Valt mee. 110 kg bij 2 meter ofzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoe dik moet jij wel niet zijn
elke keer lees ik dingen als kapsalon en frietje super, en nu weer een pizza
Zondag eten we sowieso jodenkoekenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoe dik moet jij wel niet zijn
elke keer lees ik dingen als kapsalon en frietje super, en nu weer een pizza
kan je niet eens betalen pauperquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zondag eten we sowieso jodenkoeken
Valt idd best mee jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee. 110 kg bij 2 meter ofzo.
Mag nog wel 5 kg af ja.
Tuurlijk wel, verkoop gewoon je moeder.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kan je niet eens betalen pauper
alsof die 1,89 oplevertquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, verkoop gewoon je moeder.
Stoute troll, doe eens lief tegen onze Ajacieden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, verkoop gewoon je moeder.
van stokstaart kan ik een hoop hebben hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stoute troll, doe eens lief tegen onze Ajacieden.
Dat zijn jouw woorden gappiequote:
ja wat, zij is ook de jongste niet meerquote:
laatst zei je dat ze dood was, kreeg ik allemaal gezeik met mods daarover dat ik zulke dingen niet kon makenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja wat, zij is ook de jongste niet meer
Dat is mijn vader lulquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
laatst zei je dat ze dood was, kreeg ik allemaal gezeik met mods daarover dat ik zulke dingen niet kon maken
wat een hommo ben je toch ook he
Bij Ajax staat Frank de Boer achterinquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Dit wordt wel genieten a.s. zondag.![]()
Feijenoord zonder El Ahmadi & Guidetti gaat er waarschijnlijk kansloos af. Maar je weet het nooit, het kan gek lopen he.
Ado gaat boven Feyenoord eindigenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef De_kromme het volgende:
Feijenoord zonder El Ahmadi & Guidetti gaat er waarschijnlijk kansloos af. Maar je weet het nooit, het kan gek lopen he.
Ok sorry dan man. Dacht dat je weer eens liep te ouweterinhoerenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is mijn vader lul
Daar had je het toen over in dat radiotopic, die is er nog steeds niet
deed ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok sorry dan man. Dacht dat je weer eens liep te ouweterinhoeren
WACHT MAAR ALS DIE TWEEDE RING EROP ZITquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado gaat boven Feyenoord eindigen[ afbeelding ]
Daarom heb ik ook liever dat Ajax wint moet ik zeggen. Die krijgen nog een inzinking, zou me niks verbazen als die terugzwakken naar plekkie 8. ADO voorronde EL moet wel lukken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado gaat boven Feyenoord eindigen[ afbeelding ]
Snap ook al die euforie niet. Zonder El Ahmadi en Guidetti kunnen we niet eens winnen van VVV. Maar we gaan wel ff die neuzen oprollen met 3-0. Tuurlijk johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:00 schreef De_kromme het volgende:
ben jij nou voor feyenoord of voor ado?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook liever dat Ajax wint moet ik zeggen. Die krijgen nog een inzinking, zou me niks verbazen als die terugzwakken naar plekkie 8. ADO voorronde EL moet wel lukken.
Ze moeten terug naar het Zuiderpark. Dan kan ik tenminste op de fiets naar wedstrijden. Dat is toch een beter alternatief dan Feyenoord indien Ajax weer wat slechte jaren draait.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
WACHT MAAR ALS DIE TWEEDE RING EROP ZIT
Ik ga gewoon weer naar az dan hoor als die dit jaar kampioen wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten terug naar het Zuiderpark. Dan kan ik tenminste op de fiets naar wedstrijden. Dat is toch een beter alternatief dan Feyenoord indien Ajax weer wat slechte jaren draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |