Feyenoord-Held ja. Willem heeft een teringhekel aan Hagenezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat van Hanegem een held is. Zeker momenteel.
Jij bent volgens mij nog de enige die naar wedstrijden gaat van de Ajacieden hier. Enigszins respect van deze Hagenees.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga pitten
morgen 5.30 mijn bed uit om 5 krantenwijkjes van de telegraaf te doen
Willem heeft een hekel aan kaalkoppies zoals jou. Hagenezen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoord-Held ja. Willem heeft een teringhekel aan Hagenezen.
Ja tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alles over een een seizoenskaart.
Studeer je niet ofzo dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja toch
Nee moet gewoon naar echte baan, had ik maar 5 krantenwijkjes, dan was ik snel klaar en kon ik de rest van de dag pauper in mijn bed liggen
Thanksquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nog de enige die naar wedstrijden gaat van de Ajacieden hier. Enigszins respect van deze Hagenees.
Nee manquote:
5x wel tochquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
Dat verdient toch geen reet, krantenwijkjes
Redelijk, zo'n dagkrantje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef Caland het volgende:
Dat verdient toch geen reet, krantenwijkjes
quote:
Steven is ook 1 van de weinige meerderjarige in de Ajaxreeks. Het is geen excuus maar het helpt wel mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij nog de enige die naar wedstrijden gaat van de Ajacieden hier. Enigszins respect van deze Hagenees.
[..]
Willem heeft een hekel aan kaalkoppies zoals jou. Hagenezen.![]()
Het is een schande dat zo'n schijtirritante trollende hageneus zijn geweldige naam te grabbel gooit hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Willem heeft een hekel aan kaalkoppies zoals jou. Hagenezen.![]()
Steven is een aardige gast. Beetje jammer alleen dat zijn liefde voor Mokum er zo vanaf druipt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven is ook 1 van de weinige meerderjarige in de Ajaxreeks. Het is geen excuus maar het helpt wel mee.
Wordt wel verwarrend zo hoor als Hagenezen nu ook al neuzen zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een schande dat zo'n schijtirritante trollende hageneus zijn geweldige naam te grabbel gooit hier
Stokstaart spreekt voor Helpmefok. Ban.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is een schande dat zo'n schijtirritante trollende hageneus zijn geweldige naam te grabbel gooit hier
Ik niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Steven is een aardige gast. Beetje jammer alleen dat zijn liefde voor Mokum er zo vanaf druipt.
Hij gaat liever naar Ajax dan Den haag. Samen met Cruijff.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stokstaart spreekt voor Helpmefok. Ban.
Aangezien jullie De Kromme niet meer wilden bij de club, mag hij zo bij Den Haag aansluiten hoor.
whut? 2-1 gewonnen ofzo?quote:
Sowieso. Den Haag = kânkahstad. Helemaal nu met dat spuuglelijke Kyocera stadion, wat eigenlijk geen stadion isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij gaat liever naar Ajax dan Den haag. Samen met Cruijff.
Kyoceraquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso. Den Haag = kânkahstad. Helemaal nu met dat spuuglelijke Kyocera stadion, wat eigenlijk geen stadion is
Ik zag het nog 0-1 staanquote:
Helpefok en ritmo hebben een ban door die kuthagenees. Die trollt mensen en gaat dan ouwehoeren bij mods en TR posten. NSB'er.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:24 schreef Caland het volgende:
Wie heeft er allemaal een ban dan, en waarom
Ritmo had allang een ban toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helpefok en ritmo hebben een ban door die kuthagenees. Die trollt mensen en gaat dan ouwehoeren bij mods en TR posten. NSB'er.
jinxerquote:
Ze staan nu allemaal op het veld fotootjes te nemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef Muto het volgende:
Mirandes had wel een onSpaans heerlijke stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |