SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
die zijn sinds vandaag afgeschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Omdat ik ging peilen hoe mensen erover dachten omdat ik zelf ook meer en meer zonder spoilers wilde .. en toen een poll opgezet en merendeel (groot) wilde er ook vanafquote:
Ik voor de lolzquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
Heeft er nog iemand wat op Bisping gezet?
10euro.. weggegooid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
Heeft er nog iemand wat op Bisping gezet?
Maar het merendeel heeft "Nee" gestemd?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik ging peilen hoe mensen erover dachten omdat ik zelf ook meer en meer zonder spoilers wilde .. en toen een poll opgezet en merendeel (groot) wilde er ook vanaf
Nee, dat was in de poll die verneukt was.. ik heb het daarna handmatig gedaan, aangezien er 1 of meerdere zo kinderachtig zijn om een serieuze poll te verkrachten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar het merendeel heeft "Nee" gestemd?
Aah zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat was in de poll die verneukt was.. ik heb het daarna handmatig gedaan, aangezien er 1 of meerdere zo kinderachtig zijn om een serieuze poll te verkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |