En ik heb vandaag ook mijn faal van np fashion binnen gekregen!quote:
Welke heb je gekocht?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik hoop dat ik de goede lakjes heb gekocht
T is woensdag vandaag toch?quote:
er staat toch ook geen dinsdagquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
T is woensdag vandaag toch?
klopt, wieso?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
T is woensdag vandaag toch?
Ik dacht dat er dinsdag stondquote:
2 5-N15 OPI-Metallic 4 Lifequote:
Die ng loopt niet helemaal lekker bij jou vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dacht dat er dinsdag stong
Wel meer niet vandaagquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die ng loopt niet helemaal lekker bij jou vandaag
Moet je nog werken??!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
nog ff nagels lakken voor ik mag gaan vergaderen
Mwehehe.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" insert de standaard opmerking die bij zo'n post hoort "
Voor mij iig de goeiequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
2 5-N15 OPI-Metallic 4 Life
1 5-N17 OPI-Save Me
1 5-F15 OPI-You Don't Know Jacques!
1 5-U04 OPI-Swimsuit.Nailed It! *
1 80522 CG-Tinsel Town #1022
1 80739 CG-Sunshine Pop #1034
1 80742 CG-Fuchsia Fanatic #1037
1 80773 CG-Some Like It Haute #1052
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
gooodver, er heeft net een kat zitten bouten, de groene stank komt gewoon zo de trap af naar beneden mijn nostrils in![]()
Ja zal ik zometeen even doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:46 schreef BGTes het volgende:
[..]
Voor mij iig de goeielaat even in een pm weten hoeveel ik je schuldig ben en verzendkosten binnenland enzo
En dan heb ik wel weer genoeg gefaald voor deze maand
Ew.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
gooodver, er heeft net een kat zitten bouten, de groene stank komt gewoon zo de trap af naar beneden mijn nostrils in![]()
Ohquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee jonge, is van m'n vrijwilligersclubje
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
" insert de standaard opmerking die bij zo'n post hoort "
Voor mij ook de goeden maaruh hetzelfde als BG dus ook nogquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
2 5-N15 OPI-Metallic 4 Life
1 5-N17 OPI-Save Me
1 5-F15 OPI-You Don't Know Jacques!
1 5-U04 OPI-Swimsuit.Nailed It! *
1 80522 CG-Tinsel Town #1022
1 80739 CG-Sunshine Pop #1034
1 80742 CG-Fuchsia Fanatic #1037
1 80773 CG-Some Like It Haute #1052
Wat we dit jaar allemaal voor activiteiten gaan organiseren, en over ontwikkelingen mbt tot gemeentelijke plannen in de wijk, buurtcriminaliteit, geldzaken, dat soort loiken spannenden dingenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhWaar gaan jullie over vergaderen?
activiteiten klinkt dan nog wel leuk maar bij de rest haak ik een beetje afquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat we dit jaar allemaal voor activiteiten gaan organiseren, en over ontwikkelingen mbt tot gemeentelijke plannen in de wijk, buurtcriminaliteit, geldzaken, dat soort loiken spannenden dingen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat we dit jaar allemaal voor activiteiten gaan organiseren, en over ontwikkelingen mbt tot gemeentelijke plannen in de wijk, buurtcriminaliteit, geldzaken, dat soort loiken spannenden dingen
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Voor mij ook de goeden maaruh hetzelfde als BG dus ook nog
Geldzaken ontkom ik niet aan als penningmeesterquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
activiteiten klinkt dan nog wel leuk maar bij de rest haak ik een beetje af
Geldzakenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geldzaken ontkom ik niet aan als penningmeester
Ach, het is best interessant. Af en toe.
tsja, er zijn toch altijd gekken nodig die het doen he.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wel tof dat je dat doet in je vrije tijd.
Nee dat wilde ik er eigenlijk nog achteraan typen: 'Ik ken genoeg mensen met zeeën van tijd die daar geen tijd/zin in hebben'quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tsja, er zijn toch altijd gekken nodig die het doen he.
Helaas zijn het nooit de werklozen of de thuisblijfmoeders die zich daar voor opwerpen
SPEND ALL THE MONEY, BUY ALL THE THINGSquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef megamandy het volgende:
Oeh loon is binnenMorgen ofzo dan maar eens naar a-england mailen
En dan ga ik vrijdag naar de ikea om een expedit te kopen en misschien dat ik dan ook een nagellakrek koop om naast mijn bureau te hangen
Ik moet eerst m'n vader zo ver krijgen dat 'ie voor me gaat boren.quote:
zolang het maar een keer per maand is toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geldzaken ontkom ik niet aan als penningmeester
Ach, het is best interessant. Af en toe.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef megamandy het volgende:
Oeh loon is binnenMorgen ofzo dan maar eens naar a-england mailen
En dan ga ik vrijdag naar de ikea om een expedit te kopen en misschien dat ik dan ook een nagellakrek koop om naast mijn bureau te hangen
nog niet eens. Maar het organiseren van allerhande partijen kost vooral veel tijd...quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
zolang het maar een keer per maand is toch?
Moet je dat ook nog allemaal alleen doen dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog niet eens. Maar het organiseren van allerhande partijen kost vooral veel tijd...
En volgende maand TD ivm de Holland collectie ook nogquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Expedit
A England
Nagellakrek
Mag ik mee?
Mensen in de IKEAquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ikea.Mensen op de Ikea parkeerplaats.
Ditquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ikea.Mensen op de Ikea parkeerplaats.
HOTDOGS! ZWEEDSE BALLETJES!quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
En volgende maand TD ivm de Holland collectie ook nogOoh en nomzen bij de Ikea
Mhehehe, wij parkeren altijd op een stukje parkeerplaats wat niet direct voor de Ikea ligt, en heulemaal bovenaan, en alle verkeersregelaars negerenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit
En allemaal achteruit willen in parkeren om vervolgens niet meer bij de kofferbak te kunnen
Lotje wilt opgehaald worden uit Smalland! Ik herhaal, Lotje wilt opgehaald worden uit Smalland!quote:
Ligt er een beetje aanquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Moet je dat ook nog allemaal alleen doen dan?
Ik moet weer lachen om de vent die enorm moeilijk zat te doen toen ik naar zijn idee niet snel genoeg achteruit ging. Hij was me voorbij en ik zie lampjes van een geparkeerde auto aangaan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit
En allemaal achteruit willen in parkeren om vervolgens niet meer bij de kofferbak te kunnen
Ervaring leert dat er toch altijd 1 iemand is die uiteindelijk bijna alles doetquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan
Maar we zijn met z'n negenen, dus je kan de lasten wel verdelen. Meestal is er per activiteit 1 touwtrekker, en de rest ondersteunt dan met hand- en spandiensten waar mogelijk.
Ik heb mezelf wel voorgenomen om nog maar 1 jaarlijkse activiteit te trekken. Ben ook al verantwoordelijk voor subsidie-aanvragen en jaarverslagen, en ik ontwerp vrijwel altijd de flyers en posters, dus ik vind het wel mooi zo
quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet weer lachen om de vent die enorm moeilijk zat te doen toen ik naar zijn idee niet snel genoeg achteruit ging. Hij was me voorbij en ik zie lampjes van een geparkeerde auto aangaan.
nou, er zijn er een paar die heel veel doen, en een paar die heel weinig doen. Maar ja, zolang mensen nog iets doen gooi je ze er niet uit, alle beetjes helpen wb vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ervaring leert dat er toch altijd 1 iemand is die uiteindelijk bijna alles doet
dat is ook wel weer waarquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, er zijn er een paar die heel veel doen, en een paar die heel weinig doen. Maar ja, zolang mensen nog iets doen gooi je ze er niet uit, alle beetjes helpen wb vrijwilligerswerk
Het was ook echt zo'n "man, denk om je hart"-moment. En dan moet je nog naar binnen!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Haast hebben als je naar de Ikea gaat.
Wobble wobble.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:06 schreef Diconnected het volgende:
De beugel van m'n bh is net gebroken en pokede in m'n boobdus nu moet ik straks zonder bh naar huis
FREEEEEE THE BOOBIES
Voor revieuw rek lakjesquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga van de week ook mailen voor a england
Bouncerrrr... he bouncerrrrrrquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:06 schreef Diconnected het volgende:
De beugel van m'n bh is net gebroken en pokede in m'n boobdus nu moet ik straks zonder bh naar huis
FREEEEEE THE BOOBIES
succesquote:
Wel mooien tijd voor de apres-skiquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:12 schreef PriemGirl het volgende:
Over 2u vertrekken om nog te gaan skiën... Goeien tijd ook van 22u tot 23u![]()
Maar wel zin in
Ja wannuur doe jij nog een ker een revieuw op je blog! Is kijlang geleden sekers van mij vorich jaarrr!!!!quote:
Neinzquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wel mooien tijd voor de apres-ski
Flauw... maar begrijpelijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NeinzNa skiën meteen naar huis ! Morgen weer werken
Montana snowcenterquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Flauw... maar begrijpelijk
Waar ga je skiën?
Jup. Ik moest eerst ff goed keurenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toffen tent!
Jullie zijn pas na 3 kids getrouwd dus?
Ooh op die manier. Wel gezellig toch?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Montana snowcenter
Vriendlief gaat volgende week met voetballen gaan skiën en hij en nog 1 andere is beginner. Dus ze zijn nu al een paar weken een uur les aan het volgen daar
Wou nog eens meegaanGeen wintersport dit jaar though
Gelukkig wel nog naar winterberg met mijn werk voor een weekend
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ooh op die manier. Wel gezellig toch?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier begon onze morantiek:
Eindhoven 822 - mForce moet weg!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Opeens wist ik het... Ik had pulpschrijvert moeten worden.
Wat een morantiekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn we dat hier niet allemaal een beetje?
quote:
Ik zou een slechte blogger zijnquote:
quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Om uiteindelijk te zeggen of ie schoonmaker is
Zeker morantisch
En meer heb ik niet meer gelezen
En zonder BHquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:40 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit onder de kattenharen, zeer sexy met zwart rokje en zwarten uggs en zwarten jas
Typischen begin-liefde-praatquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook niet zo heel spannend verder
paar dagen later zijn we toch op MSN overgestapt
Die is voor BGTesquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zou een slechte blogger zijnzou daar echt niet om durven vragen.
@unf mooie faalSave me heb ik vandaag ook besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |