Whut.. spoiler melding = waarschuwingquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:58 schreef Paxlie het volgende:
Weg met die dingen, ik dubbelklik ze toch altijd direct open
Misschien wel handig om er iets van een waarschuwing bij te zetten, geen idee of dat kan
Ja mijn post ratio tegen over de rest ligt wel op 3:1 ofsoquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
maar ik post vaak zinnige dingen dus![]()
Hahahahhaquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Happel jonge, doe ook eens wat aan dit gezwel.. goffedomme ik post altijd interviews, updates, tweets you name it. En dan komt die troll hier even mij belachelijk maken met die foto van zijn lelijke zus.....
Ik mag niks hier, ben een normale user in Sport.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
Happel jonge, doe ook eens wat aan dit gezwel.. goffedomme ik post altijd interviews, updates, tweets you name it. En dan komt die troll hier even mij belachelijk maken met die foto van zijn lelijke zus.....
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:00 schreef WammesWaggel het volgende:
The motion is carried, no more spoilers
Chael met zijn fake beltquote:
Sonnen is een debiel. Ik vind echt niets grappig aan die krampachtige pogingen vragen te ontwijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
Chael Sonnen Goes Off on MMA Media Outlet
http://www.mmafighting.co(...)on-mma-media-outlet/Sonnen flipt hem half uit als Ariel Helwani over HDnet/Kenny Rice begint.
Welcome to twothousand-and-CHAEL!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sonnen is een debiel. Ik vind echt niets grappig aan die krampachtige pogingen vragen te ontwijken.
Ik kan niet wachten tot Jeremy Horn zich weer terug naar de UFC werkt.
Ben het er ook mee eens, de spoiler regel is inmiddels overbodig. Vroegah keek vrijwel niemand 's nachts en moest men nog wel eens vragen waar iets te zien was en was het wel handig om spoilertags te gebruiken. Tegenwoordig worden er s' nachts hele topics vol gespammed en dan is het onzinnig om deze tags nog te gebruiken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:00 schreef Jajong het volgende:
Ja inderdaad, geen spoilers in de TT's. Dat is 't enige wat nog te begrijpen valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |