Sorry.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef Muto het volgende:
En bierdiscussies zijn zo kansloos trouwens.
Geen probleem.quote:
Fikse rap daar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klaas is baas. Nico is een dwaas.
Wauw.
Dat kan HelpMeFok beter. En die maakt dan gelijk een rapalbum in een post.quote:
quote:
Telt niet mee, die boii is een leerling van Reppah Steen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat kan HelpMeFok beter. En die maakt dan gelijk een rapalbum in een post.
Ach. Bevalt prima tot nu toe, lekker rondscheuren. Alleen je hebt er wel echt kutritten tussen zitten (lees: Den Haag, Delft, Leidenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach, in Rotjeknor wordt je sowieso genaaid waarschijnlijk.
Sowieso werk waarbij je shit moet rondbrengen word je snel zat.
Uitkijken doe ik altijd wel. Nu wel iets meer, maar had liever ook jullie erbij gehad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:27 schreef J2T het volgende:
[..]![]()
Kijk je al uit naar de Klassieker Muto? Ik ben in ieder geval voor het eerst in heel, heel lang angstig voor een potje tegen jullie.
Ruben Schaken joh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Telt niet mee, die boii is een leerling van Reppah Steen.
Nice dat wordt opzeker boodschappen online bestellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Bevalt prima tot nu toe, lekker rondscheuren. Alleen je hebt er wel echt kutritten tussen zitten (lees: Den Haag, Delft, Leiden)
Ik heb een theorie dat HelpmeFok in werkelijkheid een vrouw is maar zich als man voordoet om enigszins serieus genomen te worden op een voetbalforum. Bruins heeft mij dit ooit in vertrouwen verteld.quote:
Vanaf het honkbalstadion? Van Stolkweg?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Bevalt prima tot nu toe, lekker rondscheuren. Alleen je hebt er wel echt kutritten tussen zitten (lees: Den Haag, Delft, Leiden)
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Vanaf het honkbalstadion? Van Stolkweg?
Maar niemand die deze theorie onderbouwd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een theorie dat HelpmeFok in werkelijkheid een vrouw is maar zich als man voordoet om enigszins serieus genomen te worden op een voetbalforum. Bruins heeft mij dit ooit in vertrouwen verteld.
Wat een sfeer ook. Serieus dat hele stadion zingt mee. Oud, jong maakt niet uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:42 schreef Paul-89 het volgende:
Verlenging bij Cardiff City - Crystal Palace.
Mooi idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een sfeer ook. Serieus dat hele stadion zingt mee. Oud, jong maakt niet uit.
quote:Alberto Stegeman beleefde vandaag angstige momenten. De presentator raakte vanmorgen betrokken bij een auto-ongeluk op de A1 bij Laren. De wagen van Alberto liep hierdoor aanzienlijke schade op, maar gelukkig mankeerde hij zelf niets en hoefde dus ook niet langs het ziekenhuis.
In plaats daarvan reed Stegeman mee naar het bergingsbedrijf, waar hij een leenwagen meekreeg.
Erg aangeslagen leek de SBS-verslaggever niet, hij poseerde zelfs even naast zijn vehikel dat met flinke blikschade te kampen had.
Dr Oetker?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Pizza tonno en een beugeltje. Dat zijn de maaltijden
hoe dik moet jij wel niet zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
Pizza tonno en een beugeltje. Dat zijn de maaltijden
Hij bezorgd boodschappen tassen vol over de hele regio per fiets. Genoeg lichaamsbeweging dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoe dik moet jij wel niet zijn
elke keer lees ik dingen als kapsalon en frietje super, en nu weer een pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |