SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat wou ik zeggen. Tenzij stoma het voor een keer met je eens is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wist ik eerlijk gezegd niet, maar verandert verder niets aan mijn verhaal.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wist ik eerlijk gezegd niet, maar verandert verder niets aan mijn verhaal.Waar slaat dat op?quote:Op
woensdag 25 januari 2012 01:50 schreef Kutstudent het volgende:
Tenzij stoma het voor een keer met je eens is.![]()
nou.....Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
the fuck ik zit al in de trein...quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:13 schreef Pixell het volgende:
Lekker bammetje met chocopasta en dan slapen!![]()
Mw2SC uses hoe gaat het!quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:41 schreef Michhas het volgende:
A wild Mw2SC appears!
Michhas used goedemorgen!
It's super effective!![]()
Goed, ik zat er 2 jaar naast maar hier de voorspellingen voor 2015: http://www.isuppli.com/Mo(...)a-and-Microsoft.aspx
Ik kon het me ook niet voorstellen maar dit zijn geen koekenbakkers.
Zoals ik zei...Apple is op zijn retour.![]()
Yo boysssssss, nog een dag helemaal niks doen. Vakantie is fijn
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Die voorspellingenquote:Op woensdag 25 januari 2012 08:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Goed, ik zat er 2 jaar naast maar hier de voorspellingen voor 2015: http://www.isuppli.com/Mo(...)a-and-Microsoft.aspx
Ik kon het me ook niet voorstellen maar dit zijn geen koekenbakkers.
Zoals ik zei...Apple is op zijn retour.![]()
Sorry maar dat slaat echt nergens op. Die groei die daar geschat wordt (van 2% naar 9% naar 15%) is echt _echt_ belachelijk in de huidige markt. Android wordt gigantisch (RIM (bedrijf achter BlackBerry) is nu ook overgestapt op Android). Verder doet iOS het gewoon goed op zijn dedicated devices.
Ik heb me laten vertellen dat Windows Phone een prima OS is, en dat het markt zal winnen wil ik ook wel geloven (MS kan alles forceren lijkt het), maar het 'gegeven' dat ze binnen nu en 3 jaar naast Apple staat op de mobiele markt is echt belachelijk imo.
Tot zover de inhoudelijke prietpraat, tijd voor lunch + bf3
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 11:55:21 ]![]()
Jesus, wat een idiotenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:54 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb vandaag om 8.45 uur en 18.45 uur college. Roostermakers![]()
![]()
Warriorquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:58 schreef Michhas het volgende:
Iemand nog een goede film die hij zou aanraden?I am the Milkman! My milk is delicious!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |