Gaat het helemaal niet om. Een béétje objectiviteit is kennelijk teveel gevraagdquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je Barça-Haat is nou wel bekend hoor.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gaat het helemaal niet om. Een béétje objectiviteit is kennelijk teveel gevraagd
Als ik niet in die andere topics kom wil dat dan zeggen dat ik geen buitenlands voetbal kijk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajacied kijkt nu ook wedstrijden buiten Eredivisie en EL/CL?
Sopcast jongequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf Bwin loopt dan achter met hun stream
Alfons Groenendijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:07 schreef aight1 het volgende:
Wauw die 2e commentator heeft echt een gruwelijk saaie stem.
Heb je ooit Pierre van Hooidonk gehoord? Was toen een keer 3e commentator bij het Nederlands elftal.. als er iemand saai isquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:07 schreef aight1 het volgende:
Wauw die 2e commentator heeft echt een gruwelijk saaie stem.
Leo Oldenburger is nog erger. Iedere wedstrijd van Oranje moeten we hem aanhorenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je ooit Pierre van Hooidonk gehoord? Was toen een keer 3e commentator bij het Nederlands elftal.. als er iemand saai is
Klopt, maar die zei ook maar zo'n 3 zinnen per wedstrijdquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je ooit Pierre van Hooidonk gehoord? Was toen een keer 3e commentator bij het Nederlands elftal.. als er iemand saai is
Kan Roy Makaay overtroffen worden dan?.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen zin om te downloaden. Het toch Sport1 en EL alleen geen zin om op te staanquote:
Ze moeten welquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Lijkt erop dat Mourinho toch hoog druk durft te zetten.
laatste Clasico's was Madrid altijd beter in het begin. Dan worden ze moe en dan overheerst Barcaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Of hebben de bobo's gezegd nu is het goed met je vage tactieken, we hebben al een aantal keer verloren.. ga nu maar gewoon voetballen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Tering wat ben jij lamquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan Roy Makaay overtroffen worden dan?.
[..]
Geen zin om te downloaden. Het toch Sport1 en EL alleen geen zin om op te staan
Ze kunnen elkaars bloed altijd drinkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het bloed bedoelt van barca, dan ja
Idd, is duidelijk te zien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca moet nog (minimaal) 2 maandjes geduld hebben totdat Ibi terug komt.
Het gemis is toch een handicap.
We moeten Ibi sparen. Kan hij in Juni knallen tegen Duitslandquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Barca moet nog (minimaal) 2 maandjes geduld hebben totdat Ibi terug komt.
Het gemis is toch een handicap.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten Ibi sparen. Kan hij in Juni knallen tegen Duitsland
Maar ook altijd handig voor de haat van Ibi. Ibi moet natuurlijk volgestoomd met haat zijn tegen Ronaldoquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Schaken bij Real hadden ze al achtergestaan.
dan heb je ook niet gezochtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen sopcast kanaal, of livestream kunnen vinden.. Sport 1 internet tv was al uitverkocht
Ga dan lekker in foetushouding in een hoekje van je ronde huis huilen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen sopcast kanaal, of livestream kunnen vinden.. Sport 1 internet tv was al uitverkocht
Deze man heeft zo vaak gelijk he!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
“@KhalidSinouh: Barca is alweer begonnen met vallen...effe blazen en ze liggen alweer”
QFTquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Schaken bij Real hadden ze al achtergestaan.
Tsja, je kan hem moeilijk ongelijk geven aangezien hij voor PSV keept.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:15 schreef Doublepain het volgende:
“@KhalidSinouh: Barca is alweer begonnen met vallen...effe blazen en ze liggen alweer”
Selectieve keuzequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja, je kan hem moeilijk ongelijk geven aangezien hij voor PSV keept.
Ok.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
Gvd wat een stream, reclame er tussendoor
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 25-01-2012 om 22:14:05Mooie stad hoor, dat Barcelona, maar waar is dat kamp nou? #barrea reageer retweet
Niet 1 van zijn beterequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 25-01-2012 om 22:14:05Mooie stad hoor, dat Barcelona, maar waar is dat kamp nou? #barrea reageer retweet
Slechte grap. Te slecht om hier te postenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
Na zijn grappen hoor ik altijd *Ba Dum Tss* in mijn hoofd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
Moet je bij Izanity zijn. Die heeft de nodige theorien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik wil het voetbal van Barcelona snappen.Best lastig.
Waar is Smoofie eigenlijk, al 3 dagen niet gepost.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel de enige persoon naast Smoofie die ik op Twitter heb.
[..]
Moet je bij Izanity zijn. Die heeft de nodige theorien.
ben dankbaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar is Smoofie eigenlijk, al 3 dagen niet gepost.
Ja, Barcelona. Belachelijk dat ze positioneel en technisch zo goed zijn.quote:
De kansen op een ongeziene trap worden ook niet benut. Iets wat ik erger vind dan de gemiste doelpogingen.quote:
Het niveau verder omlaag trekken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is de functie van die 2e commentator van Sport1
Tissues aangeven tijdens het Messi fappen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef tjoptjop het volgende:
Doe normaal, anders noem ik je een Apple fanboyquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
Die Xavi. Heerlijk man. ff voor de 16 met 4 man rond je toch de voetballende oplossing weten te vinden.
Koffie halen voor nummer 1.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef tjoptjop het volgende:
Is mij ook niet geheel duidelijk. Zet er dan Dennis Bergkamp of van Basten naast, maar niet Alfons fucking Groenendijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef tjoptjop het volgende:
Barca. Dat spel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal, anders noem ik je een Apple fanboy
Alleen toen Roy Makaay co commentator bij Bayern Munchen was heb ik genoten. Wat een passie heeft die man nog steeds voor de club en sport.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is mij ook niet geheel duidelijk. Zet er dan Dennis Bergkamp of van Basten naast, maar niet Alfons fucking Groenendijk.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Barca. Dat spel.Tik hier gewoon met m'n tokus tegen m'n bureaublad aan.
quote:
Ik loop te schuimbekken hoor. Mn stoel is helemaal slijmerig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Barca. Dat spel.Tik hier gewoon met m'n tokus tegen m'n bureaublad aan.
geef ze eens ongelijkquote:
Zegt genoeg. OP DE SLAVENKARAVAAN!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haters die met hun tokus niet tot hun bureaublad komen.
Pleur op man. Met dat Barca van jequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haters die met hun tokus niet tot hun bureaublad komen.
whahah zelfgemakt?quote:
Greuter is irritanter bij Barca wedstrijdenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo lang het Frank Snoeks niet is ben ik al blij.
Ja of een troll.quote:
Barçaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pleur op man. Met dat Barca van je
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça
Tikkie takka
Geile passes
Stel je niet zo aan man. Mag dat spel van hun toch geweldig vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Pleur op man. Met dat Barca van je
En ondertussen is Real gewoon de betere.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça
Tikkie takka
Geile passes
Spelen sowieso veel effectiever. Leuk team om te zien zo, niet zo schijterig als de vorige keer.quote:
Maakt dat uit? Is dat gerelateerd aan mijn post?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef inZanity het volgende:
[..]
En ondertussen is Real gewoon de betere.
Oh mag best. Ik word er alleen beetje misselijk van..quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Mag dat spel van hun toch geweldig vinden.
OOOHHHWWW Lat!
o.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh mag best. Ik word er alleen beetje misselijk van..
Omdat nu roepen Cruijff is Nederlands beste speler ook niet echt van toepassing is terwijl hij het wel ooit was. (Slechte vergelijking ik weet hetquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Is dat gerelateerd aan mijn post?
Het voetbalgedeelte? Ben het overigens niet eens met dat gejank en gehuil hoor van Barca. Maar Real vind ik ook onsportief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh mag best. Ik word er alleen beetje misselijk van..
Ben overgestapt op Bwin had lag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Littlerabit, hoorde je de commentator![]()
Maar Vermeer blijft uniek. Deed er wel 2 assist tegenaanquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Geo4kant het volgende:
Pinto.. lijkt Vermeer wel, geeft bijna een assist weg.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben overgestapt op Bwin had lag.
Iniestaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Iniesta, man down. Need medical chopper asap!
Voetbalgenieter.quote:
Ja. Dat zogenaamde 'geweldige' voetbal van Barcelonaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het voetbalgedeelte? Ben het overigens niet eens met dat gejank en gehuil hoor van Barca. Maar Real vind ik ook onsportief.
VERDER ZOEKEN GR GRquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdegodverdegodver krijg gewoon geen stream gevonden die werkt, heb geen Sport1 hier op mijn studentenkamertje.
Iemand DM met linkje zonder sopcast?
Totaal niet met je eens, maar snap dat je er anders over kunt denken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja. Dat zogenaamde 'geweldige' voetbal van BarcelonaIn feite is het spel niet om aan te gluren en is het de meest onsportieve ploeg ooit.
Scoort altijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
Niet Pedro he.Wat een walgelijke jankerd is dat zeg.
Geldt ook voor Sneijder / Van der Vaart / Robbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is op zijn 26/27ste al kalend die man heeft geen goede genen.
Niet laten voorplanten dus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geldt ook voor Sneijder / Van der Vaart / Robben.
sopcast 106491 gr grquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdegodverdegodver krijg gewoon geen stream gevonden die werkt, heb geen Sport1 hier op mijn studentenkamertje.
Iemand DM met linkje zonder sopcast?
TE LANGE TEKST GA WEG!quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Geen enkele Nederlandse commentator voldoet, Nederland is denk ik ook het enige land waar je als voetbal commentator gewoon aan kan schuiven als je connecties hebt, en als je ooit het profniveau hebt gehaald ben je al verzekerd ervan,
Het niveau is overal bedroevend met als dieptepunt studio voetbal, alleen ze halen puur hoge kijkcijfers omdat er simpelweg niets anders is op de bedroevende nederlandse televisie.
VI, dan weet je dat je het niet serieus moet nemen en daarom is het een topshow, je weet dat het lachen aangevuld met wat voetbal kennis en ongepaste grappen is.
Studio voetbal daarintegen is bedroevend, Waterreus heeft totaal geen kennis, Jan van Halst doet zegt alles om maar populair te worden, komop zeg Ajax geen topclub?! Dan is PSV dat ook niet , en niet aangezien zij de afgelopen 4 jaar onder Ajax zijn geëindigd. En van de afgelopen 4 jaar heeft Ajax over die 4 jaar de meeste punten en mag dus echt wel een Nederlandse topclub genoemd worden, dat word je niet op basis van een half jaar. (daarnaast wil ik wel zien hoe andere clubs het zouden doen met 6 basiskrachten een half jaar eruit, Biolesen was namelijk basisspelers op de linksback bij Denemarken ten koste van Poulsen).
Nee, in Engeland daar schuift men de ideale mensen aan tafel, weliswaar ook oud profs maar wel die laten zien dat zij ook goed commentaar kunnen geven en analyses maken, niet iedere prof kan dat namelijk waar Nederland helaas het voorbeeld van is.
Als ze nu eens die idiote overtredingen achterwege laten kun je er nog sympathie voor krijgen ookquote:
Je weet dat dit het livetopic is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Geen enkele Nederlandse commentator voldoet, Nederland is denk ik ook het enige land waar je als voetbal commentator gewoon aan kan schuiven als je connecties hebt, en als je ooit het profniveau hebt gehaald ben je al verzekerd ervan,
Het niveau is overal bedroevend met als dieptepunt studio voetbal, alleen ze halen puur hoge kijkcijfers omdat er simpelweg niets anders is op de bedroevende nederlandse televisie.
VI, dan weet je dat je het niet serieus moet nemen en daarom is het een topshow, je weet dat het lachen aangevuld met wat voetbal kennis en ongepaste grappen is.
Studio voetbal daarintegen is bedroevend, Waterreus heeft totaal geen kennis, Jan van Halst doet zegt alles om maar populair te worden, komop zeg Ajax geen topclub?! Dan is PSV dat ook niet , en niet aangezien zij de afgelopen 4 jaar onder Ajax zijn geëindigd. En van de afgelopen 4 jaar heeft Ajax over die 4 jaar de meeste punten en mag dus echt wel een Nederlandse topclub genoemd worden, dat word je niet op basis van een half jaar. (daarnaast wil ik wel zien hoe andere clubs het zouden doen met 6 basiskrachten een half jaar eruit, Biolesen was namelijk basisspelers op de linksback bij Denemarken ten koste van Poulsen).
Nee, in Engeland daar schuift men de ideale mensen aan tafel, weliswaar ook oud profs maar wel die laten zien dat zij ook goed commentaar kunnen geven en analyses maken, niet iedere prof kan dat namelijk waar Nederland helaas het voorbeeld van is.
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE NEYMAAARquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Och, een preek van Gadaffi.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
doodsverwensingquote:
Dat kan. Overigens begrijp jij tenminste nog dat er ook nog mensen zijn die een andere mening hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totaal niet met je eens, maar snap dat je er anders over kunt denken.
3 maanden dood nu en nog steeds niet geliefd om zijn tekstenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och, een preek van Gadaffi.
Geen tijd voor.
doei doeiquote:
Leuke teksten, alleen te lang voor nu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 maanden dood nu en nog steeds niet geliefd om zijn teksten
Haha, ja, dat is pas goed inhoudelijk commentaar. Bij een bal die het doel ingestruikeld wordt klinken de Spanjaarden alsof het een wereldgoal is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DE NEYMAAAR
Nu jij er nog nog een.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
En de eerste ban van de avond is binnen hoor.
Ik begrijp het wel dat je Barça haat. Maar soms laat je dat veelste veel showen dat irriteert mequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat kan. Overigens begrijp jij tenminste nog dat er ook nog mensen zijn die een andere mening hebben
Ik geef je 5 minuten.quote:
Als het op zijn plaats is prima, maar als je kinderhand zo snel gevult is zit je nog te genieten bij VVV die maken ook af en toe driehoekjes.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Driehoekjes op de rechterkant. Heerlijk man. Sorry, maar als je dat niet geweldig vindt ondanks je antipathie voor Barca.
Hoort bij z'n nieuwe imago.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Mourinho geen tijd gehad om een nette pak aan te trekken?
John Motson als commentatorquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:33 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dan ontploft je laptop idd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan niet, laptop van huisgenootje en die wil geen sopcast op haar laptop.
check eens op firstrowsports oid , google het even.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Amateur ben je ook hequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
in het doelquote:
Dit was echt wel op z'n plaats hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het op zijn plaats is prima, maar als je kinderhand zo snel gevult is zit je nog te genieten bij VVV die maken ook af en toe driehoekjes.
Gaat er niet om dat ik Barca haat. Gaat erom dat IK het voetbal van Barcelona niet om aan te zien vind. Kan toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel dat je Barça haat. Maar soms laat je dat veelste veel showen dat irriteert me
Gewoon doodknuffelen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
nee goeie grap jij zegt ligt er weer in van barca schawlbe bedoel je denk ik ik zegm voor de goeie grap nee in het goalquote:
hihiquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
nee goeie grap jij zegt ligt er weer in van barca schawlbe bedoel je denk ik ik zegm voor de goeie grap nee in het goal
oh jammer, hopeloos geval ben ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme mannen. Als je dat niet geweldig vond dan is er geen hoop meer voor je.
Kan haar moeilijk hoeken:(quote:
Daar is ze te lekker voor.quote:
Spuit 11.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik Barca haat. Gaat erom dat IK het voetbal van Barcelona niet om aan te zien vind. Kan toch?
39quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveelste minuut zitten jullie, effe kijken hoeveel seconden ik achter loop.
35:50quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveelste minuut zitten jullie, effe kijken hoeveel seconden ik achter loop.
Ben ook opgegeven. Geniet 100x meer van de counters van Madrid. Nu nog afmaken alleenquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh jammer, hopeloos geval ben ik.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh jammer, hopeloos geval ben ik.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Pics van die 'lekkere' Duitser, geloof er weinig van.
Later.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |