SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Nee, Denswil is zwart. Maar dit is wel een oude foto (0 sterren) dus zal wel langer dan 30 jaar geleden zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat niet die Denswil waar veel over gesproken wordt?
dat heeft ie dan ook amper gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Heb hem nooit zien voetballen.
heerlijke schwalbequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat heeft ie dan ook amper gedaan
tegen de kakkies tochquote:
Oh. Vandaar dat ik hem niet kenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat heeft ie dan ook amper gedaan
Yes, ook bij de cornervlag, viel niets meer te halen, met 2 voeten neervallen alsof de donder in zijn nek sloeg. Heerlijke dag.quote:
Bewijs?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef JulesWinnfield het volgende:
Die foto is geen Machlas hoor, dat is Litmanen
Neeeeee, meen je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef JulesWinnfield het volgende:
Jij snapt er ook helemaal niks van he. Litmanen had blond haar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef JulesWinnfield het volgende:
ik dacht dat ie Dan Petersen wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef JulesWinnfield het volgende:
Wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:31 schreef JulesWinnfield het volgende:
Dat is Blind man. Ik zag hem gister nog op tv over een contract onderhandelen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij snapt er ook helemaal niks van he. Litmanen had blond haar.
Edit:
Huilende Litmanen, samen met Machlas.
[ afbeelding ]
Meen je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Blind man. Ik zag hem gister nog op tv over een contract onderhandelen.
jezus ben je undercover kakkie ofzo??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:39 schreef JulesWinnfield het volgende:
Ik hoop maar dat hier getrollt wordt anders zijn jullie echt de naam Ajacied niet waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |