Eerste fight is op FB.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Het is niet op Facebook toch? Iemand een stream?
Het stond op Wikipedia, maar om half 10 heeft iemand dat weggehaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij zijn alle fights gewoon op ufc.tv hoor.
Ik heb ook beeld op ufc.tv,,,quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het stond op Wikipedia, maar om half 10 heeft iemand dat weggehaald.
Op FB heb ik nu wel beeld trouwens
Haha jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef Hooidraad het volgende:
Lekker spoileren, hebben we er zin in mensen?
Eindelijk je zinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op UFC.tv heb je betere kwaliteit en hoef je niet te switchen straks.quote:
Zo mooi ook dat er uiteindelijk maar 1 iemand was die Nee stemde.quote:
Maar het Evans gevecht moet je wel dokken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Op UFC.tv heb je betere kwaliteit en hoef je niet te switchen straks.
Mwa, UFC.tv heb ik ook vaak gehad dat hij switched in kwaliteit.. UFC.tv lag vaak achter op facebook.. maar deze keer ligt hij 1 sec voor, heb nu ook UFC.tv open staan.al is hij een beetje laggy..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Op UFC.tv heb je betere kwaliteit en hoef je niet te switchen straks.
Nee hoor. Zelfde stream als zonet gewoon pakkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar het Evans gevecht moet je wel dokken.
Kleiner hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Rabieluh het volgende:
Vind die fb kwaliteit anders behoorlijk goed!
Ja die heb ik ook, maar jij zegt ufc.tvquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee hoor. Zelfde stream als zonet gewoon pakken
ik wilde je toch nog ff pestenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo mooi ook dat er uiteindelijk maar 1 iemand was die Nee stemde.
Naja heb er hard voor geschreeuwd, en eindelijk is het zo ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |