Verbitterde mensen die zulke adviezen gevenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef Robophatt het volgende:
Gewoon negeren dat gevoel.
Levert uiteindelijk toch alleen maar gezeik op.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:37 schreef Krokobil het volgende:
Geniet er nog maar van de verliefdheid TS, straks sta je gewoon achter het fornuis z'n eten te koken
Onterechte klacht dan. Ik zie je op de eerstvolgende pestaquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Phantomesse het volgende:
En ja Jum, is inderdaad die Molukker.![]()
Hahahahahahahhaha.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Onterechte klacht dan. Ik zie je op de eerstvolgende pesta
Ik wil dit ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahahahahahhaha.
Ja oké stiekem vind ik het ook wel een klein beetje leuk, maar het is zo raar allemaal dat romantische gedoe. Krijg kusjes op mijn neus en voorhoofd en ik word helemaal ingepakt met 80.000 sjaals en handschoenen als ik op de fiets ga, wat hij eigenlijk niet wil hebben omdat het te koud en te donker is om te fietsen. Hij slaat midden in een hele drukke stad een arm om me heen, en kijkt me zwoel en met pretoogjes aan enzo. Allemaal dingen die ik niet gewend ben, en alleen maar ken uit films die me doorgaans laten kotsen. Het is heel erg weird allemaal!
En weet niet of hij zo'n pestaganger is, maar daar zorg ik wel voor.
Deze man weet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt mij ook kut. Het is ook kut als de ander ook verliefd is, maar het ontkent of geen relatie met je kan hebben door issue's. Dat doet ook zo'n enorme hartpijn.
Aaah, klinkt leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahahahahahhaha.
Ja oké stiekem vind ik het ook wel een klein beetje leuk, maar het is zo raar allemaal dat romantische gedoe. Krijg kusjes op mijn neus en voorhoofd en ik word helemaal ingepakt met 80.000 sjaals en handschoenen als ik op de fiets ga, wat hij eigenlijk niet wil hebben omdat het te koud en te donker is om te fietsen. Hij slaat midden in een hele drukke stad een arm om me heen, en kijkt me zwoel en met pretoogjes aan enzo. Allemaal dingen die ik niet gewend ben, en alleen maar ken uit films die me doorgaans laten kotsen. Het is heel erg weird allemaal!
Hij faked het, als hij je een keer geneukt heeft zoekt hij weer een ander hth.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahahahahahhaha.
Lijkt 'ie op Jajong?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Phantomesse het volgende:
Ohwauw... Gisteren nadat we in Utrecht een drankje hebben gedaan bij hem thuis geweest en zijn moeder ontmoet. Gewoon als 'vrienden' voorgesteld hoor, niet als date. Ze vond me een hele leuke meid en heeft hem aangedrongen om me te daten (niet wetende dat we dat allang doen). En ja Jum, is inderdaad die Molukker.![]()
Ik voel me nog steeds een beetje lullig over die andere jongen tho.kk awkward allemaal dit.
Tevens heb ik nooit gezegd dat ik pot ben hoor mensen?
Ik val op beide geslachten, het had evengoed een meid kunnen zijn. Heb in de zomer wel gevoelens gehad voor een Molukse dame die ik heb leren kennen maar dat ging achteraf niets worden.
Maar hoe moeten we dan dit geloven? Het is als de jongen die wolf roept, maar je zou net zo goed een dikke FOK!ster die zogenaamd iets met een jongen heeft, maar alleen maar kan soppen en na twee minuten doorweekt is van het zweet en nog harder hijgt dan Erica Terpstra die net de Tour de France heeft gerend kunnen zijn. HOE MOETEN WE JOU GELOVEN?!!?! GODVERDOMME IK WORD ER GEK VAN! INCEPTION!!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik ben gestopt!
Echter dat zwanger gebeuren was niet serieus hoor.
Dit klinkt te klef voor mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahahahahahhaha.
Als je verliefd bent, ga je ook helemaal smelten als iemand dit voor je doet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit klinkt te klef voor mij
Maar ik ben blij voor jou
Ja is het stiekem ook wel ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aaah, klinkt leukJaloersmakend wel.
Doen ja!
In de verste verte niet.quote:
Jep, Molukkers!quote:
Hihihi hahah hohoahohhaaiihaiah hoheohao hoe kom je er toch op?!quote:
Ja, is het eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit klinkt te klef voor mij
Maar ik ben blij voor jou
Smooth operator.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahahahahahahhaha.
Mmm. Ze hoeven niet meteen badboy guys te zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, is het eigenlijk ook wel.Echter alle 'harde' nonchalante badboy guys zijn ontrouwe faalhazen die alleen aan zichzelf denken, heb je niks aan.
quote:
Nee maar zelf ben ik tot nu toe enkel op de foute gevallen. Nonchalant is sexy maar uiteindelijk heb ik er weinig aan gehad. Oppervlakkige gasten die teveel aan zichzelf denken. Beter zo'n jas-aanbied boy die je veel te zware unisex tas zou dragen wanneer je last van je schouders krijgt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmm. Ze hoeven niet meteen badboy guys te zijn.
Maar als je verliefd bent dan smelt je overal voor dat is waar![]()
jajongquote:
Wat een kutjong is dat. Hij post altijd mooie shit in US maar als ik het wil lezen is het al verwijderd en heeft ie een note of ban in zijn broekzak.quote:
Ja herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee maar zelf ben ik tot nu toe enkel op de foute gevallen. Nonchalant is sexy maar uiteindelijk heb ik er weinig aan gehad. Oppervlakkige gasten die teveel aan zichzelf denken. Beter zo'n jas-aanbied boy die je veel te zware unisex tas zou dragen.
Daarom, beetje klaar met dat soort gasten. Teveel mimimimimimi. Geen pics van aanwinst op Fok!, dat kan nooit goed gaan but he is fine I tell you.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja herkenbaarNonchalant en onbereikbaar, super interessant allemaal dit dat maar je schiet er weinig mee op.
Pics van je nieuwe aanwinst.
Niet aan FOK! denken als je dalijk met hem bezig bent. Doordat je dit nu gelezen hebt zal dat namelijk wel gebeuren, al is het voor maar 1 seconde. Veel plezier!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Daarom, beetje klaar met dat soort gasten. Teveel mimimimimimi. Geen pics van aanwinst op Fok!, dat kan nooit goed gaan but he is fine I tell you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |