abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108142580
Oei 0-2 ? That's gotta hurt. Rauss mit Wenger.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_108186190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 11:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hier even eerder geplaatste foto:
[ afbeelding ]
zou leuker zijn geweest als het een betere speler zou zijn, wat is die gast slecht
pi_108186424
quote:
13s.gif Op zondag 19 februari 2012 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Oei 0-2 ? That's gotta hurt. Rauss mit Wenger.
Iedereen blijft wel roepen weg met Wenger, ook die waterkneus uit eindhoven. Maar wat een hoop niet snappen is dat Wenger tot nu toe niet echt de financiele steun krijgt. Ze laten hem niet de salarissen geven die een liverpool chelsea man city man united ETC wel geven. Dan is het vrij moeilijk om sterren te kopen of te houden. Ja hij kan spelers laten groeien, maar moet je wel een goede basis hebben(goede spelers sterren etc). Ze zijn de balans gewoon kwijt, en als ze kampioen willen worden zullen ze toch het geld een beetje moeten laten rollen.
  maandag 20 februari 2012 @ 14:42:57 #180
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108186661
quote:
Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien, dus bedankt voor de beelden :)

Volgens goal.com speelde hij een goede wedstrijd, maar als ik de beelden zie dan zie ik dat hij nog veel beter kan. Paar verkeerde passes en beslissingen af en toe, maar de kwaliteit druipt er natuurlijk al wel vanaf. :) Heerlijke speler.
  maandag 20 februari 2012 @ 14:51:20 #181
131800 Tarado
cap de fusca
pi_108187027
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef OreO het volgende:

[..]

Iedereen blijft wel roepen weg met Wenger, ook die waterkneus uit eindhoven. Maar wat een hoop niet snappen is dat Wenger tot nu toe niet echt de financiele steun krijgt. Ze laten hem niet de salarissen geven die een liverpool chelsea man city man united ETC wel geven. Dan is het vrij moeilijk om sterren te kopen of te houden. Ja hij kan spelers laten groeien, maar moet je wel een goede basis hebben(goede spelers sterren etc). Ze zijn de balans gewoon kwijt, en als ze kampioen willen worden zullen ze toch het geld een beetje moeten laten rollen.
Ben ik gedeeltelijk met je eens, dat beleid voert Arsenal natuurlijk al jaren en Wenger koopt daarom liever hele jonge spelers die hij kan vormen, eigenlijk waren zijn paniek aankopen van afgelopen zomer daar een uitzondering op en die uitzondering pakt dus niet goed uit want hij heeft middelmaat gekocht
  maandag 20 februari 2012 @ 15:01:29 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108187465
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ben ik gedeeltelijk met je eens, dat beleid voert Arsenal natuurlijk al jaren en Wenger koopt daarom liever hele jonge spelers die hij kan vormen, eigenlijk waren zijn paniek aankopen van afgelopen zomer daar een uitzondering op en die uitzondering pakt dus niet goed uit want hij heeft middelmaat gekocht
Volgens mij heeft Wenger daarvoor ook al wel een aantal keren 'namen' gekocht, maar pakte dat nooit goed uit. Reyes bijvoorbeeld.

Zijn aankoopbeleid is grotendeels dramatisch, maar ik vind hem voornamelijk tactisch gewoon te zwak. Dat blijft een terugkerend iets.

Ik zeg niet dat hij weg moet (al denk ik dat er echt wel betere managers te vinden zullen zijn), want hij is zeker niet als enige verantwoordelijk, en heeft ook veel pech de laatste seizoenen met belangrijke spelers die blessures krijgen en grote spelers die op het laatste moment vertrokken/verkocht werden (al had hij beter moeten inspelen op dat laatste), maar hij zal straks toch echt wel gewoon het seizoen moeten beginnen met een PL-waardig elftal dat top 3-4 kan eindigen. En dan doel ik dus op een echt goede verdedigende middenvelders, wat leiders in het veld, en het eruit gooien van spelers die al veels te lang mogen laten zien dat ze niet goed genoeg zijn (Arshavin).
  maandag 20 februari 2012 @ 15:09:59 #183
131800 Tarado
cap de fusca
pi_108187844
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Wenger daarvoor ook al wel een aantal keren 'namen' gekocht, maar pakte dat nooit goed uit. Reyes bijvoorbeeld.

Zijn aankoopbeleid is grotendeels dramatisch, maar ik vind hem voornamelijk tactisch gewoon te zwak. Dat blijft een terugkerend iets.

Ik zeg niet dat hij weg moet (al denk ik dat er echt wel betere managers te vinden zullen zijn), want hij is zeker niet als enige verantwoordelijk, en heeft ook veel pech de laatste seizoenen met belangrijke spelers die blessures krijgen en grote spelers die op het laatste moment vertrokken/verkocht werden (al had hij beter moeten inspelen op dat laatste), maar hij zal straks toch echt wel gewoon het seizoen moeten beginnen met een PL-waardig elftal dat top 3-4 kan eindigen. En dan doel ik dus op een echt goede verdedigende middenvelders, wat leiders in het veld, en het eruit gooien van spelers die al veels te lang mogen laten zien dat ze niet goed genoeg zijn (Arshavin).
Toen Reyes bij Arsenal kwam was het team toch echt wel van een hoger niveau, die zou nu een aanwinst zijn
pi_108216416
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien, dus bedankt voor de beelden :)

Volgens goal.com speelde hij een goede wedstrijd, maar als ik de beelden zie dan zie ik dat hij nog veel beter kan. Paar verkeerde passes en beslissingen af en toe, maar de kwaliteit druipt er natuurlijk al wel vanaf. :) Heerlijke speler.
Zelf ook niet gezien, maar prima goal hoor. Ik snap ook best dat je het een goede speler vind, hoor. Soms is het alleen een beetje overtrokken naar mijn idee. :P

Overigens heb ik meerdere keren gelezen dat Wellington Silva qua talent beter is dan Ryo. Helaas heeft eerstgenoemde nog niet echt geluk gehad qua speeltijd, alhoewel dat de laatste tijd een stuk beter gaat en ook zijn eerste goal al gescoord heeft.
pi_108216447
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:37 schreef OreO het volgende:

[..]

Wenger zegt zelf: "We don't buy superstars, we make them."

Denk zelf ook niet dat als hij wel hogere salarissen kan geven, dat hij dat zo 1,2,3 doet. Hij zal toch voor de beste bang for buck blijven gaan.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:05:41 #186
131800 Tarado
cap de fusca
pi_108216897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Denk zelf ook niet dat als hij wel hogere salarissen kan geven, dat hij dat zo 1,2,3 doet. Hij zal toch voor de beste bang for buck blijven gaan.
Ja hij kan dat wel zeggen maar dan moet je wel jonge toptalenten kopen en de Arteta's van deze wereld, daar valt geen superstar van te maken
pi_108217496
Of de Parks... waarom heeft hij hem eigenlijk gekocht als hij ten eerste schijnbaar niet goed genoeg is (als Chamakh zelfs nog voor hem in de selectie staat...) en ten tweede over 2 jaar weer terug naar Korea moest?

Wat is jullie verwachting voor de derby tegen Tottenham zondag? Zij schijnen ook een aantal blessures te hebben, maar ik ben pak voor een flink pak slaag :P
all your heroes are whores
pi_108217988
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja hij kan dat wel zeggen maar dan moet je wel jonge toptalenten kopen en de Arteta's van deze wereld, daar valt geen superstar van te maken
Ik vertel slechts zijn standpunt ;).
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:28 schreef sylvietjoo het volgende:
Of de Parks... waarom heeft hij hem eigenlijk gekocht als hij ten eerste schijnbaar niet goed genoeg is (als Chamakh zelfs nog voor hem in de selectie staat...) en ten tweede over 2 jaar weer terug naar Korea moest?

Wat is jullie verwachting voor de derby tegen Tottenham zondag? Zij schijnen ook een aantal blessures te hebben, maar ik ben pak voor een flink pak slaag :P
Park is gekocht omdat Campbell tegen verwachting in geen werkvergunning heeft gekregen. Een stop-gap dus.
En ja, grote kans dat we gaan verliezen tegen spurs. Wordt een zware periode. Tottenham, Liverpool en Milan na elkaar.
pi_108221273
hoorde dat hiddink arshavin wil halen. dat moet wel wat opleveren.!
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_108221396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook nog wil zeggen, but once they are a superstar we want to keep them. And dat is niet echt gelukt.... Hij moet toch echt wat sterren halen, ook om robin blij te maken. Dus het is niet echt de tijd voor bang for buck. Hoewel zijn kitty niet echt groot is
pi_108221471
Arsenal heeft zo'n 50m pond cash wat uit gegeven kan worden. Ze zijn hier een beetje voorzichtig mee, door de mogelijke afwezigheid van champions-league gelden volgend seizoen.

Ryo Miyaichi is opgeroepen voor de wk-kwalificatiewedstrijd Japan vs. Oezbekistan.
pi_108221550
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
Arsenal heeft zo'n 50m pond cash wat uit gegeven kan worden. Ze zijn hier een beetje voorzichtig mee, door de mogelijke afwezigheid van champions-league gelden volgend seizoen.

Ryo Miyaichi is opgeroepen voor de wk-kwalificatiewedstrijd Japan vs. Oezbekistan.
Ja dat is niet veel, ook als je wages mee gaat rekenen.
pi_108221584
Het is toch heel wat meer dan wat er de afgelopen jaren is uitgegeven.
Tel daar bij de verkopen van hoogstwaarschijnlijk Arshavin (hoog salaris), Chamakh, Denilson, Mannone, Squillaci.
Daarnaast zal Almunia nog transfervrij vertrekken.
pi_108232424
Nog een foto van het "nieuwe" shirt. Lelijker dan lelijk :r

all your heroes are whores
pi_108232746
Rood wit blauwe mauwtjes om vPersie over te halen om bij te tekenen?
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:41:02 #196
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_108233020
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:31 schreef daftme het volgende:
Rood wit blauwe mauwtjes om vPersie over te halen om bij te tekenen?
Is ook om nieuwe Fransen te lokken. :{w

w/
Look behind you! It's your ass!
pi_108234219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:21 schreef sylvietjoo het volgende:

[ afbeelding ]
...wtf
pi_108234649
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:21 schreef sylvietjoo het volgende:

[ afbeelding ]
:N
pi_108308704
Moet dat blauw niet zwart zijn?
pi_108308995
Dan lopen ze met een Iraakse vlag op de mouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')