quote:
Ik doe het thuis dagelijks, vinden mijn kinderen helemaal geweldig

Volgens hen kan ik erg treffend weergeven wat de katten schijnen te denken. (en nee, ze zijn geen kleuters meer

)
Ik ben Lola!, een stoere chick. Ik was echt niet onder de indruk hoor, toen ik de stofzuiger voor het eerst meemaakte hier. Net als de wasmasjien! Ouwe Jacques is bang voor allebei, dan rent ze (ja tis een meisje! met een jongensnaam!) snel naar buiten. Maar ik niet. Nee, deze stoere chick rent gewoon hard naar boven om onder het bed te kruipen wanneer ik de stofzuiger hoor! Maar alleen omdat ik dat toevallig dan wil, heus niet omdat ik bang ben hoor. En de wasmasjien is gratis entertainment. Ik ga dan gewoon voor het deurtje zitten kijken!
Jacques, maar ze noemen me 'Sjaksie'. Vraag me niet waarom. En vraag me ook maar niet waarom ze zo nodig moeten wassen en stofzuigen. Allemaal extra werk! Ik bedoel, waarom zou je handdoeken vies maken wanneer je een tong hebt?
Maar goed, ik moet die stofzuiger niet. Het kreng loeit dan zo vals, ik weet zeker dat het kan bijten. Daar hou ik niet van, en dus ga ik meestal maar naar buiten.
Voor dat wasgeval hebben ze hier gelukkig begrip. Dan gaat gewoon de deur dicht van de ruimte waar hij staat.
Het enige nadeel is dan wel weer dat mijn eten daar ook staat