Ik open dit omdat ik net een topic van iemand tegen kwam in B&H, die daar foto's van z'n katten had geplaatst. Flikker snel op naar het Waku Waku forum ofzo.
quote:URL?
Op woensdag 17 juli 2002 16:51 schreef DeStedebouwer het volgende:
Flikker snel op naar het Waku Waku forum ofzo.
quote:Zeikerd, waarschijnlijk kijken de meeste mensen liever naar leuke katten dan naar jouw paardenkop.
Ik open dit omdat ik net een topic van iemand tegen kwam in B&H, die daar foto's van z'n katten had geplaatst. Flikker snel op naar het Waku Waku forum ofzo.
quote:ik ook
Op woensdag 17 juli 2002 16:52 schreef maple-leaf het volgende:
[...] ik vin ze wel liev
Doe mij maar een grote hond die kun je tenminste nog wat leren, die achterlijke katten nie
zodra ze buiten komen zijn het idd klotebeesten. En omdat wij meer van vogeltjes houden, worden alle katten die het in hun hoofd halen om onze tuin te betreden vogelvrij verklaard (letterlijk en figuurlijk)
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 17-07-2002 20:36]
quote:Een goeie kat is een dooie kat...
Waarom zijn al die fokkers hier fan van katten? Ik vind het gewoon kut beesten die niks te leren valt, die irritant grommen als ze geaaid worden en die je niet eens normaal uit kan laten, nee ze schijten binnen in een bak!Ik open dit omdat ik net een topic van iemand tegen kwam in B&H, die daar foto's van z'n katten had geplaatst. Flikker snel op naar het Waku Waku forum ofzo.
en die $%#^%beesten schijten meer in mijn tuin dan bij de baas in de bak
P.
quote:OI!
*Dikke staart krijgt*
quote:En, kon ie ook al blaffen?
Op woensdag 17 juli 2002 16:57 schreef hotbeeb het volgende:
<------- zie plaatje, hotbeeb is gek van katten.. en een kat kan je ook wat leren hoor.. een van de mijne (inmiddels overleden) kon pootje geven, net als iedere gemiddelde hond kan.....
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 16:59 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
En, kon ie ook al blaffen?
Hij had wel het formaat van een flinke middenklasser hond.. ook goed???
Zal ik mijn hond in jouw tuin laten rondlopen...
Verder vindt Prof Katten lief net zoals alle dieren..
quote:omdat ze lief zijn plaatsen wij onze katjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |