abonnement Unibet Coolblue
pi_5052797
Ik ben nou al 3x in Frankrijk op een camping geweest (binnenkort de 4e keer) en de eerste 2 keer mocht ik gewoon in fijne (lees: ruime boxers met binnenbroek (ja anders hangt 't er onderuit he )) zwembroek aan. Maar vorig jaar waren ruime boxers ineens verboden. Je moest een ballenknijper aan (dus zonder (ieeeeelll) of met pijpjes). Gelukkig hadden we een meer bij de camping met eigen kledingkeuze, dus ik kon nog zwemmen.
Nou wil ik het dit jaar niet risceren dus heb ik een ballenvanger met pijpjes gekocht. Die krengen zijn vreselijk duur (zeker wel meer dan €25,00) en zijn lelijk. Ja je hebt mooie (Adidas of O'Neill ofzo), maar die ga ik niet kopen om daar een paar weken mee te zwemmen en vervolgens nooit meer aan te doen.

Maar, waarom doen ze daar in La France soms zo moeilijk over? Wat is er mis met mooie boxers?

  woensdag 17 juli 2002 @ 17:36:46 #2
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_5052885
vaag

boxers lijken mij een stuk smakelijker dan die tanga slip zwembroeken

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_5052908
Daarom. Ik snap de ballen van (laten we in toepasselijke taal praten)
  woensdag 17 juli 2002 @ 17:40:35 #4
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5052935
Ga gewoon naar een naturisten camping, probleem weg.
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
pi_5052945
De rede bij mij op de camping is hygiëne.
En ik snap nog steeds niet waarom
Neuj
pi_5052965
Nee al dat haar uit die kleine broekjes is lekker hygiënisch.
  woensdag 17 juli 2002 @ 17:43:48 #7
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_5052972
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee al dat haar uit die kleine broekjes is lekker hygiënisch.
Daarom naakt
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
pi_5053000
Dat doen ze omdat mensen die in hun korte broek onderweg zijn en graag even willen zwemmen, niet zomaar met de broek waarin ze de hele dag lopen het zwembad in gaan (heb ik me laten vertellen). Zelf vind ik het nogal onzin, daarbij komt dat ook ik liever een lange ruime zwembroek draag!
eventuele adviezen e.d. uit deze post op te volgen op eigen risico.
pi_5053065
Maar je gaat toch niet de hele dag in een zwembroek rondlopen?
pi_5053074
Betreft dit een jongerencamping ofzo??? Vind het wel heel vaag en ik zou gewoon gaan zwemmen en bij gezeur eens even flink laten weten wat je ervan denkt. Moet je natuurlijk wel een aardig woordje Frans spreken.

In Frankrijk en Duitsland was het trouwens altijd mode onder jongeren om dit soort broekjes te dragen. Ik heb in een supermarkt aldaar trouwens voor 2 euro een dergelijke broek gekocht in de opruiming toen ik mijn boxershort vergeten was. 25 Euro lijkt mij wel erg veel, bij de wibra/zeeman e.d. hebben ze ze ook wel voor 3 of 4 euro liggen...

Bedenk me trouwens net dat je ook bij de wibra voor 50 cent een witte onderbroek kan kopen, die lijken wel op die zwembroekjes (vooral als je een maatje te klein koopt)

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_5053180
Het heeft inderdaad te maken met de hygiene, boxers\bermuda's worden vaak ook als gewone korte broeken gedragen waardoor er veel meer troep in he water komt.

Een andere reden is de hoeveelheid water die in de boxer\bermuda blijft zitten en het zwembad "uit wordt gedragen". I.v.m. al het chloor hebben ze dit liever niet...

Gelukkig geen eigenaar van RSI ledematen
  woensdag 17 juli 2002 @ 18:06:44 #12
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_5053212
Da's al hartstikke lang, dat je dat in Frankrijk niet mag...
Gelukkig ben ik vrouw dus heb daar geen last van (hoewel, al die mannen in strakke zwembroeken, iekkkk!) en ga ik ook niet naar Frankrijk op vakantie
Geluk is een richting, geen punt
pi_5053665
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 17:54 schreef snoeki het volgende:
Ik heb in een supermarkt aldaar trouwens voor 2 euro een dergelijke broek gekocht in de opruiming toen ik mijn boxershort vergeten was. 25 Euro lijkt mij wel erg veel, bij de wibra/zeeman e.d. hebben ze ze ook wel voor 3 of 4 euro liggen...

Bedenk me trouwens net dat je ook bij de wibra voor 50 cent een witte onderbroek kan kopen, die lijken wel op die zwembroekjes (vooral als je een maatje te klein koopt)


Bloodhound from Hell kloon?
pi_5053981
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 18:51 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Bloodhound from Hell kloon?


Is dit nodig?
Zeurpiet.
hij geeft alleen een tip, wees er blij mee.
Profiel opgeheven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')