abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107202030

Stand per 22-01-2012

lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:15:27 #2
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_107202063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef TheFatLady het volgende:

[..]

Geen woorden in mijn mond leggen.
Jij trekt wederom op basis van een verkeerde aanname een verkeerde conclusie, jammer hoor.
Wat lul je dan slap? :')

Alsof er buiten de vaste Barca-fappers hier ook maar in iemand is die jou wel serieus neemt.. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef J2T het volgende:

[..]

True. Maar als je kijkt naar de clubs die over zijn gebleven in de CL, dan zie ik niet zo 1,2,3 een club die zou kunnen stunten tegen deze twee. City misschien, maar die speelt EL.
D'r waren er denk ik ook niet veel die dachten dat Inter dat zou kunnen twee jaar geleden. Barcelona is sterk maar is echt niet onverslaanbaar, kijk alleen als naar de ontmoetingen met Milan dit jaar waarin ze gelijk speelden en onterecht wonnen. Real en Barcelona zijn momenteel de twee beste ploegen van de wereld, met afstand maar het blijft voetbal dus er kan echt van alles gebeuren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef kilozout het volgende:

[..]

Real maakt gerust een kans, maar als ze een sterke grote ploeg tegen komen kan het wel eens lastig worden. Real heeft zich nog niet echt bewezen tegenover een echte grote ploeg de laatste tijd.

Hier kwam je vorige keer ook al mee.. Maar waar baseer je dat op?
quote:

[..]

Ik ben van mening dat Barcelona een grotere kans maakt, dit omdat ze onder druk kunnen presteren en hunzelf helemaal niet overschatten.
.
Real kan dat anders ook prima. Staan niet voor niks bovenaan met een aardige voorsprong. :)
quote:

[..]

Laat wel duidelijk zijn dat ik helemaal niet een Barca fanboy ben, ik waardeer gewoon het voetbal wat ze spelen en wil elk moment daarvan mee pakken, het is uniek wat ze doen, geen 1 ploeg doet het na en daarom waardeer ik het misschien meer.

Real is ook geweldig om na te kijken, kijk ook vrijwel alles van Real.
Prima, ieder z'n ding. Ik vind het voetbal van Barcelona dan weer niet om aan te gluren. :) Waarom zijn ze in hemelsnaam uniek? Omdat ze eindeloos de bal achterin rond spelen? :') Ze zijn goed dat zal ik niet ontkennen, maar zo bijzonder is het allemaal niet als je het mij vraagt..
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef J2T het volgende:
@ Inzanity. Ik zou het ook leuk vinden als een andere club dit jaar de CL zou pakken. Barca heeft wel genoeg prijzen gewonnen de afgelopen jaren.
Ik ook. Maar dan met name omdat ik het ze absoluut niet gun. Met hun verschrikkelijke voetbal en constante wangedrag. Dan toch echt liever Real :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:15:40 #3
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_107202074
Die TT _O- _O- _O-
pi_107202099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:15 schreef inZanity het volgende:
Die TT _O- _O- _O-
Als je maar hapt
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_107202110
quote:
Die TT _O- _O- _O-
Geen Barca / Real discussie aub :)
★★★
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:17:45 #6
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_107202164
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Geen Barca / Real discussie aub :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:37:23 #7
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107202893
Barcelona en Real Madrid zijn pauper. Kopen al hun succes bij elkaar. Totaal geen cultuur of filosofie.
AFC AJAX
  dinsdag 24 januari 2012 @ 23:49:12 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107203249
quote:

D'r waren er denk ik ook niet veel die dachten dat Inter dat zou kunnen twee jaar geleden. Barcelona is sterk maar is echt niet onverslaanbaar, kijk alleen als naar de ontmoetingen met Milan dit jaar waarin ze gelijk speelden en onterecht wonnen. Real en Barcelona zijn momenteel de twee beste ploegen van de wereld, met afstand maar het blijft voetbal dus er kan echt van alles gebeuren.

Zoals je weet ben ik het bijna nooit met je eens maar Real heeft zeker een kans om de CL te winnen, blijven met Barcelona ook daar de favorieten lijkt me, als ze elkaar gaan tegenkomen gaat het moeilijk worden voor Real dat wel.
pi_107203283
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:37 schreef msnk het volgende:
Barcelona en Real Madrid zijn pauper. Kopen al hun succes bij elkaar. Totaal geen cultuur of filosofie.
Maarja, wie niet tegenwoordig
pi_107211887
quote:
:')
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_107211961
quote:
Als Barcelona geen cultuur of filosofie heeft, wie heeft het dan wel? Niemand.
★★★
pi_107212007
Zelfs de grootste Barca-hater, Mourinho zegt het:

"De filosofie van Barça heeft me meer beïnvloed dan welke andere coach dan ook, het is een club met een unieke cultuur. Het waren vier vitale jaren, waarin ik de concepten heb gevormd die ik tegenwoordig in de praktijk breng als coach."
★★★
pi_107213025
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs de grootste Barca-hater, Mourinho zegt het:

"De filosofie van Barça heeft me meer beïnvloed dan welke andere coach dan ook, het is een club met een unieke cultuur. Het waren vier vitale jaren, waarin ik de concepten heb gevormd die ik tegenwoordig in de praktijk breng als coach."
Hij bedoelde Ajax te zeggen, maar hij moest goodwill kweken.
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:09:28 #14
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_107213221
quote:

[..]

Wat lul je dan slap? :')

Alsof er buiten de vaste Barca-fappers hier ook maar in iemand is die jou wel serieus neemt.. :')
Slap gelul ?
Wat ik wederom aangeef is dat je geen dingen moet gaan verzinnen die ik niet heb geschreven.
Dan trek je de verkeerde conclusies op basis van verkeerde aannames en nemen mensen je inderdaad niet meer serieus.

Ik ben er bij jou nog steeds niet uit of je problemen hebt met begrijpend lezen, gefrustreerd bent of geestelijk beperkt, maar ik hou het voorlopig op een combinatie van deze.
Dat baseer ik niet alleen op jouw belachelijke inhoudsloze reacties op mij, maar ook op je reacties op andere (ook neutrale) users hier op het forum.

Dat gezegd hebbende ben ik dus (nog steeds) van mening dat Barca een grotere kans heeft dan Real Madrid om La Liga te winnen. Nog 19 wedstrijden en bij Real was bv. vorig seizoen de 2e seizoenshelft niet de beste, bovendien moeten ze ook nog naar Camp Nou.
V.w.b. de CL dicht ik ze ongeveer dezelfde kansen toe als Barca, beiden hebben grote kans om deze te winnen. Er spelen echter nog wat andere clubs mee en in de knock-out fase is er veel mogelijk.
Zelfs in de Copa Del Rey vanavond heeft Real Madrid nog kans, maar dan moet Barca een complete off-day hebben en zal het flink mee moeten zitten met de hoofdstedelingen. Ik zie dat zomaar niet gebeuren.
Ziedaar, mening + argument, zo moeilijk is dat niet. :P
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 12:10:44 #15
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107213267
quote:
Kut josti :')

Mino
Puyol
Fontàs
Xavi
Iniesta
Busquets
Alcàntara
Messi
Pedro

Allemaal eigen jeugd, en, met uitzondering van Mino, wekelijks in de basis bij het eerste.
Sterker nog, Iniesta/Xavi/Messi/Busquets & Puyol zijn gewoon dragende spelers van dit wonderteam.

Dus de volgende keer dat je beweert dat Barca haar succes bij elkaar koopt, think again :*
Als er 1 ploeg is die haar successen bij elkaar koopt zijn het die gladjakkers uit Madrid wel.

Uit eigen jeugd komen daar alleen maar Casillas/Granero & Adán. Waarvan alleen de eerste 2 genoemde een basisplaats hebben. Granero niet eens altijd.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_107213312
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Kut josti :')

Mino
Puyol
Fontàs
Xavi
Iniesta
Busquets
Alcàntara
Messi
Pedro

Allemaal eigen jeugd, en, met uitzondering van Mino, wekelijks in de basis bij het eerste.
Sterker nog, Iniesta/Xavi/Messi/Busquets & Puyol zijn gewoon dragende spelers van dit wonderteam.

Dus de volgende keer dat je beweert dat Barca haar succes bij elkaar koopt, think again :*
Als er 1 ploeg is die haar successen bij elkaar koopt zijn het die gladjakkers uit Madrid wel.

Uit eigen jeugd komen daar alleen maar Casillas/Granero & Adán. Waarvan alleen de eerste 2 genoemde een basisplaats hebben. Granero niet eens altijd.
En dan toch leningen moeten afsluiten om de salarissen te kunnen betalen.
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 12:13:46 #17
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107213377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

En dan toch leningen moeten afsluiten om de salarissen te kunnen betalen.
Bij Barça verkopen ze iig de grond niet voor 350 miljoen om de schuld af te lossen, om vervolgens 3 jaar later weer exact met dezelfde schuld te zitten, alleen dit keer zonder grond :')
4045
onlogisch
pi_107213416
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bij Barça verkopen ze iig de grond niet voor 350 miljoen om de schuld af te lossen, om vervolgens 3 jaar later weer exact met dezelfde schuld te zitten, alleen dit keer zonder grond :')
Ik ben geen Madrid fan overigens. Ik stel alleen dat Barcelona ook alles met geld voor elkaar heeft gekregen en niet met een sterke visie.
pi_107213450
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ben geen Madrid fan overigens. Ik stel alleen dat Barcelona ook alles met geld voor elkaar heeft gekregen en niet met een sterke visie.
Geld en een sterke visie. Dat is het verschil met Real. Die hebben alleen maar geld.
★★★
pi_107213543
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Geld en een sterke visie. Dat is het verschil met Real. Die hebben alleen maar geld.
Geen idee, ze hebben momenteel gewoon een gouden generatie + de plekken waar het nodig was voor honderdenmiljoenen versterkt, maar zonder geld was dit nooit bij elkaar gehouden. Als ze zich niet zo diep in de schulden hadden gestoken had het wel na 1 CL overwinning opgehouden.
pi_107213573
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Geen idee, ze hebben momenteel gewoon een gouden generatie + de plekken waar het nodig is voor honderdenmiljoenen versterken heeft ook wel een . Maar zonder geld was dit nooit bij elkaar gehouden. Als ze zich niet zo diep in de schulden hadden gestoken had het wel na 1 CL overwinning opgehouden.
Komende generatie nog niet gezien? Die spelen ook al geweldig tikki takki voetbal.

Tuurlijk, zonder geld kan je tegenwoordig niks. Dus kan je niet kwalijk nemen.
★★★
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:20:24 #22
343772 TheFatLady
It ain't over till.......
pi_107213597
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dit dus.

Maar waarom deze Real/Barca discussie ?
Beide zijn mooie clubs. Het gaat toch om het voetbal, laten we het daar over hebben ?
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 12:20:47 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107213617
quote:

[..]

Komende generatie nog niet gezien? Die spelen ook al geweldig tikki takki voetbal.

Dat dus. Die broer van Thiago, da's een eckte baas. Ventje is momenteel al de relevatie van barça B.
4045
onlogisch
pi_107213627
quote:

[..]

Ik neem helemaal niks kwalijk, maar zodra mensen gaan beweren dat Real Madrid het kwaad is en Barcelona een geweldig beleid voert kom ik in opstand. Overigens heeft de nieuwe generatie inderdaad weer genoeg talent, maar zonder de sturing van een Xavi moet ik nog maar zien of ze het nog lang zullen volhouden. Er hoeft maar 1 rampzalig seizoen tussen te zitten en spelers zijn ineens niet meer zo loyaal aan een club als gedacht werd.
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 12:24:31 #25
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107213733
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik neem helemaal niks kwalijk, maar zodra mensen gaan beweren dat Real Madrid het kwaad is en Barcelona een geweldig beleid voert kom ik in opstand. Overigens heeft de nieuwe generatie inderdaad weer genoeg talent, maar zonder de sturing van een Xavi moet ik nog maar zien of ze het nog lang zullen volhouden. Er hoeft maar 1 rampzalig seizoen tussen te zitten en spelers zijn ineens niet meer zo loyaal aan een club als gedacht werd.
Fabregas is de natuurlijke opvolger van Xavi. Dus dat zit de komende jaren sowieso wel goed. En Xavi kan nog wel 2 jaar mee op dit niveau. + Baas Iniesta is ook pas 27.

Sowieso zullen jongens die uit de jeugdopleiding komen niet zo snel vertrekken. Messi/Iniesta/Xavi, die maken hun carriere gewoon af bij Barca, die zie ik nooit ergens anders voetballen.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')