Waarom is dat jammer? Jij wilt vrijheid van meningsuiting alleen als het jou uitkomt? Vrijheid van meningsuiting is er juist voor bedoeld om meningen die de minderheid vormen te beschermen. En waarom moet de overheid bepalen wat de waarheid is en wat niet? Schept dat niet een gevaarlijk precedent? Vind jij dat de overheid mag bepalen wat we wel en niet mogen vinden? Dergelijke verboden maken het trouwens onmogelijk om onderzoek te doen naar het verleden.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:09 schreef polderturk het volgende:
Genocide tegen Turken door Armeniers:
De Turkse genocide door Armeniers
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, daar had je niet bijster veel meer te zeggen, he?
Ik heb inmiddels al gereageerd in het topic. Mijn doel is aan te tonen dat er een genocide tegen Turken heeft plaatsgevonden door Armeniers. Ik wacht op je reactie.quote:
Vinden we heel erg hoor. EU=FAILLIET BWHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:47 schreef computerprobleem het volgende:
Turkije kan het nu wel vergeten om ooit bij de EU te komen (gelukkig maar!).
Een land dat zich als slachtoffer van een genocide ziet en daarnaast ook zeer actief lobbiet zodat andere landen dit ook erkennen, maar zelf bloed (zie link, maar dat interesseert je waarschijnlijk niet eens) aan z'n handen heeft mag van mij de pot op. Dan hebben we het ook nog over een voorval dat vrij recent heeft plaatsgevonden i.p.v bijna 100 jaar geledenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Denken jullie allemaal zo?
De EU is failliet? Daarom likt de Turkse regering elke EU leider zijn of haar kontje en leven er alleen al in Duitsland zo'n 3 miljoen Turken. Omdat er hier niets te halen valt en in Turkije welquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Vinden we heel erg hoor. EU=FAILLIET BWHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die 3 miljoen Turken zijn toen inderdaad gekomen vanwege de EU.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
en leven er alleen al in Duitsland zo'n 3 miljoen Turken. Omdat er hier niets te halen valt en in Turkije wel![]()
![]()
![]()
![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |