SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
jmr jmr jmrquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja stom dat ik dat niet gedaan heb, had achteraf echt spijt
Ja ze moest ook gewoon huilen omdat haar keel pijn deedquote:
Amsterdammer en hij is dood gegaan in een gracht?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat wel beetje grappig
[..]
Iets met een fiets en een gracht en dood.
Groepje kwajongens waren fietsen in de gracht aan het gooien ofzo en hij zei er iets van. Vonden die jongens niet leuk. Doodgemaakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdammer en hij is dood gegaan in een gracht?
Nee, was in Leeuwardenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdammer en hij is dood gegaan in een gracht?
Neem een goede eetlepel, het is serieus echt zowat onmogelijkquote:
succesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:19 schreef Henkie94 het volgende:
Ik zal er eens een paar bekijken voor de hoeveelheid.
kom niet hatenquote:
als het vochtig is kwak ik het ook zo naar binnen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
ik had mijn chick wel iets te veel gegeven denk ik
En je moet het in 1x keer achterover gooien
Chick probeerde het bij een huisgenoot vandaag en die liet van alles toe, gozer heeft het in zijn mond gedaan, het is vochtig geworden en kon het gewoon naar binnen kwakken
Nu moet mijn chick hem 50euro geven
Ja maar je moet het dus in 1x naar binnen gooien en proberen te slikken, dat is serieus onmogelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
als het vochtig is kwak ik het ook zo naar binnen hoor
vochtig, kwak oioioiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:22 schreef Beach het volgende:
[..]
als het vochtig is kwak ik het ook zo naar binnen hoor
Je snapte mn grap niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar je moet het dus in 1x naar binnen gooien en proberen te slikken, dat is serieus onmogelijk
Owned.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
ik had mijn chick wel iets te veel gegeven denk ik
En je moet het in 1x keer achterover gooien
Chick probeerde het bij een huisgenoot vandaag en die liet van alles toe, gozer heeft het in zijn mond gedaan, het is vochtig geworden en kon het gewoon naar binnen kwakken
Nu moet mijn chick hem 50euro geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |