SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehh. Probeer uhm...nee sorry ik kan niemand bedenken die goeie diepgaande gesrekken kan voeren over seks en booty zoals ik dat kan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sinos waar kan ik dan diepgaande gesprekken met je voeren over seks en booty![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Het komt wel goed schatjeDankje voor die lebber op m'n clit. Ik zal 'm koesterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Hoi C_M.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
Sinis.![]()
Maak er dan Sinas van.
IDD tijd om te fappen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin meer in dat spel trouwens.
Nooit meer?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin meer in dat spel trouwens.
Zo ergquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dankje voor die lebber op m'n clit. Ik zal 'm koesteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik moet gaan leren enzulks. Heb er sowieso weinig tijd voor straks. Moet wel weer allemaal 9ens halen enzulks.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Sinosappel het volgende:
Eigenlijk vind ik dat dit hele topic over mij moet gaan.Geef mij aandacht en ik ga daar voor zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:16 schreef Sinosappel het volgende:
Eigenlijk vind ik dat dit hele topic over mij moet gaan.Aandachtshoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat wordt een kort topic dan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat dit hele topic over mijn lul moet gaan.
Wat ga je daar doen? Vakantie?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
Of over Hongkong. Ik ga in mei naar Hongkong.
Aziaten zijn niet zo aantrekkelijk, dus laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat past nooit. Hihiquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Ik vind dat dit hele topic over mijn lul moet gaan.
Wat ga je daar doen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mijn pa gaat daar heen voor zijn werk, dus hij vroeg of ik zin had om mee te gaan.quote:
Toffe Pa heb jequote:Op woensdag 25 januari 2012 20:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mijn pa gaat daar heen voor zijn werk, dus hij vroeg of ik zin had om mee te gaan.
quote:
Wijze woorden, jij komt er wel meisje.quote:
Ook niet als ze heel lief vraagt en 2 grote puppy oogjes opzet als je aan kijkt?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:27 schreef twi het volgende:
Vragen om liefde komt niet aantrekkelijk over, Sinosje.
Waar? Op jouw grote zwarte lul?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Wijze woorden, jij komt er wel meisje.
Dan ga ik blozen en ren ik hard weg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als ze heel lief vraagt en 2 grote puppy oogjes opzet als je aan kijkt?
Die keuze laat ik aan haar over.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar? Op jouw grote zwarte lul?
Ben ik de enige bij wie zulke dingen nooit werken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als ze heel lief vraagt en 2 grote puppy oogjes opzet als je aan kijkt?
Dan ben je al verder dan ik. Ik zou haar niet eens durven aan kijken en ren daarvoor dus al wegquote:
Bij mij ook niet maar dat komt vooral doordat ik nooit oogcontact maakquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben ik de enige bij wie zulke dingen nooit werken?
Het werkte alleen bij de meisjes waar ik smoorverliefd op was.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik. Ik zou haar niet eens durven aan kijken en ren daarvoor dus al weg
[..]
Bij mij ook niet maar dat komt vooral doordat ik nooit oogcontact maak
Als ik gevoelens voor iemand dan kan ik helemaal geen oogcontact meer maken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het werkte alleen bij de meisjes waar ik smoorverliefd op was.
Bij de rest niet.
Ja, die heb ik dan weer gemist...quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef xFriendx het volgende:
Een heel topic over Sinos? Beetje overbodig. Haar absurd goede kont en dito borsten kunnen prima in een enkele MI.
Wat is een MI?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef xFriendx het volgende:
Een heel topic over Sinos? Beetje overbodig. Haar absurd goede kont en dito borsten kunnen prima in een enkele MI.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:27 schreef twi het volgende:
Vragen om liefde komt niet aantrekkelijk over, Sinosje.
Zeg niets meer PM send.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:49 schreef xFriendx het volgende:
Vraag eerst maar of iemand het überhaupt wil begrijpenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Begrijpt iemand wat DG probeert duidelijk te maken hier?
Hij is foto's aan het hosselen bij xFriendx, als ik zijn slechte Engels kan ontcijferen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nahquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nengelsquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is foto's aan het hosselen bij xFriendx, als ik zijn slechte Engels kan ontcijferen.
Ik denk eerder dat hij xFriendX foto's aan het sturen is via PM.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is foto's aan het hosselen bij xFriendx, als ik zijn slechte Engels kan ontcijferen.
Welkom terugquote:
Ieeuw die gast lijkt op Drommel.quote:
Nee Drommel ziet er beter uit, maar hij heeft er wel iets van weg.quote:
En ik lijk op Herman(Idols)quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Drommel ziet er beter uit, maar hij heeft er wel iets van weg.
Nee, ik ga maar eens, tschuss.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Lig je al lekker in je bedje heloef?
Je bedoeld die die niet wou batsen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:19 schreef DigitalGirl het volgende:
Pauly D heeft geen moeite met versieren... oh en die lekkere bosnische.
YEp, lekker en integer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld die die niet wou batsen?
Snookiquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet
[ afbeelding ]
idd hele lelijke hhuid zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ai, is dat Sammi rechts? Niet haar beste screenshot
oef die onderkin + nek.quote:
Yep, een voorbeeld dat vrouwen niet altijd goed om kunnen gaan met makeup. Als je dit dan ziet in contrast...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ai, is dat Sammi rechts? Niet haar beste screenshot
Who dat garl?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, een voorbeeld dat vrouwen niet altijd goed om kunnen gaan met makeup. Als je dit dan ziet in contrast...
[ afbeelding ]
ik zie alleen een leuk koppiequote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, een voorbeeld dat vrouwen niet altijd goed om kunnen gaan met makeup. Als je dit dan ziet in contrast...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |