abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107258324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef Robophatt het volgende:
Gewoon negeren dat gevoel.
Levert uiteindelijk toch alleen maar gezeik op.
Verbitterde mensen die zulke adviezen geven :')

Verliefd zijn O+
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_107259779
Gecondoleerd TS. Is ie ook op jou? :@
I lost my glasses again
pi_107260465
Geniet er nog maar van de verliefdheid TS, straks sta je gewoon achter het fornuis z'n eten te koken *O*
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:54:01 #184
287148 Kridje
Ik krijg nog geld van je...
pi_107261054
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:37 schreef Krokobil het volgende:
Geniet er nog maar van de verliefdheid TS, straks sta je gewoon achter het fornuis z'n eten te koken *O*
_O-
Miauw
pi_107272050
Ohwauw... Gisteren nadat we in Utrecht een drankje hebben gedaan bij hem thuis geweest en zijn moeder ontmoet. Gewoon als 'vrienden' voorgesteld hoor, niet als date. Ze vond me een hele leuke meid en heeft hem aangedrongen om me te daten (niet wetende dat we dat allang doen). En ja Jum, is inderdaad die Molukker. :9

Ik voel me nog steeds een beetje lullig over die andere jongen tho. ;( kk awkward allemaal dit.

Tevens heb ik nooit gezegd dat ik pot ben hoor mensen? :')
Ik val op beide geslachten, het had evengoed een meid kunnen zijn. Heb in de zomer wel gevoelens gehad voor een Molukse dame die ik heb leren kennen maar dat ging achteraf niets worden.
pi_107272333
quote:
16s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Phantomesse het volgende:
En ja Jum, is inderdaad die Molukker. :9
Onterechte klacht dan. Ik zie je op de eerstvolgende pesta :7
pi_107272677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Onterechte klacht dan. Ik zie je op de eerstvolgende pesta :7
Hahahahahahahhaha.

Ja oké stiekem vind ik het ook wel een klein beetje leuk, maar het is zo raar allemaal dat romantische gedoe. Krijg kusjes op mijn neus en voorhoofd en ik word helemaal ingepakt met 80.000 sjaals en handschoenen als ik op de fiets ga, wat hij eigenlijk niet wil hebben omdat het te koud en te donker is om te fietsen. Hij slaat midden in een hele drukke stad een arm om me heen, en kijkt me zwoel en met pretoogjes aan enzo. Allemaal dingen die ik niet gewend ben, en alleen maar ken uit films die me doorgaans laten kotsen. Het is heel erg weird allemaal!

En weet niet of hij zo'n pestaganger is, maar daar zorg ik wel voor. :9
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:27:08 #188
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_107274555
quote:
16s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Hahahahahahahhaha.

Ja oké stiekem vind ik het ook wel een klein beetje leuk, maar het is zo raar allemaal dat romantische gedoe. Krijg kusjes op mijn neus en voorhoofd en ik word helemaal ingepakt met 80.000 sjaals en handschoenen als ik op de fiets ga, wat hij eigenlijk niet wil hebben omdat het te koud en te donker is om te fietsen. Hij slaat midden in een hele drukke stad een arm om me heen, en kijkt me zwoel en met pretoogjes aan enzo. Allemaal dingen die ik niet gewend ben, en alleen maar ken uit films die me doorgaans laten kotsen. Het is heel erg weird allemaal!

Ik wil dit ook :'( :'( :'( :'(
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:30:09 #190
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_107274572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:51 schreef o.us het volgende:

[..]

Mwah, dat lijkt mij ook kut. Het is ook kut als de ander ook verliefd is, maar het ontkent of geen relatie met je kan hebben door issue's :'). Dat doet ook zo'n enorme hartpijn.
Deze man weet. ;(

pi_107274605
quote:

[..]

Hahahahahahahhaha.

Aaah, klinkt leuk :D Jaloersmakend wel.

Doen ja :9 !
pi_107275010
quote:

[..]

Hahahahahahahhaha.

Hij faked het, als hij je een keer geneukt heeft zoekt hij weer een ander hth.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:40:52 #193
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_107275223
Een Molukker :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:43:34 #194
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_107275372
quote:
10s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef mymoodfentje het volgende:
Lekker samen met de trein :D
pi_107275545
quote:
Deze man :') :') :')
pi_107275553
quote:
16s.gif Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Phantomesse het volgende:
Ohwauw... Gisteren nadat we in Utrecht een drankje hebben gedaan bij hem thuis geweest en zijn moeder ontmoet. Gewoon als 'vrienden' voorgesteld hoor, niet als date. Ze vond me een hele leuke meid en heeft hem aangedrongen om me te daten (niet wetende dat we dat allang doen). En ja Jum, is inderdaad die Molukker. :9

Ik voel me nog steeds een beetje lullig over die andere jongen tho. ;( kk awkward allemaal dit.

Tevens heb ik nooit gezegd dat ik pot ben hoor mensen? :')
Ik val op beide geslachten, het had evengoed een meid kunnen zijn. Heb in de zomer wel gevoelens gehad voor een Molukse dame die ik heb leren kennen maar dat ging achteraf niets worden.
Lijkt 'ie op Jajong?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:54:24 #197
353858 Ongedierte
Koop muggenspray.
pi_107275943
quote:
16s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:54 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik ben gestopt! :D

Echter dat zwanger gebeuren was niet serieus hoor.
Maar hoe moeten we dan dit geloven? Het is als de jongen die wolf roept, maar je zou net zo goed een dikke FOK!ster die zogenaamd iets met een jongen heeft, maar alleen maar kan soppen en na twee minuten doorweekt is van het zweet en nog harder hijgt dan Erica Terpstra die net de Tour de France heeft gerend kunnen zijn. HOE MOETEN WE JOU GELOVEN?!!?! GODVERDOMME IK WORD ER GEK VAN! INCEPTION!!!
Mijn Signature is Signature.
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:56:55 #198
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107276068
quote:

[..]

Hahahahahahahhaha.

Dit klinkt te klef voor mij
Maar ik ben blij voor jou O+
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:58:20 #199
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107276142
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Als je verliefd bent, ga je ook helemaal smelten als iemand dit voor je doet. O+
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_107276245
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Aaah, klinkt leuk :D Jaloersmakend wel.

Doen ja :9 !
Ja is het stiekem ook wel ja. :@
Maar het past niet echt bij me tho, al die liefdadigheden. Ik voel me nu een omhooggeheven diva ofzo ben nog nooit 'verzorgd'.

quote:
11s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Lijkt 'ie op Jajong?
In de verste verte niet. :') :) :')

Alhoewel, lichaamsbouw wellicht. Of beter.

quote:
Jep, Molukkers! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Hihihi hahah hohoahohhaaiihaiah hoheohao hoe kom je er toch op?! _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja, is het eigenlijk ook wel. :') Echter alle 'harde' nonchalante badboy guys zijn ontrouwe faalhazen die alleen aan zichzelf denken, heb je niks aan.
pi_107276344
quote:

[..]

Hahahahahahahhaha.

Smooth operator.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:04:33 #202
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107276483
quote:
16s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]

Ja, is het eigenlijk ook wel. :') Echter alle 'harde' nonchalante badboy guys zijn ontrouwe faalhazen die alleen aan zichzelf denken, heb je niks aan.
Mmm. Ze hoeven niet meteen badboy guys te zijn.
Maar als je verliefd bent dan smelt je overal voor dat is waar :@ O+
pi_107276651
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

:') _O-

verder al die pseudo psychologische analyses van mensen die alleen op hebben gelezen :')

al gun ik iedereen om verliefd te zijn hoor :) zelf word ik t alleen veel te moelijk ;( En nu vind ik meisje btje leuk heeft ze vriend al 2 jaar :') maajra niet voor lang meer :D :D
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_107276677
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:04 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Mmm. Ze hoeven niet meteen badboy guys te zijn.
Maar als je verliefd bent dan smelt je overal voor dat is waar :@ O+
Nee maar zelf ben ik tot nu toe enkel op de foute gevallen. Nonchalant is sexy maar uiteindelijk heb ik er weinig aan gehad. Oppervlakkige gasten die teveel aan zichzelf denken. Beter zo'n jas-aanbied boy die je veel te zware unisex tas zou dragen wanneer je last van je schouders krijgt.
pi_107276696
quote:
11s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Lijkt 'ie op Jajong?
jajong :')!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_107276826
quote:
15s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

jajong :')!
Wat een kutjong is dat. Hij post altijd mooie shit in US maar als ik het wil lezen is het al verwijderd en heeft ie een note of ban in zijn broekzak.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:12:52 #207
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_107276903
quote:
16s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Nee maar zelf ben ik tot nu toe enkel op de foute gevallen. Nonchalant is sexy maar uiteindelijk heb ik er weinig aan gehad. Oppervlakkige gasten die teveel aan zichzelf denken. Beter zo'n jas-aanbied boy die je veel te zware unisex tas zou dragen.
Ja herkenbaar :') Nonchalant en onbereikbaar, super interessant allemaal dit dat maar je schiet er weinig mee op.
Pics van je nieuwe aanwinst.
pi_107277408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Ja herkenbaar :') Nonchalant en onbereikbaar, super interessant allemaal dit dat maar je schiet er weinig mee op.
Pics van je nieuwe aanwinst.
Daarom, beetje klaar met dat soort gasten. Teveel mimimimimimi. Geen pics van aanwinst op Fok!, dat kan nooit goed gaan but he is fine I tell you.
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:36:55 #209
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_107278120
quote:
16s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Daarom, beetje klaar met dat soort gasten. Teveel mimimimimimi. Geen pics van aanwinst op Fok!, dat kan nooit goed gaan but he is fine I tell you.
Niet aan FOK! denken als je dalijk met hem bezig bent. Doordat je dit nu gelezen hebt zal dat namelijk wel gebeuren, al is het voor maar 1 seconde. Veel plezier! :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_107278215
gefeliciteerd, ik moet de ware nog vinden ... alleen ik ben nu zo lang alleen dat ik bijna celibaat ben geworden !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')