Heb even gegoogled, ze is net 38 gewordenquote:Op woensdag 11 april 2012 23:12 schreef Deckard het volgende:
[ afbeelding ]
Jenna jameson zonder behandeling (zou er bijna verliefd op raken)
En nu
[ afbeelding ]
Trololololquote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wel erg vreemd dat je dan evengoed -ondanks je prednisoneffectenkennis- hier die "voor en na" onthulling doet.
"moraalridder", het viel me op dat je zo makkelijk over je misser heen lulde, niets met moraal te maken.
ga jij je even verschuilen achter wat miljoenen retards denken![]()
Het is net een buikspreekpopquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef kvd het volgende:
Kim Novak, een voor mij niet bekende actrice, maar blijkbaar wel zo bekend dat er een artikel over haar is verschenen.
Vroeger (1956)
[ afbeelding ]
Jaren '80
[ afbeelding ]
Na wat gesleutel (2004)
[ afbeelding ]
En nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ze Canadeesquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef kvd het volgende:
Kim Novak, een voor mij niet bekende actrice, maar blijkbaar wel zo bekend dat er een artikel over haar is verschenen.
Vroeger (1956)
[ afbeelding ]
Jaren '80
[ afbeelding ]
Na wat gesleutel (2004)
[ afbeelding ]
En nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat ze na de eerste keer vinden dat het er aardig op vooruit is gegaan en daarom doorgaan met de volgende verbouwing, enz. enz. met als gevolg verspookt uiterlijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef lezzer het volgende:
Ik heb altijd de indruk dat die mensen een keer wat laten doen en dan elke keer nóg wat moeten laten doen om de schade te repareren. Dat dat dan helemaal los slaat en een gebed zonder eind wordt.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef bluejean het volgende:
In de categorie Kim Novak: Connie Francis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou jaaaaaaaaaa, compleet onherkenbaar. Wat een enge neus (MJ anyone?) en wat een mannelijke trekkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef bluejean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis net de 'Black dahlia 'quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef kvd het volgende:
Na wat gesleutel (2004)
[ afbeelding ]
Haar rood verven en het is precies Sally Spectra!quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:14 schreef bluejean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan nog verspookterquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Haar rood verven en het is precies Sally Spectra!![]()
![]()
Heb je haar Facebook pagina bekeken? Ze ziet er gewoon surrealistisch uitquote:Op woensdag 25 april 2012 21:08 schreef Kutjelik het volgende:
Valeria Lukyanova
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)xact-op-Barbie.dhtml
[ afbeelding ]
En check hoe mooi ze eerst was
Barbie!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:08 schreef Kutjelik het volgende:
Valeria Lukyanova
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)xact-op-Barbie.dhtml
[ afbeelding ]
En check hoe mooi ze eerst was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |