Verdorrie als ik dit had geweten had ik nooit een zomercursus gevolgt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lastig. Krijg daar ambulante begeleiding voor.
Even bellen dan komt er zo'n meisje van de thuiszorg langs.
Ja, of hij is de held weer met 3 goalsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop van niet. Anders staat hij mooi voor lul met zijn grote bek in de media.
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, of hij is de held weer met 3 goals
Twijfelachtig.quote:
Van Rhijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.
Wie speelt er bij jullie eigenlijk voor die ouwe André?
Dat zei hij niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de media had hij het er over dat hij wel ff zou gaan scoren tegen die amsterdammers, dus ben benieuwd.
Oude Andre ligt er 3 weken uitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
van Rhijn hoop ikquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gebalde vuistjes was het toch?quote:
Nooit van gehoord. Is z'n debuut of wat?quote:
Nee, 2 keer in de competitie meegedaan dacht ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is z'n debuut of wat?
Nee al een keer in de basis gestaan zelfs. Ziet er een beetje iel uit eigenlijk. Ben benieuwd hoe hij zich staande houdt er van uitgaande dat Feyenoord wel het doel van Ajax bereikt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Speelde al 25 minuten tegen AZ.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee al een keer in de basis gestaan zelfs. Ziet er een beetje iel uit eigenlijk. Ben benieuwd hoe hij zich staande houdt er van uitgaande dat Feyenoord wel het doel van Ajax bereikt.
Tegen Ado de gehele wedstrijd toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelde al 25 minuten tegen AZ.
De 1 is een centrale verdediger Clasie een middenvelder... Ja dat maakt wat uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker is
Dat iemand niet groot is ofzo maakt geen reet uit toch
ander voorbeeld, anitaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De 1 is een centrale verdediger Clasie een middenvelder... Ja dat maakt wat uit.
Was zijn debuut idd. Maar of dat 90 minuten was weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Ado de gehele wedstrijd toch?
true truequote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat bewijst mijn gelijk toch? AnitaOverigens staat hij ook niet centraal.
Voor een CV wel. Maar zo klein lijkt hij niet op die fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsof clasie zo'n bouwvakker is
Dat iemand niet groot is ofzo maakt geen reet uit toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |