Die wil ook wel een befsessie als leerervaring.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders zijn er nog wel stagiaires.
Was dit een grap of een grol?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Sympathieke jongen die Grol! Niet de typische topsporter met oogkleppen op...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Laten we Maarten aan het woord laten jongens
Eindelijk gaat tie tactischer judoen, niet meer die dommekrachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
Leuk Henk en het blijft een prachtsport dat judo, maar we zijn voor Maarten gekomen.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:35 schreef Buitendam het volgende:
Als ie nou nog 1 keer gouden medaille zegt rijd ik naar Hilversum en stomp 'm op zijn neus.
Toch heeft ie wel gelijk. Topsport is niet gezond...quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Grol schrok een beetje van z'n oneliner
Schud m de hand. Jij bent de clown van dit topic.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef Buitendam het volgende:
Gaat die judoclown nu ook nog proberen Van Rossem te corrigeren?
Vind ik ook hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel gelijk. Topsport is niet gezond...
Met een beetje pech krijg je een groot hart.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft ie wel gelijk. Topsport is niet gezond...
Lees het boek van Gert Jan Theunisse eens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
Maarten van der Weijden was ook tegen het zieke aan bezig.
Besef me nu dat dit een beetje dubbel klinkt maar ik doel op zijn training.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schud m de hand. Jij bent de clown van dit topic.
Ik keek in je fobo en moest een beetje wenen. En nou je klep houden, Van Rossem zit te praten.quote:
Dat is toch iemand die zijn benen scheert?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lees het boek van Gert Jan Theunisse eens.
Dan heb je het fobo begrepen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik keek in je fobo en moest een beetje wenen. En nou je klep houden, Van Rossem zit te praten.
Hij is nooit te counteren, weet zelfs iets dat in jouw voordeel werkt zo te draaien dat het in je nadeel werkt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef TUFKAL het volgende:
Je zal maar tegenover van Rossem zitten in debat
Nee dat is Wittemanquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch iemand die zijn benen scheert?
Ik heb de DVD hier liggen, ga hem dit weekend afdraaien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:45 schreef golfer het volgende:
Factfree politics was de briljante rode lijn in Van Rossem's oudejaarsconference.
Wij waren erbij in het De la Mar. Erg leuk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb de DVD hier liggen, ga hem dit weekend afdraaien.
Die moet ik nog halen. Bedankt voor de reminder.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb de DVD hier liggen, ga hem dit weekend afdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |