Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Die gaat iedereen kopen, weet je zeker dat je wel met dat kuddegedrag geassocieerd wilt worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Luuk de Jong is schijnbaar ook IF!
Overall 82
Pace 73
Shot 82
Pas 77
Dri 80
Def 56
Hea 72
Ja 4 van de goals van Twente kwamen op het conto van Zoet...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou echtbelachelijk zijn als L. De Jong een IF krijgt. FC Twente speelde slecht, maakt 5 kut doelpunten tegen een tegenstander die zwaar onder de maat presteerde. Ook zitten er al 2 eredivisie spelers op de bank, lijkt me sterk dat er 3 in het totw zitten. Vooral omdat het een verschrikkelijk saaie week was in de eredivisie.
Zat trouwens even de ratio van mijn 4 spitsen te berekenen. Ligt erg dicht bij elkaar.
Ibra 394 in 295 = 1,34
Pato 226 in 174 = 1,3
Cissé 85 in 67 = 1,27
Miccoli 38 in 31 = 1,23
Jammer dat assists neit bijgehouden worden.
Niks beters te doen blijkbaartwitter:RomilyBroad twitterde op woensdag 25-01-2012 om 15:19:58Just done lunch with @KSIOlajidebt. Now, let's see how good he is at #FIFAStreet... reageer retweet
Nee, omdat jullie twee mij belachelijk maken omdat ik hem niet wilt proberen onder het mom van "als je hem niet probeert kun je er niet over oordelen".quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:09 schreef GuRBuH het volgende:
@DutchSL:
Omdat je een speler wel eens wil proberen waarvan iemand anders zegt dat ie goed is dan is dat meteen kuddegedrag?Iedereen die hier om tips/suggesties voor zijn team vraagt en de aanbevolen speler gebruikt is meteen een kuddedier?
Ik heb sowieso geen Eredivisie ploeg en als ik die wel zou hebben zou ik Toivonen of Wijnaldum ombouwen tot een ST.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die gaat iedereen kopen, weet je zeker dat je wel met dat kuddegedrag geassocieerd wilt worden?
Die ploeg + bank die gepost werd is gewoon fake. Het enige wat bekend is zijn de kaartjes die de PC mensen toevallig op de markt hebben gezien, waaronder de Jong en Rolando en Sessesnon dus (en Iniesta/Totti omdat ze op dat plaatje stonden).quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Zou echtbelachelijk zijn als L. De Jong een IF krijgt. FC Twente speelde slecht, maakt 5 kut doelpunten tegen een tegenstander die zwaar onder de maat presteerde. Ook zitten er al 2 eredivisie spelers op de bank, lijkt me sterk dat er 3 in het totw zitten. Vooral omdat het een verschrikkelijk saaie week was in de eredivisie.
EA kijkt alleen naar goalsquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:14 schreef Tobi-wan het volgende:
je maakt er een probleem van, ik zeg alleen dat je Sgrigna uit kan proberen omdat ík hem heel fijn vind. Jij kraakt hem bij voorbaat af omdat zijn stats je niet aanstaan, maar stats zeggen niet alles, en dat weet je.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie twee mij belachelijk maken omdat ik hem niet wilt proberen onder het mom van "als je hem niet probeert kun je er niet over oordelen".
Ik kan prima beoordelen dat TOTY Rooney een betere spits is dan Daniel van Buyten, daar hoef ik ze niet voor uit te proberen.
Je hebt best spelers die fijner spelen dan spelers met iets betere stats, maar dat zijn dan wel spelers met bepaalde specifieke kwaliteiten en die mis ik bij Sgrigna. Als hij nou bijvoorbeeld een hele goede long shot zou hebben als hidden stat en wat minder pace zo uhij tenminste wel iets bijzonders hebben.
Nu heeft hij een pace en dribbel als sterke punten, terwijl hij op die punten niet eens sterker is dan de alternatieven, laat staan op de andere punten. Ja, dan heb ik aan stats wel genoeg.
Het verschil tussen een super overhypte spits en een CB met 20 pace is wel even anders dan 2 spelers op ongeveer dezelfde positie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, omdat jullie twee mij belachelijk maken omdat ik hem niet wilt proberen onder het mom van "als je hem niet probeert kun je er niet over oordelen".
Ik kan prima beoordelen dat TOTY Rooney een betere spits is dan Daniel van Buyten, daar hoef ik ze niet voor uit te proberen.
IF?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:42 schreef el-blanchito het volgende:
WTF, m'n Elm is gewoon verkocht voor 11K
Nee, dan zou hij hier komen huilen.quote:
Welk probleem?quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je maakt er een probleem van, ik zeg alleen dat je Sgrigna uit kan proberen omdat ík hem heel fijn vind. Jij kraakt hem bij voorbaat af omdat zijn stats je niet aanstaan, maar stats zeggen niet alles, en dat weet je.
Dat was gewoon mijn persoonlijke mening en niet bedoeld om je suggestie af te kraken. Serie B heb ik gehad en dat was lame, en Serie A heb ik al eens gehad dus dan is het saai om ze weer te kopen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welk probleem?
Het begint met een post van mij waarin ik juist suggesties geef van spelers die je aan hem kunt linken, dat was een probleem schijnbaar want Italiaanse silvers en Serie silvers kregen eensmilie.
Vriend van me heeft 30 Wernblooms gekocht omdat ie denkt dat die vet duur gaat worden als zn transfer erdoor isquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:50 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nope, de gewone en daar heb ik er nog 6 van liggen
jij zei dat je het geweldige niet zag, ik zeg dat je kan uitproberen ondanks dat er betere spelers zijn qua stats.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Welk probleem?
Het begint met een post van mij waarin ik juist suggesties geef van spelers die je aan hem kunt linken, dat was een probleem schijnbaar want Italiaanse silvers en Serie silvers kregen eensmilie.
Ik wilde alleen maar helpen, daar schreef ik dan nog bij "Maar goed, ik zie het geweldige van die Sgrigna niet zo.". Ik kraakte niemand af, merkte alleen op dat ik het geweldige niet zie.
Jullie maken er vervolgens een probleem van. Ik moet hem zelf maar proberen, ik staar me blind op stats etc.
Whatever, ik heb al te veel energie in deze "discussie" gestoken. Veel plezier met je Sgrigna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |