Het verschil hier is alleen dat de veel lichtere Beltran nog steeds vadsig was, en zijn tegenstander absoluut niet. Beltran kan beter naar 205 gaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:54 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
?
Wat is daarmee, is wel vaker in de heavyweight division.
ik weet niet of ik deze spanning aan kan haha :pquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:22 schreef Tazmaniac het volgende:
jajong en Vierkantblokje hebben 2 verschillende picks
Als ze beide in het voordeel van Vierkantblokje uitvallen hebben we weer een tie![]()
Als Rashad en Maia allebei verliezen....... Doe ik iets extreems en post er een filmpje van. Jullie mogen met suggesties komen, iets MMA-gerelateerds...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:22 schreef Tazmaniac het volgende:
jajong en Vierkantblokje hebben 2 verschillende picks
Als ze beide in het voordeel van Vierkantblokje uitvallen hebben we weer een tie![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als Rashad en Maia allebei verliezen....... Doe ik iets extreems en post er een filmpje van. Jullie mogen met suggesties komen, iets MMA-gerelateerds...
Jij kan niet meer winnenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:57 schreef Hooidraad het volgende:
Rashad Evans vs. Phil Davis
Chael Sonnen vs. Michael Bisping
Demian Maia vs. Chris Weidman
Evan Dunham vs. Nik Lentz
Mike Russow vs. John-Olav Einemo
[ afbeelding ]
I know, dat is allanger.. wat een onzin is dat, altijd maar klagen dat je geen events mag in NL en gezeur met gemeentes en dan gewoon streams verbieden voor Nederlandersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:58 schreef Jajong het volgende:
Geo, heb je stream van It's Showtime? Ik probeerde het te kopen vanaf hun site maar dat mag blijken niet vanuit Nederland
Ik had eerst het tegenovergestelde van jouw picks gedaan maar er staan nog meer mensen boven mij, is een kansloze missiequote:
Bleh.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I know, dat is allanger.. wat een onzin is dat, altijd maar klagen dat je geen events mag in NL en gezeur met gemeentes en dan gewoon streams verbieden voor Nederlanders
Ik heb 1 stream maar die staat gepland om 21.00 .. misschien is dat de maincard.
Bespreek 't hier gewoon nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
Voor It's showtime? Je kan ook een nieuw topic maken ervoor is wellicht beter
Graag, de uitslag van de laatste K-1 World GP was hier toen ook keihard gespoilerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bespreek 't hier gewoon niet. Dit is het MMA topic
Komt dit nog op tv?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Hari tegen Saki is vanavond
Heulmaal vergeten
23.00 prelims fuel tvquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hoelaat zijn de prelims vanavond? Iemand een time table?
hier!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:24 schreef Disorder het volgende:
[K1] Badr Hari vs Gökhan SakiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef THEFXR het volgende:
gaat it's showtime uitlopen over UFC heen?
Gunstige tijden dit, maar weer eens een poging wagenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
23.00 prelims fuel tv
02.00 maicard on FOX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |