Ja, omdat crime-rates en educational-rates anders donkerrood kleuren.quote:
je kan ze ook goedkoper instellen... dat ze niet voor de 100% werken zodat het geld scheelt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, omdat crime-rates en educational-rates anders donkerrood kleuren.
Verkoop je ook diensten zoals afvalverwerking? Daar kun je ook leuk mee verdienen namelijk. Anders inderdaad lager zetten, dan is het goedkoper.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, omdat crime-rates en educational-rates anders donkerrood kleuren.
Nopes dat niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Verkoop je ook diensten zoals afvalverwerking? Daar kun je ook leuk mee verdienen namelijk. Anders inderdaad lager zetten, dan is het goedkoper.
Je krijgt aanbiedingen om op bepaalde contracten in te gaan. Die kunnen lucratief zijn waardoor je lekker kunt verdienen. Zijn vaak wel dingen waar inwoners van je stad minder blij mee zijn zoals een gevangenis of een afvalstortplaats.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nopes dat niet.
Kun je dat gewoon doen door in menu er op te klikken?
ja precies ff cheats gebruiken en alle gebouwen bouwen in een industrie waar je geld voor krijgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je krijgt aanbiedingen om op bepaalde contracten in te gaan. Die kunnen lucratief zijn waardoor je lekker kunt verdienen. Zijn vaak wel dingen waar inwoners van je stad minder blij mee zijn zoals een gevangenis of een afvalstortplaats.
Ik stopte ze altijd aan de rand van een industriegebied.
of allebei een stad bouwen naast elkaar en dan wie bijv. wie het snel aantal inwoners haalt... of meeste geld verdient, beste waardering enzquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef Frutsel het volgende:
ik wil zon spel als dit en dan multiplayer en dat ik dan tornado's op stokstaarts stad kan afvuren enzo
echt? aightquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef Frutsel het volgende:
De allereerste simcity had een multiplayer feature...dat je kon bouwen op dezelfde kaart
Je zult versteld staan wat de network addon mod(NAM) te bieden heeft. Zo zijn er ook mods die de luchtvervuiling reduceren. Heb het spel jaren gespeeld en met al die mods is het spel echt grenzenloos. Had laatst iets leuks gevonden om van je afval af te komen, een gebouwtje dat je aan de rand van de map zet die het afval van je stad buiten de map kiept.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:11 schreef Tijntje83 het volgende:
Rotondes? Dat is eigenlijk wel interessant.Misschien installeer in het binnenkort nog wel eens.
Je hebt ook cheats voor schone industrie... of je bouwt vele parken in de industriegebied zonder cheats en bouwt alleen medium industrie... krijg je ook schone gebieden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:20 schreef samNL09 het volgende:
[..]
Je zult versteld staan wat de network addon mod(NAM) te bieden heeft. Zo zijn er ook mods die de luchtvervuiling reduceren. Heb het spel jaren gespeeld en met al die mods is het spel echt grenzenloos. Had laatst iets leuks gevonden om van je afval af te komen, een gebouwtje dat je aan de rand van de map zet die het afval van je stad buiten de map kiept.
klopt. zonder cheats moet je echt overdereven veel parken en bomen plaatsen om de mooiste gebouwen uit de grond te laten stampen. Ik zie het trouwens niet echt als cheats maar meer als uitbreidingen van het spel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je hebt ook cheats voor schone industrie... of je bouwt vele parken in de industriegebied zonder cheats en bouwt alleen medium industrie... krijg je ook schone gebieden.
Veel te weinig vakjes met bedrijven en huizen terrein... steeds 1 hokje dat aansluit op de weg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:08 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat evengoed weer kut:
[ afbeelding ]
Krijg ook steeds waarschuwingen dat er teveel wegen zijn en te weinig straten oid?En dat er te weinig water zou zijn, terwijl die 2 watertorens + een bescheiden waterleidingnet toch zouden moeten zorgen voor genoeg water voor mijn bescheiden stadje.
[ afbeelding ]
Ok, grotere vlakken dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Veel te weinig vakjes met bedrijven en huizen terrein... steeds 1 hokje dat aansluit op de weg.
Je moet grotere gebieden aanwijzen met minder wegen.
neejoh is meer dan genoeg... wanneer je pas melding krijgt dat sims buiten boord vallen ofzo... dan heb je te weinig, zie je vanzelf ook wanneer je niet meer dat blauwe ziet onder de grond.quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok, grotere vlakken dus. En wat is die waarschuwing: "Wegen overheersen, straten komen in het gedrang"
En die waterleiding? Moet je meteen beginnen met een grotere (lees duurder) station voor waterverdeling?
Dat zit vol met gebouwen die je dan eerst toch appart zal moeten gaan downloadenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom lukt het mij nooit om een fatsoenlijke en vooral rendabele stad te bouwen. Eindig altijd met dikke verliezen, een stad waar alleen maar files staan en ontevreden mensen en vervuiling overal.
Minder fabrieken bouwen of deze afzonderen kan helpen, maar buiten de sandbox mode lukt het echt niets iets moois neer te zetten dat blijft.
Ik wil dit:
Ga k dat morgen even proberenquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neejoh is meer dan genoeg... wanneer je pas melding krijgt dat sims buiten boord vallen ofzo... dan heb je te weinig, zie je vanzelf ook wanneer je niet meer dat blauwe ziet onder de grond.
Nu is alles blauw rond de leidingen.. dus is er genoeg water.
Nouja wegen overheersen.. je hebt teveel wegen en te weinig gebieden toegewezen voor woningen.
Je plaatjes doen het nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:51 schreef samNL09 het volgende:
dit is een stad waar ik op het moment mee bezig ben.
http://imageshack.us/photo/my-images/819/samcity29jan11013275014.png/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/193/samcity22jan11013275014.png/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/259/samcity12feb11013275015.png/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/844/samcity8feb110132750151.png/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/845/samcity5jun110132750198.png/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/100/samcity4feb110132750149.png/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/263/samcity3jun110132750196.png/ (copy/paste deze link)
deze stad is wel gebouwd met behulp van mods. zoals de sunken highways en de network addon mod(NAM) etc.
Gaat het om deze mod? http://www.simtropolis.co(...)don-mod-for-windows/quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:58 schreef samNL09 het volgende:
o ja. Download de network addon mod van simtropolis.com dit zorgt ervoor dat je minder files krijgt en een zeer groot aanbod op nieuwe wegen(ook rotondes).
zucht.quote:
jazeker. dat is de mod.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Gaat het om deze mod? http://www.simtropolis.co(...)don-mod-for-windows/
ja klopt voor bijna alles heb je rushhour nodig. eventjes downloaden. op de piratenbaai staat hij vast wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:21 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik zie trouwens dat je Rush Hour nodig hebt, die heb ik niet.
Je kan geen Imageshack gebruiken, dan worden ze op FOK! niet weergegeven. Tinypic of zo werkt beter.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:19 schreef samNL09 het volgende:
[..]
zucht.
Ik ben ook vrij nieuw op dit forum. Heb het uploaden van afbeeldingen niet echt onder de knie. kan iemand me dat even snel uitleggen? Er wordt gevraagd naar een URL bij het uploaden dus ik dacht ik doe het zo even. maar dat is dus geen succes.
ben al aantal weken bezig. heb ook eerst het hele vervoersnetwerk uitgewerkt met pen en papier. ik zal even kijken op tinypicquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan geen Imageshack gebruiken, dan worden ze op FOK! niet weergegeven. Tinypic of zo werkt beter.
Overigens kan ik wel e.e.a. zien door de link te kopiëren in mijn browserHoelang ben je al bezig met je stad?
Mooi gedaan manquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef samNL09 het volgende:
[..]
ben al aantal weken bezig. heb ook eerst het hele vervoersnetwerk uitgewerkt met pen en papier. ik zal even kijken op tinypic
Je hebt de verkeerde kader gepakt. Je moet de 2e hebben met de [img] tags en dat hier gewoon plakken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:37 schreef samNL09 het volgende:
waarom werkt het niet? ik heb de URL in dat kadertje geplakt en nu krijg ik dit. de foto's die ik geupload heb op tinypic kan ik ook niet meer terugvinden.
nee die stopt daar gewoon. maar het is wel mogelijk om tunnels onder water te maken. alleen heb je daar geloof ik wel een mod voor nodig. Er wordt standaart altijd een brug gebouwd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:46 schreef Tijntje83 het volgende:
Ziet er vrij indrukwekkend uit. BTW, op de laatste plaatje, loopt die weg in het midden een tunnel in of wat?(Te lang niet meer gespeeld dus weet niet meer of het mogelijk is om een tunnel onder het water door te lopen) Ik zie het niet zo goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |