quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
En lotr boeken ? Daar stond ik ook mee in mijn handen
Daar heb ik als 12-jarige een poging tot lezen gedaan maar vond ik toen te langdradig. Deel 1 ging nog wel, maar deel 2 vond ik niet fijn geschreven met boek 3 en 4 zodat je eerst een half deel alleen over Frodo, Sam en Gollem krijgt en daarna een half deel over de andere groep.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
En lotr boeken ? Daar stond ik ook mee in mijn handen
Als ze nu op tv zijn; vind ik het geen straf om ze te kijkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Mijn favorietste boek ever
En uhm, ja, dan moet je ze maar laten liggen jaAls de film zo belangrijk voor je is
Maar de boeken zijn ZO leuk!
Please Engelsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ze nu op tv zijn; vind ik het geen straf om ze te kijkenIk vind ze echt tof
Maar ik wil ze nog steeds tof vinden; na het lezen van het boek
En engelstalig of NL ? Of maakt weinig uit? Want daan haal ik straks nog in de ban van de ringDie ligt bij onzen bruna voor weinig
Exactly !! Dus daar baal ik uberhaupt al vanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
het is echt niet zo dat de films dan ineens klote zijn. Ik vind de boeken EN de films tof.
En ja, ze zijn anders, maar dat is normaal, anders had je een film van 73 uur
Nadeel van eerst de film kijken en dan pas het boek lezen is dat het boek dan minder tot de verbeelding zal spreken, omdat een ander het al voor je verbeeld heeft
Het gedeelte in Rivendel sla ik bij herlezen meestal wel over jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:28 schreef megamandy het volgende:
Goeien extra tip: in once!
over LOTR:
[..]
Daar heb ik als 12-jarige een poging tot lezen gedaan maar vond ik toen te langdradig. Deel 1 ging nog wel, maar deel 2 vond ik niet fijn geschreven met boek 3 en 4 zodat je eerst een half deel alleen over Frodo, Sam en Gollem krijgt en daarna een half deel over de andere groep.
Daarna nooit meer geprobeerd
Mie toequote:
Tip: eerst De Hobbit lezen, die verstouwt makkelijker, en dan zit je er al een beetje inquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En engelstalig of NL ? Of maakt weinig uit? Want daan haal ik straks nog in de ban van de ringDie ligt bij onzen bruna voor weinig
Ik heb net Lush gefaald.quote:
Goeie tip inderdaad!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tip: eerst De Hobbit lezen, die verstouwt makkelijker, en dan zit je er al een beetje in
pluspunt ben je meteen voorbereid voor dit najaar als de film in de bioscoop komtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tip: eerst De Hobbit lezen, die verstouwt makkelijker, en dan zit je er al een beetje in
Dank !quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ik vind de films heel hip hoor, nog steedsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ken alleen de naam, die heeft toch altijd van die enorme series? Ik vind het altijd zo'n ding om dan aan een serie te beginnen waar al drie miljoen boeken van uit zijn, dat motiveert niet echt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dank !
Trouwens ! Zitten hier John Grisham fans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |