
nee ook niet in de PM of de DM
Ik kan er hooguit vrijdag IRL iets over kwijt
Waarom kan zoiets wel persoonlijk maar niet in een DM of PMquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar gaan we het niet meer over hebben
sorry
nee ook niet in de PM of de DM
Ik kan er hooguit vrijdag IRL iets over kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |