Thanks.quote:
Albert.nl . Dus als ik bestel vanaf Oost kom jij ze brengenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh.
Boodschappies rondbrengen voor een heul bekende supermarkt.
Boeiend. Kan het perfect combineren met m'n studie, verdient lekker, fooien zelf houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Thanks.
Je gaat toch geen boodschappen rondbrengen? Zoek gewoon een baantje wat nog iets van waarde heeft voor je CV haha.
Waarom zou dat een grapje moeten zijn? Jordii is al vaak genoeg gewaarschuwd, nu gaat het gewoon op deze manier.quote:
quote:Kakkerlak![]()
HaakneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou goed kunnen. Maar er werken er wel meer he. Al 2 dagen in dat aids Den Haag moeten bezorgen. Dat centrum is echt drama qua bereikbaarheidquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Albert.nl . Dus als ik bestel vanaf Oost kom jij ze brengen
Deed ik toen ik 17 was. Kutwerk en onderbetaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef De_kromme het volgende:
Kan je trouwens beter medicijnen rondbrengen voor een apotheek, dat deed een maat van mij een tijdje. Verdien je ook een stuk beter.
Ach, in Rotjeknor wordt je sowieso genaaid waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deed ik toen ik 17 was. Kutwerk en onderbetaald.
Dat doe ik. Ideaal. Goed uurloon en best wel wat fooien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:13 schreef De_kromme het volgende:
Kan je trouwens beter medicijnen rondbrengen voor een apotheek, dat deed een maat van mij een tijdje. Verdien je ook een stuk beter.
In R'dam?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat doe ik. Ideaal. Goed uurloon en best wel wat fooien.
Nee. In een gehucht in de omgeving.quote:
Ohooh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou dat een grapje moeten zijn? Jordii is al vaak genoeg gewaarschuwd, nu gaat het gewoon op deze manier.
[..]
Haakneus
Pepsi.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef J2T het volgende:
Welk merk bier vinden jullie het lekkerst?
Jupilerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef J2T het volgende:
Welk merk bier vinden jullie het lekkerst?
Hij is je aan het kleineren op een manier zoals Klaas bij Nico deedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohooh.
Ik maakte een grapje. Jij meent het echt.
Klaas is baas. Nico is een dwaas.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is je aan het kleineren op een manier zoals Klaas bij Nico deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |