zijn alleen maar van die altos die op hun 26e nog steeds met skeere spijkerbroek, skateschoenen en hoodie trui rondlopen die t dan beetje goed proberen te praten voor zichzelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dus een paar mooie schoenen, nette broek en een net shirt is direct homo en niet normaal. Als dit de gedachtegang is in Nederland vind ik het niet gek dat iedereen er hier als zwerver bijloopt.
Nee, doe ik ook. Maar zoals eerder gegeven voorbeelden niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dus een paar mooie schoenen, nette broek en een net shirt is direct homo en niet normaal. Als dit de gedachtegang is in Nederland vind ik het niet gek dat iedereen er hier als zwerver bijloopt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef RichardHammond het volgende:
Veel vrouwen kunnen het wel waarderen al je moeite doet voor mooie kleding. Maar dit is FOK! hè, alleen maar aparten wat dat betreft.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat wel goede klacht is trouwens ook nog de kledingwinkels voor mannen in nederland
90% dezelfde standaard shirt in dezelfde saaie kleuren
Dat is ook overdreven, dat is bij de Pitti Uomo, daar is het traditie.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook. Maar zoals eerder gegeven voorbeelden niet.
Eens eens eens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Wat wel goede klacht is trouwens ook nog de kledingwinkels voor mannen in nederland
90% dezelfde standaard shirt in dezelfde saaie kleuren
Maar tegenwoordig weet je niet meer of iemand echt arm is of gewoon zwerverkleding aanheeft omdat het de nieuwste mode is... Hipstersquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Is dat zo dat vrouwenkleding veel goedkoper is? Hangt er vanaf wat en vooral waar je koopt lijkt me?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En vrouwen hebben ook voordeel dat hun kleren over algemeen veel goedkoper zijn dus kunnen veel meer kopenBeetje mooie trui van normaal degelijk merk is zo al 80 euro voor mannen
En toch blijf ik t kopen
![]()
zwaar leven om mooi te zijn
Keiharde waarheid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dat zo dat vrouwenkleding veel goedkoper is? Hangt er vanaf wat en vooral waar je koopt lijkt me?
Nou ik houd best van een beetje vlees op de botten maar dat is toch echt een papzak. Een papzak met leuke verhoudingen weliswaar, maar nog steeds een papzak.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet weten wanneer iemand obesitas heeft.
tuurlijk heb je voor vrouwen ook wel dure kleding maar jullie hebben wel meer alternatieven voor goedkope kleding die nog steeds leuk is, wij veel minder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is dat zo dat vrouwenkleding veel goedkoper is? Hangt er vanaf wat en vooral waar je koopt lijkt me?
dit dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Keiharde waarheid.Beetje shirt gaat over de 100 euro of nog meer.
een papzak met verhoudingenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik houd best van een beetje vlees op de botten maar dat is toch echt een papzak. Een papzak met leuke verhoudingen weliswaar, maar nog steeds een papzak.
haha vind je echt een waswijfje in dit topic wel schattig hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En vrouwen hebben ook voordeel dat hun kleren over algemeen veel goedkoper zijn dus kunnen veel meer kopenBeetje mooie trui van normaal degelijk merk is zo al 80 euro voor mannen
En toch blijf ik t kopen
![]()
zwaar leven om mooi te zijn
waswijfjequote:Op donderdag 26 januari 2012 21:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha vind je echt een waswijfje in dit topic wel schattig hoor![]()
mij 2
Zo'n jongen die over alles en niets kan pratenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waswijfje?
Verder ben ik ook wel klein beetje metromaar ben van mezelf zo alpha dt ik mee wegkom en ben zo overtuigd van mn heteroseksualiteit dat ik daar schijt aan heb
Al vraag ik me af hoe erg je metro bent om alleen gewoon verzorgd over te willen komen als man
Ja ik praat soweiso hele dag aan een stuk door word zelf al af en toe beetje moe vanquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zo'n jongen die over alles en niets kan praten![]()
Haha is toch goed.zolang dat je er zelf maar geen probleem van maakt inderdaad
Ja verzorg is zeker goed maar niet té hehe
Ja hahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja ik praat soweiso hele dag aan een stuk door word zelf al af en toe beetje moe van![]()
Maar er zijn wel grenzen idd hoormaar zoals ik al zei gewoon normaal verzorgd vind ik eigenlijk wel normaal
euhhh, waar heb je het nou overquote:maar ik heb het over het gemiddelde, in de breedte genomen, als je steekproefsgewijs een voorbeeld neemt zegmaar
Fatsoenlijk bijlopen zou juist normaal moeten te zijn..quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
De definitie van er fatsoenlijk bijlopen rschilt alleen. Ik vind het leuk als een man zich verzorgt, maar niet als ie er enorm veel mee bezig isquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Fatsoenlijk bijlopen zou juist normaal moeten te zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |